25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

LE's pressekonference live om lidt




For dem som ikke taler spansk, så er emnerne:

- Petit gør comeback.
- Puyol gør comeback, hvis Petit fortryder.
Samt en smule om kampen i morgen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

"Pepe & Ramos are both fine. I think they will both play."
"It doesn't matter if Luis Suárez plays or not. He won't change our ideas."
"We can't leave any spaces for Barcelona's strikers. We have to defend with two lines."
"Bale got injured a week ago (boutta week agooo) and so he won't be available tomorrow. He has to rest."
Nogle små uddrag af Ancelotti's pressemøde i dag. Deres kontra angreb vil i hvert fald ikke helt være det samme som sidste år, nu da Bale og Di Maria ikke er med.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Kunne være såååå lækkert, lige at snuppe tre point. Jeg tror på det.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique: "I can't tell you if Luis Suárez will be starter, but he will play some minutes for sure
Luis Enrique: "Busquets is fine. He trained normally and he's available to play tomorrow, no problem." #fcblive #elclasico
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

"The important thing for us is 3 points at the Bernabéu, records and the like are overshadowed by a victory."
På baggrund af hvad der blev sagt i Lucho's pressemøde, så er jeg bange for at Pedro starter og ikke Suarez, forhåbentligt så får Pedro det typiske 'kick' hvor man bare automatisk spiller godt i el clasico kampene. Chancerne skal bare ikke falde til Pedro. Det er vigtigt at vi sætter meget godt fra start og ikke kommer bagud, så vil de stille sig tilbage og slå til på kontraer.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Real kunne sagtens ende med at vinde den her kamp, men intet er givet på forhånd i disse kampe. Hvis man taber, så skal man kunne se noget progression i spillet, ligesom det var tilfældet, da man tabte til PSG; godt nok viste man en del svaghedstegn i defensiven, men der var positive tegn i angrebet, med hurtige kombinationer. I øvrigt er disse kampe rigtig vigtige for mesterskabet, da de afgør det, samt af alle de andre grunde også; rivalisering osv. Ancelotti ser ud til at satse på kontraangreb og omstillinger, når han siger(indikerer 4-4-2):
"We can't leave any spaces for Barcelona's strikers. We have to defend with two lines."
Jeg går desværre glip af kampen, da jeg skal på arbejde.

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Er det kun mig der vil spille mash på den defensive midtbane,i stedet for busquests?
han er hurtigere,han er fysisk stærkere,og vil være langt bedre mod ronaldo end busse!

min opstilling ser sådan ud

bravo

alves pique mat alba

rakitic mash iniesta

suarez messi neymar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil ALDRIG smide en frisk busi på bænken!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Det ville jeg under normale omstændigheder helle ikke,men lige i dette tilfælde tror jeg mash er bedre at spille ud mod ronaldo. :smile:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Vi er kun blevet testet for alvor én gang i denne sæson, hvor vi tabte til PSG. Jeg tror, vi taber mod en ret fantastisk Real-offensiv, desværre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvordan gik det real i den eneste kamp hvor de er blevet testet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

så vidt jeg husker tabte RM vist hjemme mod atletico :roll:
vores offensiv er mindst lige så god,hvis ikke bedre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis! Men det gælder vel ikke eftersom de ikke var spillet sammen... Eller noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Og hvordan gik det real i den eneste kamp hvor de er blevet testet?
Også galt. Det er to gode offensiver der møder hinanden. Problemet er som jeg ser det, at vores defensiv får problemer mod store hold. Standardsituationer er vi håbløse på, og derudover spiller Pique helt hen i vejret. Ydermere er er Alba elendig i de store kampe rent defensivt. Real har en stærk defensiv. Dét bliver forskellen, tror jeg.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Og hvordan gik det real i den eneste kamp hvor de er blevet testet?
Også galt. Det er to gode offensiver der møder hinanden. Problemet er som jeg ser det, at vores defensiv får problemer mod store hold. Standardsituationer er vi håbløse på, og derudover spiller Pique helt hen i vejret. Ydermere er er Alba elendig i de store kampe rent defensivt. Real har en stærk defensiv. Dét bliver forskellen, tror jeg.
Hvem siger Pique og Alba overhovedet starter inde? Og hvor meget stærkere er Real's defensiv lige, når har lukket 9 mål ind ift vores 0 mål. Ikke at jeg siger vores defensiv er verdens bedste og har været fejlfri, men så er Real's defensiv heller ikke bedre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster