25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er først i morgen/mandag at det rigtigt begynder at gøre ondt. Men jeg glæder mig godt nok til at se mere til Suarez, syndes han gjorde det meget godt i dag, derudover så er Neymar bare blevet fænomenal. Hans afslutninger er dødsensfarlige i denne sæson og man skulle tro han rendte rundt med den gule trøje. Der skal arbejdes på systemet og det tager åbenbart tid. Lucho skal bare finde en opstilling som skal være den faste, der skal ikke rykkes rundt på pladserne hver eneste kamp.

Nu må vi se med Iniesta's skade hvor alvorlig den er.

Vi tabte til et bedre hold og der er ingen undskyldninger. De er bare bedre end os i øjeblikket. Nu skal vi bare bounce back. Kroos, Modric og Isco var alle sammen gode defensivt, det var vores midtbane ikke. Iniesta og Xavi kan bare ikke forsvare.

Every dog has it's day.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt sjovt at du fremhæver neymar efter dagens kamp. Synes godt nok han var skidt selvom han lavede et fremragende mål. Mistede bolden alt for meget men det der pissede mig mest af var at han flere gange bare stoppede op og stod og gloede når han mistede bolden. Han skal i det hele taget arbejde med sin aflevering og sin defensiv.

Men ja hans killer instinct har virkelig fået et nøk op i denne sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Sergenten skrev:Pique er forfærdentlig. Han skal simpelthen ud og det kan ikke gå stærkt nok.
Pique er den hellige røde ko- desværre, han skulle have været ud sidste sæson, men zubi mener han er verdens bedste....

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Lidt sjovt at du fremhæver neymar efter dagens kamp. Synes godt nok han var skidt selvom han lavede et fremragende mål. Mistede bolden alt for meget men det der pissede mig mest af var at han flere gange bare stoppede op og stod og gloede når han mistede bolden. Han skal i det hele taget arbejde med sin aflevering og sin defensiv.

Men ja hans killer instinct har virkelig fået et nøk op i denne sæson!
Jeg syntes faktisk han var en af de få der var konstant en trussel og han var langt bedre end sidste kamp, samtidig var der lidt rigtig Neymar-finter over ham..

Dog overskyggede masch alt og alle og bør være at foretrække som capitan fremfor pique

BarçaDK

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes det var holdet der tabte i dag. Tre fremragende minutter gav et mål. Derfra blev det mere og mere desperat desto flere mål Reial Castellano scorede. Det er blevet populært at kritisere den boldbessidende fodbold, men i dag var det det, der manglede.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Personlige fejl..
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Hmm, tjah, tjoh, defensivt, ja. Måske.

Men offensivt. Jeg synes, at holdet offensivt spillede alt for desperat meget tidligt i kampen. Madrids forsvar (altså defensive midtbane inkl.) virkede langt mere sårbare under tungt pres.

Jeg synes Barça søgte "den afgørende aflevering" alt for ofte.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

I øvrigt manglede genpresset også. Underligt at man ikke benyttede sig af det mod Real, når man flittigt har benyttet sig af det i de andre kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det lagde jeg også mærke til Kubala. Det virkede som om man trak sig tilbage når man mistede bolden istedet for at jagte den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Synes at man spillede panisk. Man skulle skabe chancer og det skulle gå hurtigt, hvilket også blev straffet. Ja, man havde chancer i første halvleg, men ærlig talt, så kunne Real have rundbarberet Barca, hvis de havde været skarpe; deres sidste afleveringer fejlet, hvilket man skal være for glad. Luis Enrique fejlvurderede kampen, da det lignede, at Barca var dem, der skulle jagte en sejr. Hvorfor ikke spille den lidt rundt?

Måske også derfor, at Xavi havde en succesfuld afleveringsrate på 78%. Hvis han havde tænkt at gribe kampen an på den måde, så burde han have startet med Rakitic. Havde han ikke set kampene i sidste sæson og sæsonen før det, hvor Xavi ikke kunne følge med i tempoet og lavede fejlafleveringer.

BarçaDK

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Også min pointe, Kubala. Altså at de niggas spillede panisk. Men jeg tror ikke på, at det er Enriques fejl. Kampen blev spillet så åbenlyst forkert fra Barças side, synes jeg, at det ikke kan have været planlagt sådan. Jeg mener, at spillerne ikke udførte den plan, Luis Enrique ønskede. Det må være sådan. Messi var god, Bravo var fejlfri, men derudover spillede holdet med store fejl.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jo, men hvad ville han? Hvis han ville spille mere direkte og søge de afgørende afleveringer, så mener jeg, at han fejlvurderede mht. Xavi; at han startede frem for Rakitic. Spillerne udførte ikke planen, som Luis Enrique havde lagt for dagen, men det hjalp heller ikke, at han havde valgt den tilgang til spillet, som man så. Han virkede også handlingslammet, eller det synes jeg i hvert fald.

Eller du mener, at Luis Enrique ville spille mere boldbesiddende og benytte sig af genpresset, men spillerne ikke kunne føre det ud i livet og derfor gik der panik i den?

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Journalisten »

Brombi skrev:Hør noget Eran DD, det hjælper på det hele.. Skål
Okay. Jeg havde allerede på forhånd bestemt, at jeg ikke ville kommentere i denne tråd, da jeg ikke ville være 'nu har vi vundet - så nu deltager jeg lige i tråden'.

Men nu kom jeg altså jævnt fuld hjem og må ydmygt takke dig for at nævne gode, gamle Erann. Jeg FLØJTER med på Still Believing <3

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Journalisten »

Journalisten skrev:
Brombi skrev:Hør noget Eran DD, det hjælper på det hele.. Skål
Okay. Jeg havde allerede på forhånd bestemt, at jeg ikke ville kommentere i denne tråd, da jeg ikke ville være 'nu har vi vundet - så nu deltager jeg lige i tråden'.

Men nu kom jeg altså jævnt fuld hjem og må ydmygt takke dig for at nævne gode, gamle Erann. Jeg FLØJTER med på Still Believing <3
Ej at forglemme 'Hjertet Ser' og 'I Wanna Wake Up With You'!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det ligner lidt at Real Madrid topper lige nu. Min fodbolderfaring siger mig, at det er alt, alt, alt for tidligt i sæsonen at toppe...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster