30/9 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Har lige læst at vi kun har vundet 4 ud af de sidste 14 udekampe i CL...
Ja, det er også altid den fornemmelse, jeg sidder med - at vi sjældent får gode resultater med hjem fra udekampene. Også i den prægtige Pep-æra, er der en masse ikke-sejre der dukker op i hukommelsen. Og så lige en enkelt 1-1 kamp på Stamford Bridge, der alligevel føltes som en stor, smuk sejr.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Jeg håber at Lucho har indset at Alves og Alba på banen samtidigt på en svær udebane i CHL er pænt risikabelt.

Med et Alves - Pique - Masch - Mathieu forsvar ville tingene måske ha' set anderledes godt ud. I Pep dagene havde vi Abidal på venstrebacken, hvorfor vi var stærkere i forsvaret bl.a. ved dødbolde.

Masche skal ud af forsvaret og Vermaelen skal i spil. Hvofor f..... spillede Pique ikke i går?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Nu kan man umuligt mene, at Ter Stegen skal vælges fremfor Bravo.

Han var særdeles uduelig på dødbolde i går, hvilket endda kostede et mål. Lad ham få nogle kampe i Copaen indtil han er blevet voksen
Forumlegende

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Daluigi skrev:Synes Jes Dorph at det er et frækt bud at skyde Barca til en plads i kvartfinalen!?
Som vi spiller i CL, så er vi færdige hvis vi trækker hold som er vanvittige på omstillinger, det kan vi tydeligvis ikke dæmme op for. Her tænker jeg hold som Chelsea, Dortmund, Atleti, måske Leverkussen, Måske Bilbao, så jo det er et godt bud ifølge mig. Kan ikke se vi skulle komme langt med det spil vi leverede igår. Vi var helt væk når PSG havde bolden, vores midtbane spillere rendte forvirrede rundt som kyllinger uden hoveder, og vores forsvar fik bevist at intet er forandret siden sidste sæson så længe at vi møder værdig modstand. . Det eneste positive igår var at Messi til tider lignede den "gamle Messi" især 1 halveg var han sublim!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg er rimelig fortrøsningsfuld. Ja det gik ikke heeelt så godt i går, men 2 af de mål vi lukker ind, er på målmandsdrop. Nogle er vores spillere (Messi) virker rimelig oplagte og det hjælper en del på det. Busquets havde en decideret offday i går, og havde han haft en af de gode af slagsen, er jeg sikker på at vi mindst havde fået uafgjort. Det lyder absurd, men jeg kan altså godt se fornuften i at tabe point i de kampe man ikke har fortjent at vinde point i. Her tænker jeg, at vi under Tata var ret heldige med at høste mange point, selvom vi ofte var heldige at vinde. Vi ved hvad der skal rettes, og vi ved at hvis der ikke gøres noget ved det, så taber vi.

ps. Var det lige Joachim Boldsen som var reporter i går?! Hvorfor er der ikke flere der snakker om dét? hahahahaha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:Nu kan man umuligt mene, at Ter Stegen skal vælges fremfor Bravo.

Han var særdeles uduelig på dødbolde i går, hvilket endda kostede et mål. Lad ham få nogle kampe i Copaen indtil han er blevet voksen
Jo det kan man sgu sagtens.

Og nej 2 af målene er ikke målmandsdrop. Forsvaret sejlede i hele kampen og det gjorde det også ved alle målene. Rakitic var helt væk på hjørnet og det indlæg der bliver slået ved det tredje mål må aldrig blive slået. MAtS så dog ikke god ud men igen... Hvad kan man forvente fra en målmand som ikke har spillet en kamp med det forsvar og på ingen måder er i kamprytme. Elendig mandskabspleje af Lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Nu kan man umuligt mene, at Ter Stegen skal vælges fremfor Bravo.

Han var særdeles uduelig på dødbolde i går, hvilket endda kostede et mål. Lad ham få nogle kampe i Copaen indtil han er blevet voksen
Jo det kan man sgu sagtens.

Og nej 2 af målene er ikke målmandsdrop. Forsvaret sejlede i hele kampen og det gjorde det også ved alle målene. Rakitic var helt væk på hjørnet og det indlæg der bliver slået ved det tredje mål må aldrig blive slået. MAtS så dog ikke god ud men igen... Hvad kan man forvente fra en målmand som ikke har spillet en kamp med det forsvar og på ingen måder er i kamprytme. Elendig mandskabspleje af Lucho.
Enig.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Nu kan man umuligt mene, at Ter Stegen skal vælges fremfor Bravo.

Han var særdeles uduelig på dødbolde i går, hvilket endda kostede et mål. Lad ham få nogle kampe i Copaen indtil han er blevet voksen
Jo det kan man sgu sagtens.

Og nej 2 af målene er ikke målmandsdrop. Forsvaret sejlede i hele kampen og det gjorde det også ved alle målene. Rakitic var helt væk på hjørnet og det indlæg der bliver slået ved det tredje mål må aldrig blive slået. MAtS så dog ikke god ud men igen... Hvad kan man forvente fra en målmand som ikke har spillet en kamp med det forsvar og på ingen måder er i kamprytme. Elendig mandskabspleje af Lucho.
Enig.
Uenig.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Brombi skrev:
zqa skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Nu kan man umuligt mene, at Ter Stegen skal vælges fremfor Bravo.

Han var særdeles uduelig på dødbolde i går, hvilket endda kostede et mål. Lad ham få nogle kampe i Copaen indtil han er blevet voksen
Jo det kan man sgu sagtens.

Og nej 2 af målene er ikke målmandsdrop. Forsvaret sejlede i hele kampen og det gjorde det også ved alle målene. Rakitic var helt væk på hjørnet og det indlæg der bliver slået ved det tredje mål må aldrig blive slået. MAtS så dog ikke god ud men igen... Hvad kan man forvente fra en målmand som ikke har spillet en kamp med det forsvar og på ingen måder er i kamprytme. Elendig mandskabspleje af Lucho.
Enig.
Uenig.
Neutral.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Hodor
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Og nej 2 af målene er ikke målmandsdrop. Forsvaret sejlede i hele kampen og det gjorde det også ved alle målene. Rakitic var helt væk på hjørnet og det indlæg der bliver slået ved det tredje mål må aldrig blive slået. MAtS så dog ikke god ud men igen... Hvad kan man forvente fra en målmand som ikke har spillet en kamp med det forsvar og på ingen måder er i kamprytme. Elendig mandskabspleje af Lucho.
Tror vi skal se en udviklnig af Ter Stegen ala De Gea. Det går nok en halv til en hel sæson, før han er klar til at stå på mål. Det er jo også tydeligt, at LE har indset det med indkøbet af Bravo. Ting tager tid. Hele holdet præsterede ikke i går med undtagelse af Messi og Neymar, der med deres klasse trods alt fik pyntet på resltatet.

Nu er Ter Stegen så blevet udråbt til worst of the match, hvilket er utrolig unuanceret. Men det er jo ikke nogen overraskelse, at der sidder folk, der kun ser sort/hvidt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Tror vi skal se en udviklnig af Ter Stegen ala De Gea. Det går nok en halv til en hel sæson, før han er klar til at stå på mål. Det er jo også tydeligt, at LE har indset det med indkøbet af Bravo. Ting tager tid. Hele holdet præsterede ikke i går med undtagelse af Messi og Neymar, der med deres klasse trods alt fik pyntet på resltatet.

Nu er Ter Stegen så blevet udråbt til worst of the match, hvilket er utrolig unuanceret. Men det er jo ikke nogen overraskelse, at der sidder folk, der kun ser sort/hvidt.
Mit problem er at jeg ikke kan se hvad Lucho har gang i... Hvis han ville spille ham langsomt ind ala De gea så ville han stå i CdR og i mindre vigtige kampe. Hvis han regnede ham som førstekeeper så ville han stå i ligaen og cl. Nu spiller han ham så i CL hvilket ikke giver mening. MAtS kender ikke holdet, sproget, turneringen og har ydermere ikke den store erfaring pga sin unge alder. Og så forventer Lucho at han skal kunne levere hver anden uge i nogle af de sværeste kampe man får?

For mig at se har man smidt ham for løverne og nu får han en masse uretfærdige tæsk pga en træner som ikke tænkte sig om og ikke gav ham de rigtige forudsætninger for at få en succesoplevelse. Han kunne i det mindste have spillet ham mod granada så han havde lidt kamprytme i kroppen. Men nej... "Her er sæsonens sværeste kamp indtil videre - held og lykke".

Hvis Lucho ikke snart tænker sig om og finder på en holdbar løsning så er jeg bange for at MAtS bryder sammen under presset hvilket ville være ærgerligt da han på mange måder er den perfekte målmand for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

De Gea var mere eller mindre førstevalg fra dag ét. Han stod 29 ud af 38 ligakampe i sin første sæson og 8 ud af 10 kampe i Europa. Til gengæld stod han kun 1 ud af 5 i cupturneringerne.

Ellers enig med Piquénbauer. Det er lidt svært at se, hvad Lucho har gang i på målmandsposten.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

I øvrigt så jeg den her tweet tidligere: "6 - Ter Stegen have received 6 shots on target in his 1 competitive game for FCB, only one fewer than Bravo in his 7 matches. Burden." Jeg ved så ikke helt hvad der skete med Apoel-kampen...

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Bravo kan ikke gøre for at han skræmmer modstanderen fra at sparke... Bravo har endda stået en kamp med Douglas foran sig ;-) !
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster