30/9 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Kunne også snart være at det var på tide at Montoya langsomt fik flere og flere kampe fra start. Han er bedre defensivt og er samtidig også god offensiv og med knap så mange unødvendige indlæg. Jeg er stor fan af Alves, men han koster defensivt.

phpBB [video]


Hvad laver Alba også her?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Synes godt det kan retfærdiggøres at MatS starter i den her. Bravo har startet rigtig godt og hvis han også havde stået den her og holdt nullet, ville det se sort ud for at starte med ter Stegen. MatS havde chancen men greb den ikke.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Er vi ikke generelt lidt ringe på udebane i CL? Som jeg husker det så har der været en del X'er og tabte kampe hvilket ikke er så godt da vi stadig mangler APOEL og ajax ude. Og vi skal simpelthen have den førsteplads i gruppen. Alt andet ville være for farligt.
Jo, vi har sjældent været så gode til at hive sejre hjem på udebane i CL. Mange uafgjorte, så vidt jeg husker.
Men jeg synes også efterhånden der er blevet langt mellem udebanesnapsene i ligaen. Nogle gange føles det som om, der ikke skal meget mere end et ujævnt græstæppe til før det smuldrer for os.

...og i dag så banen umiddelbart fin ud. Men det var nu heller ikke fordi vi var komplet elendige, vil jeg mene.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Synes godt det kan retfærdiggøres at MatS starter i den her. Bravo har startet rigtig godt og hvis han også havde stået den her og holdt nullet, ville det se sort ud for at starte med ter Stegen. MatS havde chancen men greb den ikke.
Den samme målmand skal stå i ligaen og CL. Og så er jeg ligeglad med om det er bravo selvom han imo stadig ikke er bedre end MAtS. Det her holder simpelthen ikke. Man kan ikke forvente at MAtS "griber chancen" når han ikke kender til sit hold og overhovedet ikke har haft mulighed for at komme ind i en form for rytme. Det er ekstremt dårlig mandsskabpleje af Lucho og det skal stoppe nu. Vælg en målmand og spil denne i de vigtige kampe. Så må MAtS og masip kæmpe om CdR hvis man ikke mener de er gode nok til at være startere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:...og i dag så banen umiddelbart fin ud. Men det var nu heller ikke fordi vi var komplet elendige, vil jeg mene.
Synes vi spillede en ok kamp og hvis det ikke var for dumme fejl i forsvaret så havde vi minimum fået et point. I modsætning til kampen mod malaga så sidder jeg med en ok fornemmelse. Men er så også kommet til et sted hvor jeg ikke forventer at vi slår de gode hold ude og synes for at være helt ærlig at det er lidt fjollet at flere forventede en sejr på udebane mod et hold som PSG. Også selvom de mangler et par spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Sergenten skrev:Kritik af Munir?

Var hans langskud gået ind, istedet for at snitte ydersiden af stolpen, havde ingen tvivlet på ham lige nu.
Jeg havde især kritiseret ham, hvis han scorede på det langskud. Det handler om stille spørgsmålstegn ved den generelle opfattelse.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

LE har været ude og sige, at vi har begået fejl som man ikke kan begå. Jeg tror han er helt klar over hvad der er gået galt, og vi er stadig i september (oktober er det vel nu, hæhæ), så nu skal vi lige rette op på, hvad Tata efterlod, som er en længere proces. Jeg tror, at folk forventer en ny Pep-æra, men man må indse, at sådan nogle perioder er der langt imellem. Med henblik på dagens resultat, så ser resten af CL-puljen fornuftig ud med PSG og Ajax der delte point for 2 uger siden. Der er altså en ret ny trup, der er sat sammen, der mangler to af de 4 "anførere" Puyol og Valdés, al begyndelse er trods alt svær.
Senest rettet af Badabing ons okt 01, 2014 12:14 am, rettet i alt 1 gang.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Badabing skrev:LE har været ude og sige, at vi har begået fejl som man ikke kan begå. Jeg tror han er helt klar over hvad der er gået galt, og vi er stadig i september (oktober er det vel nu, hæhæ), så nu skal vi lige rette op på, hvad Tata efterlod, og resten af CL-gruppespillet ser fornuftigt nok ud. Al begyndelse er svær. Der er altså en ret ny trup, der er sat sammen, der mangler to af de 4 "anførere" Puyol og Valdés. Det er lige hvad jeg har gjort mig af tanker efter jeg faldt lidt ned
Ja folk må sgu lige chille... Der er intet pinligt ved at tabe på udebane mod PSG. Vi er i en opstartsfase og der vil komme dårligere resultater. Heldigvis har vi en hel sæson foran os og der er på ingen måder noget der er afgjort i ligaen endnu. Hvis vi mister point ude mod apoel og måske ajax så må folk dog godt gå amok!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Og så mangler vi også lige verdens bedste 9'er. Stor forskel på ham og Pedro.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Al Khelaifi (president PSG): "Buying Messi? Do you want Barça fans to hate me... (laughs) We'd talk with Barça. He's fantastic, I love him."
Hold fingrene for dig selv dit fedtede svin!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Trist med et nederlag, men er _overordnet_ set fint tilfreds med spillet i en svær udebanekamp i CHL.

Jeg synes vi fortjente uafgjort.

Anyway:

Messi - fantastisk. Neymar og Iniesta spillede ligeledes på et højt niveau.

Masch - meget solid indsats.

Alba - skidt kamp, han virker langt fra sit tidligere niveau.

Pedro - han var ikke decideret dårlig, men bidrog med meget lidt, synes Munir skulle have startet.

Rakitic - Ret skidt kamp af ham imo. Han kommer aldrig til at erstatte Xavi. Xavi har en hel anden boldsikkerhed, som Rakitic, qua hans anderledes kropsbygning aldrig vil kunne få. Xavi kan vende rundt med bolden i alle retninger uden at modstanderen kan tage bolden fra ham. Xavi er desuden bedre til at dominere midtbanen ved at:
- have en bedre boldsikkerhed
- have bedre blik for de rigtige pasninger
- løbe i de rigtige rum

Rakitic er dog bedre defensiv, og er farligere fra distancen og virker lidt mere energisk.

Men han lavede en del fejlafleveringer i dag og tabte også bolden et par gange, hvor Xavi aldrig havde tabt den.
Derudover synes jeg tit han agerer som højre-wing, hvilket er lidt wtf.

Vores spil fik mere flow da Xavi kom ind. Det var tydeligt imo.

Ter Stegen og Mathieu havde en skidt kamp, og kostede også pointet imo.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

PIs pis pis og øv... vi smacker dem på hjemmebane!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Tre PSG indlæg og tre mål (to dødbolde). Det skal der rettes op på!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Har lige læst at vi kun har vundet 4 ud af de sidste 14 udekampe i CL... Det er simpelthen for ringe. Det SKAL der laves om på i udekampene mod APOEL og Ajax!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 30/9 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi kan stadigvæk selv afgøre gruppen hvis vi vinder resterende kampe.

Godmorgen :eek:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster