25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis Brombi! Hvis de kan holde det niveau gennem resten af sæsonen så har de fortjent alt hvad de vinder. Jeg tror dog at de går ned på et tidspunkt. Og jeg mener stadig at deres midtbane er til at tale med hvis man bare gør det rigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi tabte fordi vi var bange for Francos nazister.
Independecia!!!!!

Fuck spanien!!!! Lorte land!!!!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

9.november. Viva la France!!
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Claudio Bravo: "This defeat shouldn't lead to doubts and it won't."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Mæh.. Synes heller ikke det er så slemt..
Jeg har måske også drukket et par øl - og har lidt glemt hvad jeg ville sige, men fuck sommertid. Normaltid 4 life.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

I dag har jeg det mest bare så'n...

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Mmmm, tacos....
#jesuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7208
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1879 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Kan meget enkelt vise hvad holdet mangler:


Billede

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

De siger hele tiden,de skal lære af deres fejl.Hvornår begynder de?.Den har vi hørt tit,synes bare ikke rigtig der sker noget,de laver stadig de samme fejl. :?:
Jeg vil meget gerne se en trodsreaktion mod celta vigo,der bare skal smadres. :smile:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Min største bekymring er, at vi bliver langsomt dårligere. Vi har ikke oplevet en opadgående kurve siden Peps 3. sæson. Jeg kan godt være nervøs for vores situation om et par år, hvis vi ikke får en træner og ledelse, der forstår alvoren af situationen.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

kklaus skrev:Mæh.. Synes heller ikke det er så slemt..
Jeg har måske også drukket et par øl - og har lidt glemt hvad jeg ville sige, men fuck sommertid. Normaltid 4 life.
Ha!
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

neymarJR skrev:De siger hele tiden,de skal lære af deres fejl.Hvornår begynder de?.Den har vi hørt tit,synes bare ikke rigtig der sker noget,de laver stadig de samme fejl. :?:
Jeg vil meget gerne se en trodsreaktion mod celta vigo,der bare skal smadres. :smile:
Det mener jeg bestemt også, at de har gjort før hen. Det kan ikke undgås, at man har den slags kampe i ny og næ. At det sker mod lige netop Real, er selvfølgelig meget uheldigt, men nu skal man også tage den lidt med ro.

Som Lucho selv sagde, man lærer fra de nederlag man oplever, mon ikke de vil se kampen igen og igen og analysere på den. Der er helt sikkert ting, der skal forbedres, og det tror jeg det vil blive. Kampen i går var fyldt med personlige fejl, en forkert taktik hjalp heller ikke og så spillede alt for mange bærende spillere under niveau. Alligevel kunne vi have stået med en 2-0 føring hvis det ikke var Casillas' fantom redning og så havde det været en helt anden kamp.

Sådan er der så meget. Spillet var ikke godt, men der har ellers været mange positive tegn i sæsonen. Mon ikke kampen i går vil hjælpe Lucho fremover, vi skal lave genpres, uanset modstanderen. Det gjorde vi ikke i går, det kostede. Vores hold er ikke bygget til at reagere eller overlade initiativet til modstanderen, forhåbentlig har Lucho set, at vi skal være modige og den der vil styre kampen, uanset modstanderen.

Lad os give det lidt tid. Vi er stadig foran og ligger nr. 1. Det er det vigtigste. Det er også vigtigt, hvordan man kommer tilbage fra sådan en kamp. Hvis spillerne og træner-teamet reagerer positivt og kan lave en stime med sejr, har kampen i går ikke så meget betydning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Storken,det er jeg totalt enig,med dig i, fra 2008-2011,var hold der mødte barca,nærmest bange på forhånd,i dag frygter de færreste hold barca,det skal der laves om på igen.(ihvertfald de store hold)CL finalen 2011 var ren kunst fra barcas side,fuck hvor var vi gode,på det tidspunkt.De tider ville jeg gerne have igen.

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Visca El Barca Jeg er både enig og uenig,pique ser ikke ud til at have lært meget,han er efterhånden en middelmådig forsvarsspiller,og det er hamrende ærligt,for han kan meget mere end han viser nu,det ved vi jo.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

neymarJR skrev:Visca El Barca Jeg er både enig og uenig,pique ser ikke ud til at have lært meget,han er efterhånden en middelmådig forsvarsspiller,og det er hamrende ærligt,for han kan meget mere end han viser nu,det ved vi jo.
Når man bedømmer et hold og dets fremskridt, skal man passe med at dømme enkelte spillere og deres præstationer, synes jeg. Man skal i stedet se på dem som en helhed. Du har da ganske ret angående Piqué.

Han har dalet meget i niveau, han laver de samme fejl, gang på gang. Som jeg skrev i denne tråd tidligere, jeg tror bare han er kørt træt i det hos os. Jeg er af den overbevisning, at det vil være bedst for alle parter, hvis han skifter klub. Måske burde han tage til Man Utd, hvis klubben vitterligt er interesseret i ham. Dette vil hjælpe ham.

Jeg ser ham ikke som værende færdig, men mere en spiller, der på grund af mange faktorer, ikke har hele fokus på fodbolden og er også ramt på selvtillid.

Husk at han efter et meget dårligt VM, blev nærmest droppet af Del Bosque. Det har heller ikke virket som om, at Lucho har den helt store tiltro til ham. Mon ikke det rammer ham. Han har virket indebrændt, jeg tror han er en spiller, der har brug for at træneren har 100% tillid til ham. Jeg er ret sikker på, at han var startet ude, hvis Alba havde spillet, eller Vermaelen var klar. Jeg tror det er noget Pique har bemærket, og det kan ikke undgås, at man bliver ramt, fysisk og mest psykisk af det.

Alt dette vil gå væk, hvis han skifter omgivelser, tror jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster