25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Enig, men trøstes ved at han har nogle egne ideer, som tager tid. Vi blev for alvor testet imod de to hold.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Pedro skulle ikke starte. Hvis Suarez ikke løb nok så var det fordi Lucho havde sagt at han skulle spille sådan. Han er ikke typen som står stille og ikke jagter bolden. Desuden var der intet genpres i går så man kan tænke på at det var en del af Luchos taktiske oplæg. Altså at trække sig tilbage når real havde bolden.
Lucho bestemmer ikke når det drejer sig om Neymar, Suarez, Messi osv. Faktisk ingen træner kan bestemme her.
Jeg vil vædde alt at i deres kontrakter står der at de skal spille når der er en vigtig kamp. Kun skaden og karantænen kan forhindre det. Alt det her er pengenes skyld.
Og ja jeg er seriøs, også når vi snakker om Pedro. Jeg håber han bliver i Barca i lang tid.
Ingen arbejder som han gør man folk er trætte af ham bare fordi han ikke laver mål.
Det er ikke sådan jeg dømmer vores spillere.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig bestemmer Lucho. Og nej der står med garanti intet i deres kontrakter som dikterer at de skal spille de store opgør. De spiller fordi de er de bedste hvilket de ville gøre i stort set alle andre klubber også. Det er ikke en eller anden ond plan som er udtænkt af ledelsen om at de skal spille fordi de er stjerner og tjener penge til klubben.

Når det kommer til pedro så kan det godt være at han arbejder men det kan man sgu ikke bruge til det store når manden ikke afslutter noget som helst. Hvis vi bare vil have folk der arbejder så kunne vi ligeså godt købe walters fra stoke eller lade roberto spille på midten.

Og igen... Når suarez ikke løber og presser så er det fordi han er blevet fortalt at han ikke skal. Hvis man bare har set 5 kampe med manden så ved man at han presser ligeså meget som pedro.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vedrørende kontrakter der tager du fejl. De her spillere koster en formue og deres agenter og sponsorer stiller rigtig mange krav. De mister mange penge hvis spillere som Suarez og Neymar ikke spiller i de store kampe.
Her er træneren tvunget til at gøre hvad der står i kontrakten.
Hvis det er forkert, som du påstår, hvorfor så starte med Suarez i en meget vigtig kamp ??
Han mangler kamptræning, han kender ikke Barca endnu. Han har ikke spillet en eneste official kamp med holdet.
Hvorfor kassere Pedro når han har altid været med i Clasico og har erfaring med disse kampe.
Hvad med Munir og Sandro ??
Hvis Suarez har spillet før og var skadet så vil jeg bedre forstår Luchos beslutning.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi suarez på 60% er meget bedre end pedro, munir og sandro. I en kamp som el clasico med så meget ære på spil vil Lucho altid stille med det hold som han mener er bedst. Og på det hold vil suarez altid være foran de andre.

Og nej jeg tror ikke at der er en eneste spiller på hele jorden som har en kontrakt hvori der står at han skal spille alle de vigtigste kampe. Hvis du har et bevis for det modsatte så vil jeg dog meget gerne se det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

emo skrev:Pique havde 11 interceptions, vildt, hvor kom de fra! ;-)
Han fik halvdelen af mascheranos fordi masch havde ondt af ham.
Ikke nok med at han tager hans plads, så tisser han også på ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

@piquenbauer
Jeg kan ikke bevise noget men du lyder som om du personligt kender Lucho og at du kan bevise at der står ingen krav i spillernes kontrakter. Jamen så giver jeg op.
Måske skulle vi også sælge alle de angribere som ikke bidrager med noget eller som ikke laver mål i mindst hver anden kamp.
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Lopezzz skrev:@piquenbauer
Jeg kan ikke bevise noget men du lyder som om du personligt kender Lucho og at du kan bevise at der står ingen krav i spillernes kontrakter. Jamen så giver jeg op.
Måske skulle vi også sælge alle de angribere som ikke bidrager med noget eller som ikke laver mål i mindst hver anden kamp.
You have got to be trolling ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:@piquenbauer
Jeg kan ikke bevise noget men du lyder som om du personligt kender Lucho og at du kan bevise at der står ingen krav i spillernes kontrakter. Jamen så giver jeg op.
Måske skulle vi også sælge alle de angribere som ikke bidrager med noget eller som ikke laver mål i mindst hver anden kamp.
Jeg kender skam ikke Lucho. Jeg ved dog lidt om fodbold og derfor vil jeg stille mig meget kritisk overfor din påstand om at store spillere har en kontrakt hvori der står at de skal spille de vigtige kampe. Og da det ikke er min påstand men din så ville det være på sin plads hvis du kunne bevise den. Det jeg siger er at stjernerne spiller de store kampe fordi de er de bedste - ikke fordi der står i deres kontrakt at de skal.

Og når det kommer til angribere der er ikke scorer mål (pedro) så har jeg overhovedet ikke sagt at han skulle sælges. Han kan sagtens bruges mod mindre hold. Han skal dog aldrig spille mod real når de 3 andre er klar. I hvert fald ikke i den form han er i pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Puha, lidt af en munfuld at synke...
Kort sagt.
LE skal til at vise Batra langt mere tillid, det fortjener han fremfor Piqué.
Mathieu duer ikke som venstreback, han virkede langsom, idéløs og han tog alt for mange dårlige beslutninger med bolden (eller ikke nok gode). Anonym.
Sandro burde havde starte inde efter min mening, Suarez lavede ikke nok.
Virkelig ærgeligt at vi har transfer ban, orker virkelig ikke hverken Alves og Montoya, de virker ikke til at havde niveauet til at spille for Barca.
Messi spillede fint, men han skulle havde scoret på hans chance, det kunne havde ændret kampen.
RM ville det bare mere end os, synes at det var skræmmende hvor meget mere intensitet de havde ifht. os.
Iniesta spiller ikke på niveau for tiden. Ærgeligt at Rafinha ikke presser ham mere end han gør. Glæder mig til Halilovic.
Masch er dejlig. Viser hvilket stof han er lavet af.

Og nu vil jeg slå koldt vand i blodet, LE´s projekt er kun lige startet. Jeg håber at det bliver bedre.
Den lille ananas

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jakob »

Hvor meget kan du forlange af Suarez på klart den sværeste udebane i Spanien? Han leverede assisten til Neymars mål og havde fået en til hvis ikke Messi havde brændt den kæmpe chance.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Alves-Pique-Mascherano-Mathieu was on Saturday the 9th different back four Barcelona used this season, in 12 games #fcblive [via md]

Det er sgu heller ikke vejen frem. Find en backkæde og spil den. Ingen grund til at skifte så meget ud. Forsvaret er nok den plads på hele banen hvor stabilitet er vigtigst og med alle de udskiftninger kommer der intet ordentligt kendskab på benene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Jakob skrev:Hvor meget kan du forlange af Suarez på klart den sværeste udebane i Spanien? Han leverede assisten til Neymars mål og havde fået en til hvis ikke Messi havde brændt den kæmpe chance.
Han klarede det fint, synes bare ikke at han arbejdede defensivt nok.
Du har ret i at han kunne havde fået to assist, men ifht at det er hans første kamp synes jeg ikke at han arbejdede nok defensivt og i presspillet.
Bare min mening.
Den lille ananas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

De store spillere tiltrækker flest seere og her kommer mange penge i kassen. Her får klubben/klub ledelsen en pæn løn eller lad os bare kalde det bonus. Spilleren og hans agent får også en store del af pengene fra deres sponsorer. Jo flere minutter på banen jo flere penge til spilleren og hans agent. Her kan træneren også være involveret så han får en del af bonuset.
Sådan er sikkert hver kontrakt opbygget og jo større spiller jo flere penge til dem allesammen. Derfor spillede Suarez i lørdags. Manden har slet ingen erfaring med Clasico kampene.
Det er virkeligt træls for spillere som Pedro og Munir at blive behandlet på den måde.
Jeg er 100% La Masia så alle de stjerner vi køber kommer i 2. række. Jeg gider ikke det der Galactios shit på mit hold som puta har i deres stinkende klub.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:De store spillere tiltrækker flest seere og her kommer mange penge i kassen. Her får klubben/klub ledelsen en pæn løn eller lad os bare kalde det bonus. Spilleren og hans agent får også en store del af pengene fra deres sponsorer. Jo flere minutter på banen jo flere penge til spilleren og hans agent. Her kan træneren også være involveret så han får en del af bonuset.
Sådan er sikkert hver kontrakt opbygget og jo større spiller jo flere penge til dem allesammen. Derfor spillede Suarez i lørdags. Manden har slet ingen erfaring med Clasico kampene.
Det er virkeligt træls for spillere som Pedro og Munir at blive behandlet på den måde.
Jeg er 100% La Masia så alle de stjerner vi køber kommer i 2. række. Jeg gider ikke det der Galactios shit på mit hold som puta har i deres stinkende klub.
Men hvorfor er det at de er store stjerner? Er det noget de er blevet tildelt eller er det noget som de har gjort sig fortjent til? Jeg hopper sgu ikke på den der: "jamen det er kun pga penge". De spiller fordi de er de bedste og fordi de forbedre vores chancer for at vinde. Og så er det fuldstændig ligemegt om pedro er fra la masia eller andet. Han er ikke i nærheden af at have samme talent som suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster