24/9 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Kan den her tråd ikke slettes lige efter slutfløjt..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Opkast ud over det hele..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Skandale... Og fedt med noget vildskab fra bænken. Lucho gik jo helt amok og viste præcis hvordan det skal gøres.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Tolquhon skrev:
Drake skrev:Når vi må bide de næste 2-3 sæsoner i os, hvor Real M vinder ligaen!
Hahaha, vi er 4 point foran dem efter 5 kampe, og alligevel tuder du som en lille pige? :lol:
Hold da k... Jeg ser bare frem af :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20459
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1088 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har lyst til at smadre noget eller nogen! GODNAT!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Fuck malaga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Pinligt dårlig indsats. Messi var intet mindre end elendig. Rakitic så gammel, træt og sløv ud. Xavi havde nok gjort det bedre. Iniesta spiller også en sjældent ringe kampe. Faktisk synes jeg kun at det er Douglas (det var trods alt debut, og han begik ingen store fejl), Bartra og Bravo der kan være sin indsats bekendt. Resten var uacceptabelt, pinligt ringe. Manglen på bevægelse i offensiven bekymrer mig virkelig. Generelt giver niveauet over de sidste par kampe, bare anledning til enormt dybe panderynker for enhver Barcelona-tilhænger. Det ser tandløst, idéforladt og alt andet end inspireret ud. Hvis niveauet mod APOEL, mod Levante (indtil den forkerte udvisning) og mod Málaga er sigende for vores generelle niveau i denne sæson, så tør jeg godt allerede nu love, at vi ikke kommer til at vinde noget som helst i denne sæson. Overhovedet.

Derudover var dommeren også ganske skandaløs, i sin fordeling af gule kort. Málaga begår 25 frispark i første halvleg og starten af anden halvleg, uden at få så meget som ét eneste gult kort. Da Douglas så laver sit første, og eneste, frispark, kvitteres der selvfølgelig med en advarsel. Senere skubber Weligton så Messi lige i fjæset og dommeren ser det helt tydeligt. Alligevel vælger han kun at give Weligton et gult kort ... og så får Piqué da også lige et, bare lige for god ro og ordens skyld. Det er i øvrigt ikke første gang at Weligton har været et kæmpe svin overfor Messi (eller bare helt generelt været et kæmpe svin). Jeg fatter det simpelthen ikke. Jeg kan overhovedet ikke begribe, hvordan man kan dømme så forfærdeligt ringe. Det ville muligvis ikke ændre kampens udfald, når nu vi alligevel spille så pinligt ringe, men det er stadig så frustrerende at være vidne til så skandaløs en optræden fra dommerens side. For skandaløs er faktisk meget rammende.

PS. Sergio Sánchez er også blevet en idiot.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nåh, en virkelig dårlig kamp, men godt at den kommer så tidligt. De seneste kampe har været dårlige, men man har hevet sejren hjem. Ikke i dag, så der skal arbejdes på nogle ting. Som sagt positivt, at det kommer så tidligt. Man er stadig 4 point foran Real og Suarez har endnu ikke fået sin debut. Han kan være nøglen i sådanne nogle kampe.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Tag en pille Drake.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Nidzo7 »

Egzon skrev:Virkelig fucking plat at malaga tager det som en sejr at spille x. Så fucking træt af alle de her hold der spiller sådan!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
.. og så ligeså snart at de møder Real Madrid, spiller de naivt og taber med 4+.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Jøsses for en jammerlig omgang. Nå, Langt fra Las Vegas på Zulu.
Giv mig min sko tilbage, røv!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Det her lignede sgu sidste sæson. Vel at mærke den dårlige del af sidste sæson. Ingen løb og ingen gejst. Vi kan ikke forvente at bryde betonmure ned med langsomt spil.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Der er mange måder at tabe en kamp på. Men at tabe den pga manglende vilje, gejst, motivation, indsilling, attitude, stolthed, osv, er forkasteligt!!!! Det gør så ondt, som noget kan gøre, og det er dybt dybt bekymrende!!!! Den her kommer til at sætte sig i mig meget lang tid....

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Skandale... Og fedt med noget vildskab fra bænken. Lucho gik jo helt amok og viste præcis hvordan det skal gøres.
Jeg slukkede med 20 sek tilbage, var der noget jeg ikke så? Nu mærker LE for alvor hvad det vil sige at være Barca træner. Idag var der absolut ingen forskel på sidste års barca og dette.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 24/9 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Drake skrev:Jeg frygter virkelig El Clásico! Det kommer til at blive grimt!
Ja det bliver synd for Real. De lader alt for mange mål gå ind. Modsat os.

LE skal kunne motivere spillerne anderledes end vi så idag. Skuffet over indstillingen hos spillerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster