25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg smider lige denne her igen, bare for at understrege, at man måske skal slå koldt vand ind i sit pis!
Luis Enrique: "Defeats are part of football and of the learning process. We'll see at the end of the season if we deserved something."
Med fed, farver, kursiv og det hele!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Derfor blev Pedro skiftet ind!
Suarez: "I heard I'd start during the tactical chat 2 hours before the game. I felt good, but I was aware I couldn't yet play 90 minutes"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Nå men, det havde sgu da også lige været pænt ufortjent at få point i denne kamp. Det eneste positive er vist en retfærdig pointfordeling.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg er egentlig fortrøstningsfuld
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Ikke ignore, men smide dem langt væk, og lad Blau trampe på dem. Bare dem som ser Barca som denne ene kamp og intet andet.
Jeg banner dem for dig! Giv mig navne!

Hvem af jer ser Barca, kun denne ene kamp? Ræk hånden op!
Personligt ser jeg ikke andre....

Nå, det var som man måtte forvente med Reals form taget i betragtning. Vi har altså stadig et helt nyt hold med en hel ny træner. Vi fører stadig ligaen og jeg har tjent 3000 på odds. Det går nok folkens.

Jeg synes dog det er kritisabelt at anvende Pique i sådan en kamp her. Manden er dårligere end middelmådig og det burde LE vide! Det er hver eneste gang at vi skal se på den lalleglade småkage tæske rundt med 20 km/t mens modstanderne løber dobbelt så stærkt. Dernæst må vi nok snart bede Messi minde verden om at han er bedre end Ronaldo. For han gør det satme ikke den seneste måneds tid. Den gyldne bold bliver måske ikke en selvfølge, medmindre folk husker VM
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Ikke ignore, men smide dem langt væk, og lad Blau trampe på dem. Bare dem som ser Barca som denne ene kamp og intet andet.
Jeg banner dem for dig! Giv mig navne!

Hvem af jer ser Barca, kun denne ene kamp? Ræk hånden op!
Personligt ser jeg ikke andre....

Nå, det var som man måtte forvente med Reals form taget i betragtning. Vi har altså stadig et helt nyt hold med en hel ny træner. Vi fører stadig ligaen og jeg har tjent 3000 på odds. Det går nok folkens.

Jeg synes dog det er kritisabelt at anvende Pique i sådan en kamp her. Manden er dårligere end middelmådig og det burde LE vide! Det er hver eneste gang at vi skal se på den lalleglade småkage tæske rundt med 20 km/t mens modstanderne løber dobbelt så stærkt. Dernæst må vi nok snart bede Messi minde verden om at han er bedre end Ronaldo. For han gør det satme ikke den seneste måneds tid. Den gyldne bold bliver måske ikke en selvfølge, medmindre folk husker VM
Vil du bannes eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Raman93 skrev:Det værste er, at vi siden '12 nederlaget mod Chelsea, har skrevet, at nu har spillerne fået deres wakeup-call, og at de strammer an - der sker bare ikke en fløjtende fis
Det kan vel tilskrives zubi og knap så dygtige trænere.
uanset hvordan man vender og drejer det så svigter defensiven konstant i de store kampe, forsvaret er så hamrende porøst så selv skørt glas ville blive misundelig.

Når man har en omvandrende hjerneblødning til at giraffe den i forsvaret så skaber det ligeledes noget ved de øvrige kæder, det skaber mistillid og utryghed og flere føler måske de ikke kan koncentrere sig om det de egentlig skal og gør bedst.

Læg mærke til at iniesta og raktitic var nede at dække ved benzemas mål, mens pique var løbet ud for at købe estrella..
Zubi har ikke købt den forsvarspiller der skulle tage over for puyol.
Alle herinde har jo vidst længe at pique bare ikke er god nok.

samtidig må man tilskrive lucho en del af ansvaret, pique skulle ikke have været inde og Mathieu skulle ikke spille back.
Om det havde gjort nok er tvivlsomt.
jeg har svært ved at se Mathieu god nok til at være manden i forsvaret ved verdensmand masch med sin side.

Vermaelen har vi end ikke set endnu og det er sgu ligeså bekynrende.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Brombi skrev:Hør noget Eran DD, det hjælper på det hele.. Skål
Duuuuuude... Never go there.
(Skål)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Fortjent sejr til Madrid. Det positive er, at vi stadig er 1 point foran og har dem hjemme i næste classico. Jeg ville ikke byttemed dem. Det sagt - vi har haft en markant udskiftning i truppen, men det er tydeligt, at der skal ske mere. Alves og Pique hører simpelthen ikke hjemme på holdet. De skal erstattes af startere, ikke breddespillere. Verdensklasse spillere. Nåh men nu starter det sjove, med det dødbringende trekløver. Det skal nok blive underholdende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Forfærdeligt at læse den her tråd igennem. Hvad sker der for den negativitet? Ja det var en lorte kampe men det var den 9. kamp i sæsonen. På udebane mod real. Det var ikke en hjemmekamp mod granada eller elche. Man kan sgu ikke forvente at slå real på udebane. Og at vi har så gode stats mod dem over de sidste år viser bare hvor fucking sindssygt et hold vi har/har haft.

I dag havde vi også masser af chancer for at få et resultat. Reals defensiv var hullet i første halvleg og med lidt mere skarphed havde vi været foran med et par kasser inden straffesparket. Men vi faldt sammen og spillerne var sløve. Nå ja... Og real var fucking gode. Men det er ikke jordens undergang og vi skal ikke sælge, dræbe alle vores spillere. Vi skal derimod give dem tid. Et nyt hold, et nyt system og en ny træner som tydeligvis begik fejl. Desværre er folk blevet alt for forvente når det kommer til det her hold. Nu er det dårligt når man ikke slår real på beranbeu.

Og husk nu lige på at de 2 kampe hvor vi er blevet testet begge var udekampe. Real har haft begge sine på hjemmebane og sjovt nok tabt den ene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Piquénbauer du har helt ret i at man jo ikke vinder alle kampe,men den her var nok ikke nederlaget i sig selv,folk er negative over,mere måden det kom på.Man ser desværre en tendens,som man har set meget de sidste par år,nemlig at xavi,iniesta og lidt busquests,falder mere igennem grundet alder,måske skal man til at overvejer at køre folk som samper og hallovich mere i stilling i år,jeg så dem gerne få en del kampe på førsteholdet,denne sæson.Man skulle måske også overveje om det er den her spillestil,der bare med vold og magt skal spilles,jeg savnede flere gange i dag,at man kørte fuld knald på omstillingerne.Det synes jeg godt man kunne tilføre lidt mere,uden helt at ødelægge barca stilen.Måske klubbe simpelthen trænger til noget fornyelse. :smile:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det sjove(ikke særligt sjovt, men anyways)er, at nogen undervurderet Real og deres midtbane, men tonen er en anden nu. Det er skidt, at man tabte kampen, selvom der kun er spillet 9 runder af ligaen indtil, da disse kampe kan afgøre mesterskaber. Det havde været mindre skidt, hvis der var noget sammenhæng i spillet, noget progression, men i dag spillede man virkelig indianerbold(det er bekymrende og problematisk); synes at der er ved at tegne sig et billede af Luis Enrique. Han er ikke idealist og mere pragmatiker, altså modsat Pep. Havde man været mere tålmodig, spillede sig ude af problemerne og stille opbygget spillet, havde man sikkert også fået et bedre resultat. Man havde the upper hand, men man satsede, hvilket koster. Nåh, men sket er sket. Man skal lære af det og komme videre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet er ikke xavi, iniesta eller busi. Det er deres nye roller. Folk glemmer at vi spiller et nyt system. Lucho har droppet kanterne og derfor spiller vi med 3 spillere helt fremme som er lige ved feltet. Bredden skal derfor kommer fra backerne og her kommer midtbanens problem - Xavi og ini skal trække ud til siderne for at dække pladsen som backerne efterlader hvilket efterlader et KÆMPE rum som Busi skal dække alene. Det går mod mindre hold men ikke mod de bedste. Ikke endnu i hvert fald.

Så sagt på en anden måde... Giv dem nu lidt tid. Ja det har ikke været fremragende indtil videre men prøv lige at tænk på reals start på sæsonen. Det var satme også skidt og nu kører det. Det samme tror jeg kommer til at ske for os når det hele kommer på plads for det virker til at spillerne igen har fået lidt sult (også selvom det ikke så sådan ud i det). Og så har vi forresten en suarez som også kommer til.

Det der pisser mig mest af er at vi ikke udnyttede pladsen mellem reals midt og forsvar for den var der virkelig i første halvleg hvor busi et par gange splittede deres midt med en god aflevering. Derefter var vi ikke gode nok til at holde i bolden og det kostede os da reals midt ligenetop fik kampen som de ville have den. Vi skulle have dem ud og løbe og det fik vi dem aldrig rigtig helt.

Og til sidst skal man lige huske på at real nu har spillet deres 2 kampe på hjemmebane mod deres største rivaler. Udebanen venter dem stadig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af soul_pitcher »

Hvis det er nogen trøst, så har jeg lige færdigset den nye Turtlesfilm. Og den er om noget betydeligt værre end kampen i aften.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Er det bare mig der er Estrella-bedøvet eller gør dette clasico-nederlag mindre ondt end andre? (Måske fordi alt er nyt og vi så tydeligt skal bygge noget op fra bunden)?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst