6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Noget andet. Juve har tabt deres sidse 3 C.L finaler. Jeg har lidt ondt af dem. Gigi Buffon har tabt begge sine finaler. Hvis vi ikke kan forsvare vores titel næste år, så håber jeg at Juve vinder den. For Buffons skyld. Det er squ en dejlig klub, og de fortjener snart en C.L titel.

Jeg må også indrømme at Allegri har overrasket positivt i denne sæson. Der er meget lidt den defensiv tænkende træner over ham i Juve, sådan som det var i Milan. Han er taktisk stærk og hans hold kan spille på flere måder. Jeg begynder at kunne lide ham. Det er så også et plus, at han ikke rigtig kan lide Mourinho.
Jeg oplever rigtig mange herinde og omkring, som sympatiserer med Juventus. Jeg har ikke den store holdning til dem, så derfor spørger jeg hel reelt: Hvorfor mener I at det er en dejlig klub, når de er blevet tvangsnedrykket for at bestikke dommere? Det er da så beskidt som det overhovedet kommer?....
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Noget andet. Juve har tabt deres sidse 3 C.L finaler. Jeg har lidt ondt af dem. Gigi Buffon har tabt begge sine finaler. Hvis vi ikke kan forsvare vores titel næste år, så håber jeg at Juve vinder den. For Buffons skyld. Det er squ en dejlig klub, og de fortjener snart en C.L titel.

Jeg må også indrømme at Allegri har overrasket positivt i denne sæson. Der er meget lidt den defensiv tænkende træner over ham i Juve, sådan som det var i Milan. Han er taktisk stærk og hans hold kan spille på flere måder. Jeg begynder at kunne lide ham. Det er så også et plus, at han ikke rigtig kan lide Mourinho.
Jeg oplever rigtig mange herinde og omkring, som sympatiserer med Juventus. Jeg har ikke den store holdning til dem, så derfor spørger jeg hel reelt: Hvorfor mener I at det er en dejlig klub, når de er blevet tvangsnedrykket for at bestikke dommere? Det er da så beskidt som det overhovedet kommer?....
Øh mig bekendt var det Luciano Moggi og et par andre der stod for det, og ikke klubben.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

HAHAHA hvor er det godt lavet :D

phpBB [video]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Noget andet. Juve har tabt deres sidse 3 C.L finaler. Jeg har lidt ondt af dem. Gigi Buffon har tabt begge sine finaler. Hvis vi ikke kan forsvare vores titel næste år, så håber jeg at Juve vinder den. For Buffons skyld. Det er squ en dejlig klub, og de fortjener snart en C.L titel.

Jeg må også indrømme at Allegri har overrasket positivt i denne sæson. Der er meget lidt den defensiv tænkende træner over ham i Juve, sådan som det var i Milan. Han er taktisk stærk og hans hold kan spille på flere måder. Jeg begynder at kunne lide ham. Det er så også et plus, at han ikke rigtig kan lide Mourinho.
Jeg oplever rigtig mange herinde og omkring, som sympatiserer med Juventus. Jeg har ikke den store holdning til dem, så derfor spørger jeg hel reelt: Hvorfor mener I at det er en dejlig klub, når de er blevet tvangsnedrykket for at bestikke dommere? Det er da så beskidt som det overhovedet kommer?....
Af samme grund som andre fans skal holde af Barca selvom vi er indblandet i diverse skandaler; fordi der har været en ledelse som har styret klubben på en forfærdelig måde.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Men hvad er det så der klubben dejlig? De er notorisk kendt for at spille kedelig defensiv fodbold gennem historien. Jeg søger blot et svar på, hvorfor klubben er dejlig.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Noget andet. Juve har tabt deres sidse 3 C.L finaler. Jeg har lidt ondt af dem. Gigi Buffon har tabt begge sine finaler. Hvis vi ikke kan forsvare vores titel næste år, så håber jeg at Juve vinder den. For Buffons skyld. Det er squ en dejlig klub, og de fortjener snart en C.L titel.

Jeg må også indrømme at Allegri har overrasket positivt i denne sæson. Der er meget lidt den defensiv tænkende træner over ham i Juve, sådan som det var i Milan. Han er taktisk stærk og hans hold kan spille på flere måder. Jeg begynder at kunne lide ham. Det er så også et plus, at han ikke rigtig kan lide Mourinho.
Jeg oplever rigtig mange herinde og omkring, som sympatiserer med Juventus. Jeg har ikke den store holdning til dem, så derfor spørger jeg hel reelt: Hvorfor mener I at det er en dejlig klub, når de er blevet tvangsnedrykket for at bestikke dommere? Det er da så beskidt som det overhovedet kommer?....
Det var ikke klubben som helhed, men enkelte personer. Moggi som hovedarkitekt. Men jeg kan så også spørge dig, hvordan kan du elske en klub, hvis eks og nuværende præsident risikerer at ryge i fængsel. At klubben har snydt i skat? At klubben igen risikerer at få en bøde for at have snydt i skat?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Men hvad er det så der klubben dejlig? De er notorisk kendt for at spille kedelig defensiv fodbold gennem historien. Jeg søger blot et svar på, hvorfor klubben er dejlig.
Notorisk kendt for at spille kedeligt? Nej, der rammer du rimelig meget ved siden, må jeg sige. Det er historien, det er de legender der har spillet i klubben. Det er deres spillestil, det er deres historie, det faktum at de i tidernes morgen påtog sig rollen som den klub, der ville udfordre og overgå begge milano klubber. Og jeg kan blive ved.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg kan godt li' Juventus i den her sæson, fordi de gange jeg har set dem, har de spillet flot, pasningsstærk angrebsfodbold. Kig eksempelvis på Moratas mål mod RM. Herudover har de nogle spændende, sympatiske spillere som Buffon, Chiellini, Pirlo, Vidal, Pogba osv.

Og nå, ja så slog de selvf RM ud af CL ;)
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Men hvad er det så der klubben dejlig? De er notorisk kendt for at spille kedelig defensiv fodbold gennem historien. Jeg søger blot et svar på, hvorfor klubben er dejlig.
Helt ærligt, hvor meget Juve fodbold har du set? Notorisk kedeligt fodbold??? Hvordan kan du sige det, når du tydeligvis har fulgt med i fodbold i lang tid?

Zidane, Platini, Laudrup, Nedved, Pirlo, Del Piero, Roberto Baggio, Deschamps jeg kunne blive ved. Det var bare dem fra hoften. Alle verdensklasse spillere, med gode og attraktive offensive kvaliteter.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

At Juventus er notorisk kendt for kedelig defensivt spil, vil selv Preben Elkjær give mig ret i, så prøv lige at fald ned Visca. Jeg rammer aldeles ikke ved siden af her, omend du skal have lov at mene anderledes. Du kan være ganske sikker på, at et flertal af fodboldfans vil medgive, at de associere Juventus med en 1-0 sejr.

Men jeg kan godt se, at de har haft nogle legender, og at deres nuværende hold spiller en fed omgang bold. De legender har altså bare ikke altid været garant for attraktiv offensiv fodbold. Selvfølgelig har de haft målscorere og playmakere, men deres spillestil har på ingen måde ladet dem udfolde sig. Måske derfor at flere af dem søgte væk?...

Mig bekendt var eksempelvis Buffon og andre spillere involveret i noget matchfixing (har indrømmet kendskab til det), så at sige det bare var ledelsen, kan jeg have svært ved at acceptere. Men man kan jo altid plante ansvaret hos de enkelte i klubben. Det gør vi selvfølgelig også ved eksempelvis Rosell & Co.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Og som altid så deler Neymar med sine angrebsbrødre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Lol, et reklamebillede det kan blive for McD :)
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

For at komme med sådan påstand (angående spillere og deres rolle i match fixing), så bliver du nødt til at forklare hele skandalen. Hvad der er blevet skrevet om den, hvorfor det netop gik så hårdt ud over Juve, hvorfor Juve faktisk overvejer at sagsøge de samme myndigheder, at de samme myndigheder efter sigende er parate til at give de tabte mesterskaber tilbage til Juve. Så meget for den Calciopoli.

Men jo, du rammer ganske meget ved siden af, når du siger at Juve er notorisk kendt for at spille kedeligt. Selvfølgelig skal man have i tankerne at det trods alt er en italiensk klub vi snakker om, men Juve har for mig altid spillet teknisk god og seværdig bold. Det er også derfor at spillertyper som dem Brombi nævner, har spillet i klubben. Blandt mange andre.

Men jeg kan jo spørge dig igen Daluigi, hvorfor skulle Juve være meget anderledes eller værre end Barca, hvis man ser helt objektivt på det? Vores klub har vel også en del pletter efterhånden? Men det holder dig, mig og millioner andre ikke fra at holde med og elske klubben.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster