17/9 FC Barcelona - APOEL

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af A$AP »

Vi har Rafinha på bænken, ind med ham, ud med Roberto, træt af dig Roberto. Lad Pedro få anden halveg, et mål ville være tiltrængt for ham.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Brombi »

Det fungerer defensivt, og det fungerer mellem Neymar og Messi men ellers går det sgu ikke så godt. Xavi sover og ligner en der ikke rigtigt gider mere.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Jurij »

A$AP skrev:Vi har Rafinha på bænken, ind med ham, ud med Roberto, træt af dig Roberto. Lad Pedro få anden halveg, et mål ville være tiltrængt for ham.
Enig... Rafinha har mere fart over feltet. Kæft hvor er Roberto skuffende den her kamp. Hvad sker der med ham? Han skal oppe sig, hvis han ikke vil sælges.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Blaugrana92 »

Kæft, vi har spillet ringe. Tag jer virkelig sammen i anden halvleg. Det blev bedre efter 1-0 scoringen, men spillet har været uacceptabelt ringe taget modstanderne i betragtning.

Og hvor er jeg dog træt af, at vi blive kneppet af dommeren gang på gang. Hvofor er vi ikke en mand i overtal? Antoniades stempler Alves midt på knæet? Det var et tydeligt rødt kort. Omvendt kan Sheridan slippe afsted med at snuble over sig selv og få et frispark for det. Tag jer nu for helvede sammen. Det er virkelig ved at være for galt, det her.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Michman »

Det er ikke godt nok.. Jeg er ked af at sige det.. Men Roberto.. Jeg har efterhånden opgivet ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes faktisk Sergio er dan af midtbanespillere, som har gjort det godt. Han er eminent i genpres, skiller sig godt af med bolden og tager oftest fornuftige beslutninger. Xavi virker rusten, Samper en smule nervøs.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Blaugrana92 »

Yacine Brahimi er virkelig et talent. 2 gange på tavlen indtil videre her til aften.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Jurij »

Brombi skrev:download CIRC i chrome og chat løs på #fcbarcelona.dk
Hvordan kommer man derind? Hvor skal man gøre?
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af emo »

Wow, Roberto love herinde. Se dog på hans arbejde, han arbejder knald hårdt, løber banen tynd, er over alt, ofte som den første i genpresset. Det er ikke ham som skal skabe målet, eller chancen. Han har gjort det ligeså godt som alle andre.

Har en været alibispiller i dag har det været Xavi og Munir, dog har Munir ikke fået en pind at arbejde med, desværre.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Yacine Brahimi er virkelig et talent. 2 gange på tavlen indtil videre her til aften.
Men lidt af et problembarn ikk? Mener det var derfor han sad meget på bænken for granada.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Wow, Roberto love herinde. Se dog på hans arbejde, han arbejder knald hårdt, løber banen tynd, er over alt, ofte som den første i genpresset. Det er ikke ham som skal skabe målet, eller chancen. Han har gjort det ligeså godt som alle andre.

Har en været alibispiller i dag har det været Xavi og Munir, dog har Munir ikke fået en pind at arbejde med, desværre.
Xavi har vidst vist nok i sin karriere til at blive kaldt for en alibispiller. Det har roberto ikke. Og i dag har han allerede i første halvleg lavet 2 dårlige aflevering på egen banehalvdel som kunne have endt skidt hvis vi spillede mod et bedre hold.

Jeg kan overhovedet ikke se hvad manden kan andet end at løbe og det er på ingen måder nok til at blive til noget hos os. Vi skulle have holdt på suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Wow, Roberto love herinde. Se dog på hans arbejde, han arbejder knald hårdt, løber banen tynd, er over alt, ofte som den første i genpresset. Det er ikke ham som skal skabe målet, eller chancen. Han har gjort det ligeså godt som alle andre.

Har en været alibispiller i dag har det været Xavi og Munir, dog har Munir ikke fået en pind at arbejde med, desværre.
Enig, jeg synes også at Sergi har gjort det fint i dag. Altså Roberto. Men også Samper. Samper har næstflest afleveringer med 55. Xavi har 62. 91% completion rate til Samper. Og 6 bolderobringer. Det er flest (Piqué har også 6, Roberto har 4).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Brombi »

Kritikken af Roberto er helt hen i vejret. Han har gjort det godt. Pasningsikker og virkelig god til at bryde spillet. Ved ikke lige hvad folk forventer af ham.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af emo »

Piquénbauer, når du nu kan tælle Robertos fejlafleveringer, så tæl lige Xavis også.

Nej, du kan måske ikke se hvad han skal gøre godt inde på banen, men heldigvis kan mange andre, deriblandt den vigtigste af dem alle, LE.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - APOEL

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Piquénbauer, når du nu kan tælle Robertos fejlafleveringer, så tæl lige Xavis også.

Nej, du kan måske ikke se hvad han skal gøre godt inde på banen, men heldigvis kan mange andre, deriblandt den vigtigste af dem alle, LE.
Har jeg skrevet at xavi har været god?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster