31/8 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Alle får 10 stjerner!
Især Dawglas. 11/10, fukin sik mate!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:VIGTIGT!

Mathieu var usikker i dag. Flere gange hvor han bare skulle have afvist den men hvor han ikke fik gjort sit job ordentligt. Frækt at bravo at løbe bolden op der til sidst!
Mathieu lavede vel bare den ene non-chalante clearing hvos der også var totalt kaos. Det er rettet til næste gang.

Ellers gjorde vores midterforsvarer det godt. Pique har sgu en god presence.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Blaugrana92 skrev:
rummenigge skrev:
Blaugrana92 skrev:Hold da kæft, en pinlig afslutning af Neymar. Hvorfor er han så pivhamrende uskarp hos os? Jeg forstår det virkelig ikke?
Han er ikke i kampform. Det skal nok komme. Antallet af chancer blev øget efter at han kom ind.
En Santi Ezquerro, der lige var kommet tilbage efter 7 måneder i koma, ville kunne score på den chance Neymar havde der. Sidste sæson var Neymar hamrende uskarp i Barcelona-trøjen. Det er bekymrende at han i dag startede, hvor han slap i sidste sæson.
Hahaha... ok point taken. Jeg tror nu stadig at Neyo nok skal komme efter det. Han kom i det mindste frem til chancerne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:VIGTIGT!

Mathieu var usikker i dag. Flere gange hvor han bare skulle have afvist den men hvor han ikke fik gjort sit job ordentligt. Frækt at bravo at løbe bolden op der til sidst!
Mathieu lavede vel bare den ene non-chalante clearing hvos der også var totalt kaos. Det er rettet til næste gang.

Ellers gjorde vores midterforsvarer det godt. Pique har sgu en god presence.
Nej, han havde en 3-4 situationer, hvor han fumlede med bolden i situationer, hvor den bare skal have én over nakken. Sådan var Piqué også i forrige sæson, men i sidste sæson blev han virkelig god til at finde ud af, hvornår han kunne spille sig ud af problemerne, og hvornår den bare skulle ud af kommunen. Det var noget af det der gjorde, at Piqué faktisk havde en helt okay sæson sidste sæson; han havde rent faktisk lært noget!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

rummenigge skrev:
Blaugrana92 skrev:
rummenigge skrev:
Blaugrana92 skrev:Hold da kæft, en pinlig afslutning af Neymar. Hvorfor er han så pivhamrende uskarp hos os? Jeg forstår det virkelig ikke?
Han er ikke i kampform. Det skal nok komme. Antallet af chancer blev øget efter at han kom ind.
En Santi Ezquerro, der lige var kommet tilbage efter 7 måneder i koma, ville kunne score på den chance Neymar havde der. Sidste sæson var Neymar hamrende uskarp i Barcelona-trøjen. Det er bekymrende at han i dag startede, hvor han slap i sidste sæson.
Hahaha... ok point taken. Jeg tror nu stadig at Neyo nok skal komme efter det. Han kom i det mindste frem til chancerne.
Jeg krydser også alt hvad der krydses kan, og det er da selvfølgelig rigtigt at han ikke er i kampform, men jeg er nu stadig bekymret over hvor uskarp han har været, siden han første gang trak en Barcelona-trøje over hovedet. Chancerne er der. Det er bare som om at han tager venstre støvle på højre fod, når han skal spille for os, og så undlader at gøre det når det er med Brasilien.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Folkens bare rolig, de nye gutter skal lige ha' lidt tid:
The players coming in from Sevilla and Celta are confronting a new system and the dreaded “Bus.” Give them time. #fcblive
:cool: Buckle up!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Nu skal vi vente i 2 uger inden næste kamp, jeg hader virkelig landsholdspauser.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af mathi »

A$AP skrev:Nu skal vi vente i 2 uger inden næste kamp, jeg hader virkelig landsholdspauser.
Bare tænk på at det er 2 uger uden kampe der bringer os tættere på Suarez! Jizz...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Sandro er fantastisk:
phpBB [video]


Et miks mellem Pedro og Hulk.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Dejligt med en sejer, og vigtige 3 point!!

Men hold da op vi spillede dårligt! Og så må jeg må jeg sige at jeg ikke er imponeret over Munir eller Rafinha. Det bekymre mig a de to samt Pedro er vores reserver. Det lover ikke godt!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Drake skrev:Dejligt med en sejer, og vigtige 3 point!!

Men hold da op vi spillede dårligt! Og så må jeg må jeg sige at jeg ikke er imponeret over Munir eller Rafinha. Det bekymre mig a de to samt Pedro er vores reserver. Det lover ikke godt!
:roll:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Okay kamp mod en svær modstander. Vi er på ingen måde oppe at ringe spillemæssigt. Vi finder hinanden fint, men vi spiller generelt for langsomt. Det skal vi have ændret på som sæsonen skrider frem. Det var lidt skuffende at der manglede intensitet idag.

- Synes nu Mathieu gør det fint. Jo mere han spiller, desto skarpere bliver han for os. Han er en stor tilstedeværelse på banen.
- Pedro er ligesom en ske når man skal have savet en træstamme over. Han er så ineffektiv, han spiller alibifodbold og hans tekniske niveau er under kritik. Det er synd Messi skal spille sammen med ham.
- Rakitic var her der og alle vegne. Han var fremragende. Han fylder langt mere end både Xavi og Iniesta. Til gengæld er hans pasningsspil ikke helt deroppe.
- Rafinha synes jeg ikke satte sit præg på kampen. Han var uskarp og leverede en skuffende indsats.
- Alves fortsætter sine indlæg en masse. Men nu synes jeg måske mere at han rent faktisk har nogen at sigte efter. Bliver spændende når Suarez kommer med.
- Munir gjorde ikke meget væsen af sig. Til gengæld var Sandro denne uges friske pust.

Dejligt med tre point, men endnu bedre; RM spiller i pink!
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvor er det lækkert at vi hiver en sejr i land på en svær bane som El Madrigal! Det er dejligt at komme hjem til, efter en trist tur på stadion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Før kampen: Vi mister sikkert point, det bliver en svær kamp, kæmpe opgave, total fucked up bane
Efter kampen: Det var for skidt, ikke godt nok, vi er dårlige, Matthiu var forfærdelig, Munir blir ikk til noget...

Come on guys, det er et svært sted at spille og det er kun vores 2. kamp, og vi vandt uden at de scorede selvmål. 3 stærke point inden landshold.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 31/8 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Pepsk possession er tilbage:

Billede

Vanvittigt overtag. Vi skal nok blive skarpere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster