30/9 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kan forresten kun råde folk til at spille mod barca i de "store" kampe... Det fjerner lidt af sorgen ved et nederlag.

Og vi har desuden stadig gode chancer for at ende som 1'er. En sejr hjemme over PSG og den er på plads da jeg ikke kan se dem score 2 på campen. Ydermere fuckede apoel og ajax op med et x så det er også fint. Det skal nok gå. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Så desværre kun de sidste 30 minutter, hvilket gav mig et lidt andet indtryk end det man får i denne tråd. Læser man tråden, så er spillere, der blev hyldet i sidste kamp, direkte elendige og dårlige indkøb. Nogle spillerne er halvhjerner, der ikke fatter fodbold. Uintelligente spillere.

Den halve time jeg så, bød faktisk på en offensiv, der ville noget. Vi havde nogle muligheder for at score. Paris ville intet. Sådan er det når stort set alle hold møder os. De har så stor respekt at de blot parkerer bussen, når der er et godt resultat i sigte. Alligevel var det ikke som mod Malaga, hvor vi kom frem til intet. Vi kunne med lidt held have udlignet.

Dog bekymrer det mig at kritikken for resten af kampen er så stor. Tør næsten ikke se målene, hvis forsvaret udstilles i for høj grad. Vi mangler en type som Suarez, altså en verdensklasse spiller, der fighter røven ud af bukserne og måske vigtigst af alt, er sulten efter trofæer. Han kan blive det sidste skub vi mangler.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

emo skrev: Valdés lavede 50 fejl inden han blev accepteret, Pinto lavede fejl helt til han fyldte de 30 år..
Valdes lavede et væld af fejl på standardsituationer. Han reddede det så med at være fra La Masia og at han var helt unik, når det kom tl 1mod1-situationer. Ter Stegen er et stort talent. Han skal nok blive god, men det tager tid. Bare se De Geas start i Manchester United.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Elbarca skrev:Dog bekymrer det mig at kritikken for resten af kampen er så stor. Tør næsten ikke se målene, hvis forsvaret udstilles i for høj grad. Vi mangler en type som Suarez, altså en verdensklasse spiller, der fighter røven ud af bukserne og måske vigtigst af alt, er sulten efter trofæer. Han kan blive det sidste skub vi mangler.
Og lige dér rammer vi hovedet på sømmet. Der er nogle spillere, der virker lidt for tilfredse. Pique som den værste af dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Intet at vinde for MAtS men alt at tabe for dig, lyder det til. Du frygtede netop det der "dårligere af de to", og du ville selvf have elsket at se Bravo lave sådan en blunder, så du kunne bevise at MAtS skulle/skal være førstemålmand. Ingen grund til at forsvar ham, en fejl, kostede et mål, og det er det. Han er ung, Valdés lavede 50 fejl inden han blev accepteret, Pinto lavede fejl helt til han fyldte de 30 år..
Jeg ville ikke elske noget der betød at vi mistede point. Så stop venligst med en så latterlig påstand! Og det her handler sgu ikke så meget om MAtS men mere om Lucho. Det er håbløst at spille med 2 målmænd. Vælg 1 og spil ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

[quote="emo"]Intet at vinde for MAtS men alt at tabe for dig, lyder det til. Du frygtede netop det der "dårligere af de to", og du ville selvf have elsket at se Bravo lave sådan en blunder, så du kunne bevise at MAtS skulle/skal være førstemålmand. Ingen grund til at forsvar ham, en fejl, kostede et mål, og det er det. Han er ung, Valdés lavede 50 fejl inden han blev accepteret, Pinto lavede fejl helt til han fyldte de 30 år..[/quote

han er jo her netop objektiv og påpeger at lucho skulle have valgt den vante keeper, ligeledes for forsvarets skyld.

Uanset hvor ofte jeg er uenig med Piquénbauer, må jeg her give ham ret ]

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Jeg ville ikke elske noget der betød at vi mistede point. Så stop venligst med en så latterlig påstand! Og det her handler sgu ikke så meget om MAtS men mere om Lucho. Det er håbløst at spille med 2 målmænd. Vælg 1 og spil ham.
Det virker nu ret logisk, at man gør det, når man vil have et talent ind på den største scene. Ter Stegen er ikke klar på nuværende tidspunkt til at gøre det - så derfor har man en god, erfaren målmand, der vogter målet indtil Ter Stegen er klar. Jeg er ret sikker på, at Ter Stegen ville få en utrolig dårlig sæson, hvis han fik besked på at vogte målet fra dag 1.

I Manchester United virkede det ret godt set i forhold til, hvis De Gea skulle stå alle kampene i starten. Så var det gået helt galt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvorfor så spille ham i CL? Man finder ikke en turnering hvor der er mere pres på end CL. Spil Bravo i cl og la liga og så giv MAtS CdR indtil man mener han er klar til at stå. Det er simpelthen dårlig management at spille ham i cl hvis man ikke mener han er klar til at være førstemålmand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:Storken, du skriver om spilforståelse som om det slet ikke kan udvikle sig, det er jo forkert. Det er derfor jeg finder det tyndt at kritisere Munir på baggrund af det.
Det er rigtigt, men Christian Eriksen var tydeligvis intelligent allerede, da han var 18 år gammel. Jeg vil vove den påstand, at vi ikke har set en intelligent angriber komme ud fra La Masia siden Pedro. Det er sjovt nok også sidste gang en spiller har bidt sig fast på holdet. Jeg vil endnu ikke afvise Sandro, men umiddelbart har La Masia ikke produceret den rigtige type til Barca i et stykke tid. Spilintelligens er en kæmpe del af vores spil. Positionering, tiki-taka og genpres kræver en rigtig god forståelse for spillet. Munir har et par år endnu til at udvikle sig, så forhåbentlig lærer han en ting eller to af sine medspillere.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Men hvorfor så spille ham i CL? Man finder ikke en turnering hvor der er mere pres på end CL. Spil Bravo i cl og la liga og så giv MAtS CdR indtil man mener han er klar til at stå. Det er simpelthen dårlig management at spille ham i cl hvis man ikke mener han er klar til at være førstemålmand.
ja, som jeg skrev i et tidligere indlæg, så forstår jeg heller ikke det. Det giver umiddelbart mere mening i mit hovede, at Bravo ville spille aftenens kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Men hvorfor så spille ham i CL? Man finder ikke en turnering hvor der er mere pres på end CL. Spil Bravo i cl og la liga og så giv MAtS CdR indtil man mener han er klar til at stå. Det er simpelthen dårlig management at spille ham i cl hvis man ikke mener han er klar til at være førstemålmand.
ja, som jeg skrev i et tidligere indlæg, så forstår jeg heller ikke det. Det giver umiddelbart mere mening i mit hovede, at Bravo ville spille aftenens kamp.
Hehe det har jeg ikke set. Men så er vi enige!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Irriterende at lukke tre mål ind og skulle affinde sig med nul point, men jeg er egentlig ikke tilnærmelsesvis så frustreret som efter kampen mod Malaga. PSG spillede godt nok godt.

Jeg begynder dog at blive noget bekymret over vores udebane-tendenser. Der er simpelthen for stor forskel på den kvalitet vi mønstrer hjemme sammenlignet med ude.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Synes Jes Dorph at det er et frækt bud at skyde Barca til en plads i kvartfinalen!?
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er vi ikke generelt lidt ringe på udebane i CL? Som jeg husker det så har der været en del X'er og tabte kampe hvilket ikke er så godt da vi stadig mangler APOEL og ajax ude. Og vi skal simpelthen have den førsteplads i gruppen. Alt andet ville være for farligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Sergenten »

Kritik af Munir?

Var hans langskud gået ind, istedet for at snitte ydersiden af stolpen, havde ingen tvivlet på ham lige nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster