21/9 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:Vil nu sige at Piqúe var vores bedste mand mod Apoel og var også den der vandt flest bolde (10).

Jeg foretrækker uden tvivl at vores 4 forsvars består af Alves - Mathieu - Piqúe - Alba.

Hvorfor Piqúe er blevet fravalgt til den her kamp forstår jeg ikke, måske en mindre skade eller også har han gjort et eller andet. Måske bare en pause.
Det der med Pause er lidt for tidligt, omvendt har han vidst haft en mindre skade. For en uge siden sagde han selv, at han ikke er på 100% men kan sagtens spille kampe. Hvad det så betyder, ved jeg ikke.

Rotationsprincip kan være en anden forklaring, men jeg vil mene at det er vigtigt at køre et fast makkerpar i forsvaret. Noget tyder på, at Lucho anser Masch-Mathieu som værende den stærkeste konstellation som tingene er nu.

Det bliver en spændende sæson. Der er i den grad lagt op til kamp om pladserne i denne sæson. Når Vermaelen kommer tilbage, bliver det spændende at se, hvem der ender på bænken.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er overhovedet ikke i tvivl om at Masch - Mathieu bliver set som de stærkeste. Præcis som bravo er vores førstemålmand. Bartra er imo på røven da han pt er fjerdevalg og med en vermaelen der snart kommer tilbage så ryger han nok ned som femtevalg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fin startopstilling! Jeg har fået tre øl allerede!

VAMOOOOOOS!

gygfo

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

zqa skrev:Alibispiller der 5 sæsoner i træk har lavet tocifret antal mål og assist.
Ja det synes jeg. Han gør ikke sine medspillere bedre, det er medspillerne, der gør det muligt for Pedro at score 10+ mål. Normalt skal han skal bruge vanvittig mange chancer for at score.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

gygfo skrev:Jeg fatter stadig ikke hvad Pedro laver i nærheden af startopstillingen. Alibispiller. Og spil nu Bartra i det forsvar frem for Masche
Helt enig!! Jeg fatter det heller ikke :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg er overhovedet ikke i tvivl om at Masch - Mathieu bliver set som de stærkeste. Præcis som bravo er vores førstemålmand. Bartra er imo på røven da han pt er fjerdevalg og med en vermaelen der snart kommer tilbage så ryger han nok ned som femtevalg.
Ja det virker sådan. Hvad angår Bravo, er jeg ikke så sikker. Jeg tror Ter Stegens skade gjorde, at Bravo fik chancen hvilket han har grebet. Det virker dog som om, at Lucho ikke anser ham som den klart førstevalg, det synes jeg han gør med Masch-Mathieu, ligesom Bartra ganske rigtigt ligner fjerde/femtevalg.

Ter Stegen fik APOEL kampen, som han klarede fint. Det var bare en meget overkommelig kamp, derfor vil det være uretfærdigt at sætte Bravo af, med det samme. Men ligeså snart der kommer en semi svag præstation fra Bravo, vil vi se Ter Stegen som førstevalg. Eller også en meget stærk præstation fra Ter Stegen, f.eks. mod PSG.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Bliver lækkert at se Ivaaaaan i kamp igen! <3

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er overhovedet ikke i tvivl om at Masch - Mathieu bliver set som de stærkeste. Præcis som bravo er vores førstemålmand. Bartra er imo på røven da han pt er fjerdevalg og med en vermaelen der snart kommer tilbage så ryger han nok ned som femtevalg.
Ja det virker sådan. Hvad angår Bravo, er jeg ikke så sikker. Jeg tror Ter Stegens skade gjorde, at Bravo fik chancen hvilket han har grebet. Det virker dog som om, at Lucho ikke anser ham som den klart førstevalg, det synes jeg han gør med Masch-Mathieu, ligesom Bartra ganske rigtigt ligner fjerde/femtevalg.

Ter Stegen fik APOEL kampen, som han klarede fint. Det var bare en meget overkommelig kamp, derfor vil det være uretfærdigt at sætte Bravo af, med det samme. Men ligeså snart der kommer en semi svag præstation fra Bravo, vil vi se Ter Stegen som førstevalg. Eller også en meget stærk præstation fra Ter Stegen, f.eks. mod PSG.
IMO har han ikke grebet noget som helst. Der har været 2 skud på mål og han er på ingen måder blevet testet. Tværtimod har han vist at han ikke er den bedste med fødderne hvilket hans distributions procent fint viser. MAtS blev så heller ikke testet mod APOEL men han havde stadig en redning. Ydermere ramte han på alle sine afleveringer.

Jeg er tror desværre at det bliver bravo i resten af sæsonen. Han skal falde helt igennem før vi får MAtS at se i ligaen. Men jeg håber virkelig du får ret! Det kan kun gå for langsomt med at få en fast målmand (og det SKAL være MAtS) og et cb-makkerpar. Forsvaret handler om stabilitet og det får vi ikke ved at skifte så meget.
Senest rettet af Piquénbauer søn sep 21, 2014 8:42 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Messi hattrick, please. Det ville være nummer 20 i La Liga. Kunne jeg godt lige tænke mig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Brug nu Bartra for helved..-.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Synes virkelig det er irriterende at LE skal bruge Masch som CB! Jeg troede endelig at vi fik en træner der ville bruge ham som DM, og kun på CB som sidste udvej.

Men et plus er at vi har solgt Song, så kommer Masch i hvertfald til at spille DM, når Bus er skadet eller skal have en pause. Hvis ikke Samper kommer til det.

Nå lad os få en super kamp!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

ENDELIG Barcabold på en kanal man kan tage! VAMOS!!

Hvorfor spiller Pique/Bartra ikke i stedet for Masch :| Ellers ingen brok!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Stream?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer;

Mja, jeg synes nu Bravo har gjort det fint. Han har reddet nogle skud og ageret sikket. Jeg mener dog også, at Ter Stegen er den bedste af de to, derfor håber jeg at han snart bliver klart førstevalg.

Vi har helt sikkert brug for en fast målmand og et mast CB makker par, ja faktisk helst en fast bagkæde. Lige nu ser det ud til, at Lucho mener Masch-Mathieu skal udgøre makkerparet i forsvaret og Bravo har en lille fordel på målmands posten.

Jeg er ikke enig, jeg synes helt klart at både Pique og Bartra har gjort det betydelig bedre end Masch. Men det er Lucho der er træneren, jeg er dog ret sikker på, at han vil ændre mening, i takt med flere og flere svage præstationer fra Masch. Han har på ingen måde startet sæsonen stærkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Så har man købt en måned på nu.tv og så viser de ikke Barca-kampen. :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster