8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Messi skal "lege" med Balenziaga og Neymar med deres højreback, da deres backs har været dårligt spillende. Det er mere de to midterforsvarere, som har gjort det godt, altså Etxeita og Laporte.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hvorfor ikke Masch??

Forstår det ikke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »



Barcelona is the team from Europe's top leagues that has the longest winning streak at the moment (8 games) #fcblive PSG won last 6 [via md]
Lad det blive 9 lige om lidt.

Sidste kamp sagde jeg at Suarez scorer, han scorede ikke. I aften siger jeg at Suarez ikke scorer, det kan jeg mærke. Lad os håbe det hjælper.
Senest rettet af Visca El Barca søn feb 08, 2015 10:29 pm, rettet i alt 2 gange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Mathieus tilstedeværelse skyldes vel, at Athletic smider rigtig mange lange bolde afsted. Noget som spillerne og Lucho har været inde på i optakten. Spørgsmålet er så, hvorfor ikke spille Bartra i stedet? Jeg tror også en af grundene til vi har fået de 8 sejre på stribe er, at Mathieu ikke har været en del af startopstilling i de fleste af dem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det ikke fordi bartra har været godt spillende. Som jeg husker det så var hans sidste kamp var helt forfærdelig?

IMO burde det være masche da der er et stykke fra ham og så ned til mathieu/bartra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jep, det er højden, men Masch er heller ikke helt skidt på det punkt. Samtidig kunne det være interessant med Bartra, hvorfor ikke?


Synes, at Mathieu har været den dårligste af de tre.
Senest rettet af Kubala søn feb 08, 2015 9:24 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

De skal nok få kontraer, og så frygter jeg altså Piqqe og Mathieus langsomhed og store vendinger.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu er en af de hurtigste spillere i truppen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Nu er det ikke fordi bartra har været godt spillende. Som jeg husker det så var hans sidste kamp var helt forfærdelig?

IMO burde det være masche da der er et stykke fra ham og så ned til mathieu/bartra.
Mod hvem spillede han ligefrem forfærdeligt? Det kan jeg ikke huske. Han har generelt gjort det meget meget meget meget bedre end Mathieu, så han ville give mere mening i startopstilling end Mathieu. Mathieu har mere eller mindre spillet skidt indtil videre og det er heller ikke mange kampe siden, han er kommet tilbage fra skade.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hmm, synes nu tit at han er blevet udstillet, når boldomgangen indgår i farten:) Glemmer ham ikke mod RM på udebane. :lol:
@FCBarcelona: .@LUISENRIQUE21 is going with the same starting lineup as in Barça's 5-1 win over Sevilla on November 22nd at Camp Nou #FCBlive #athleticfcb
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Nu er det ikke fordi bartra har været godt spillende. Som jeg husker det så var hans sidste kamp var helt forfærdelig?

IMO burde det være masche da der er et stykke fra ham og så ned til mathieu/bartra.
Mod hvem spillede han ligefrem forfærdeligt? Det kan jeg ikke huske. Han har generelt gjort det meget meget meget meget bedre end Mathieu, så han ville give mere mening i startopstilling end Mathieu. Mathieu har mere eller mindre spillet skidt indtil videre og det er heller ikke mange kampe siden, han er kommet tilbage fra skade.
Mener det var mod elche ude. Som jeg husker det var han virkelig skidt. Men vil da godt give dig ret i at han har været bedre end mathieu. Ingen af dem (bartra og mathieu) har dog været i nærheden af pique og masche.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Mathieu er bestemt ikke langsom. Jeg forstår godt lidt, at man giver Masch et hvil, når vi skal spille den første semifinalekamp allerede på onsdag, selvom jeg selvf gerne så, at han spillede 90 min i samtlige kampe hele sæsonen. Han har spillet mange kampe på det seneste og han giver sig altid 100 pct og det koster kræfter. Han er en nøglespiller, som vi kommer til at bruge meget i anden halvdel af sæsonen, og vores forsvar bør kunne klare skærene idag mod et Bilbao-angreb, der har været pænt usselt denne sæson.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Masch har ikke været speciel god de seneste par kampe, han lavede en del fejl i den seneste kamp vi spillede mod Atletico, som blandt andet ledte til et mål. Derudover spillede han ikke ligefrem nogen god kamp senest mod Villarreal (Ja, det var der også andre der heller ikke gjorde).

Derudover har han også spillet meget på det seneste, og han skal sikkert også starte mod Villarreal i copaen. Jeg er dog også klart overbevist om, at han skulle starte inde i dag, han er meget vigtig for holdet. Mon ikke det er på grund af kampene mod Villarreal at der bliver roteret lidt i dag, Februar bliver en hård måned.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Han er måske rigtig hurtig, hvis det kommer til sprint, men du har ret Skyde, han virker klodset og langsom i sine vendinger og modstanderen kører bolden rundt hurtigt. HVilket Ahletic vil prøve at gøre, det har deres træner sagt.

Men i direkte løbedueller er han ok, han kan følge de fleste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvis LE ikke spiller med den stærkeste opstilling så bliver jeg pissed..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster