4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor var vi så ringe med en mand i overtal? Giver ingen mening. Nå, men ellers fint med sejr, selvom Messi var mere uskarp end jeg nogensinde har set ham før. Han skulle have scoret 4 eller 5 i dag. Er du gal, han brændte nogle kæmpe chancer.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Hvorfor var vi så ringe med en mand i overtal? Giver ingen mening. Nå, men ellers fint med sejr, selvom Messi var mere uskarp end jeg nogensinde har set ham før. Han skulle have scoret 4 eller 5 i dag. Er du gal, han brændte nogle kæmpe chancer.
Det var for din skyld jo Blau. Hvis han havde scoret så mange i dag, havde du jo ikke kunne opleve rekorden. Han tænker bare på dig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Ufatteligt at der ikke bliver dømt straffe der... Men Munir skulle stadig have spillet bolden. Shit jeg glæder mig til Suarez!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Billede

Ufatteligt at der ikke bliver dømt straffe der... Men Munir skulle stadig have spillet bolden. Shit jeg glæder mig til Suarez!
VI skal bare spille i hvide dragter..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Billede

Ufatteligt at der ikke bliver dømt straffe der... Men Munir skulle stadig have spillet bolden. Shit jeg glæder mig til Suarez!
Er vi efterhånden blevet snydt for en god håndfuld straffespark allerede i La Liga i denne sæson? Eller er det mig der husker forkert?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Billede

Ufatteligt at der ikke bliver dømt straffe der... Men Munir skulle stadig have spillet bolden. Shit jeg glæder mig til Suarez!
Er vi efterhånden blevet snydt for en god håndfuld straffespark allerede i La Liga i denne sæson? Eller er det mig der husker forkert?
2-3 i alt så vidt jeg husker..

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Billede

Ufatteligt at der ikke bliver dømt straffe der... Men Munir skulle stadig have spillet bolden. Shit jeg glæder mig til Suarez!
Er vi efterhånden blevet snydt for en god håndfuld straffespark allerede i La Liga i denne sæson? Eller er det mig der husker forkert?
2-3 i alt så vidt jeg husker..
2-3 på Munir alene...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Ray-lights!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Sorry Bravo men for mig er Valdes stadigvæk Mr. Clean sheet ♡
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Ærgerligt at Iniesta ikke spillede i dag. Nogen der ved hvad han laver?

http://www.whoscored.com/Matches/862147 ... -Barcelona
Genopbygning status: færdig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jurij skrev:Ærgerligt at Iniesta ikke spillede i dag. Nogen der ved hvad han laver?

http://www.whoscored.com/Matches/862147 ... -Barcelona
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

God kamp mod Rayo:

- Rayo stod virkelig højt oppe på banen og med store afstande mellem kæderne. Det var relativ let for os at skabe huller i deres forsvar. Det var således en kamp vi skulle vinde, men der skulle gå over 30 min inden vi udnytter vores chancer. Kampen slutter 2-0, men min følelse var, at vi kunne skabe chancer når det passede os. Derfor er det lidt foruroligende at vi kun vinder relativ knebent, når vi havde så mange chancer. Til gengæld holdte vi nullet, hvilket betyder at vi knap er to måneder inde minimum før vi lukker det første mål ind i ligaen. Det er naturligvis imponerende, og vidner om at der er nogle ting i vores organisation som fungerer, men rekorden vinder ikke nogen titler i sig selv.

- Mathieu var en åbenbaring på venstre backen; han var her der og allevegne. Han viser at han er en intelligent spiller, der kan gå med i det opbyggende spil. Samtidig er han altså en væsentlig større tilstedeværelse defensivt end Alba. Forestil jer at have to backs som Mathieu på hver sin backplads sammen med to centerbacks der er gode i luften - vi ville aldrig lukke mål ind fra luftrummet. Jeg mener at en spiller med Mathieus fysiske attributer og evner bør være reference for vores backs. There, I said it. Ihvertfald mener jeg, at man bør overveje Mathieu som venstre back mod store hold samt i CL.

- Jeg har stadig optur over, at vi har både Messi og Neymar på vores hold. De to fortsætter med at udvikle deres samspil, og vil udgøre et utrolig seværdigt angrebspar de næste 4-5 år. Fanme fedt at blive forkælet som tilhænger. Så er der selvfølgelig Suarez om to kampe, hvilket bliver vanvittig spændende. Munir gjorde det fint igår, lige pånær episoden hvor han skulle have lagt bolden af til Neymar.

- Rigtig god kamp af Piqué. Det er en fornøjelse når han endelig spiller godt. Og når det sker, så skal det selvfølgelig også påpeges. God kamp af Bartra og Alves ligeså.
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Glimrende indlæg, Bager.

Selvfølgelig bandede og svovlede jeg også over at vi kun formåede at score to mål, som så mange andre herinde, men i bund og grund kommer det jo nok bare ned til Messis uskarphed i afslutningerne, at vi har det sådan. Havde han været mere sig selv på det punkt, havde vi nok som minimum scoret to kasser mere - og så havde vi sikkert ikke set det som et problem.
Når jeg genser Ray-lights'ne er det i hvert fald min umiddelbare tanke at det bare er en glitch at Messi ikke sørger for at vi kommer derfra med en bedre målscore.

Jeg synes det var ekstremt rart at se os være i kontrol på en halvskaldet udebane. Der var en stabilitet i spillet, som gav mig god ro. Jeg synes ikke man - som man eller så ofte har gjort - sad med en fornemmelse af at vores defensiv kunne tabe hovedet hvert øjeblik det skulle være.

Hurra for vores røde Abidal og en fokuseret Pique. Og bravo, Bravo!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Bemærkede i øvrigt ham Rayo-supporteren der havde en megafon med til kampen i går?

Han lød en hel del som:
phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Rayo Vallecano - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Jeg er stadig i chok over at der ikke blev dømt straffe og rødt kort... Især den sidste vinkel viser tydeligt at tono fælder Munir. Men hvad kan man efterhånden forvente når det er lahoz der har fløjten...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster