4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

[lyseslukker]500 kr på at vi kommer bagud [/lyseslukker]

Jeg er sgu ikke tilfreds, LE :sørgelig:
World’s finest sub bench: Mats Alves Pique Rakitic Rafinha Messi Neymar
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

abx skrev:Hvad er grunden til at Messinog Ney ik starter? Er der rationale som træthed, tømmermænd?
Hvornår kom Messinog Ney til Barca? ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

abx skrev:Hvad er grunden til at Messinog Ney ik starter? Er der rationale som træthed, tømmermænd?
De er kommet hjem senere fra ferie (de har åbenbart fået længere ferie i forhold til alle andre i truppen). Det er fjollet og åndssvagt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

abx skrev:Hvad er grunden til at Messinog Ney ik starter? Er der rationale som træthed, tømmermænd?
Messi & Neymar & Alves given extra time off, so only trained Fri and Sat after long jet lag flight.

Et par dages ekstra fri til tatoveringer....
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af TheFynbo »

Puha det bliver spændende i aften..
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Klubben har vel givet ferie med tanke på at den forberedelse der er brug for kan nåes når alle er landet. Det er amatør agtigt af klubben hvis grunden til at de sidder ude er forlænget ferie LG mangel på træning..

Vi har en gylden chance nu, de stærkeste skal spille. LE spiller igen højt spil, er gået hjem en gang har felt andre gange, håber fanme ikke at han dommer sig.

Men altså alle bortset fra Munir er sq fine startere.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Er det bare mig eller ser det vådt ud? Jeg håber virkelig ikke at det har regnet helt vildt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Haha nice1 Sky'efinten
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Både suarez og masche har trænet med i nogle dage. De er også fra sydamerika og kan derfor ikke forstå hvorfor messi og neymar skal have længere ferie. IMO stinker det af noget pleasing af stjernerne med et par dages ekstra ferie (og derved muligheden for at fejre nytår lidt vildere).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Messi has been a sub in the first match of year in 6 of the last 7 seasons.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1281 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Både suarez og masche har trænet med i nogle dage. De er også fra sydamerika og kan derfor ikke forstå hvorfor messi og neymar skal have længere ferie. IMO stinker det af noget pleasing af stjernerne med et par dages ekstra ferie (og derved muligheden for at fejre nytår lidt vildere).
Mascherano holdte vidst jul i Barcelona, så han joinede bare da de andre startede træning igen. Ved ikke med Suarez.

Derfor synes jeg nu også sagtens Messi og Neymar kunne have været tidligere tilbage.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:Både suarez og masche har trænet med i nogle dage. De er også fra sydamerika og kan derfor ikke forstå hvorfor messi og neymar skal have længere ferie. IMO stinker det af noget pleasing af stjernerne med et par dages ekstra ferie (og derved muligheden for at fejre nytår lidt vildere).
Og det kan koste os en mulig førsteplads. Men ok, RM fik jo ikke det store ud af at have alle stjernerne klar :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Helt seriøst.. Det har intet med overraskelser at gøre. Har intet med taktik at gøre.. Har intet med jetlag at gøre.. Lucho er bare FUCKING DUM i denne situation.. Slap nu fucking af, man kan sku da ikke have så meget jetlag efter 2-3 dage, at man ikke kan spille en fucking fodboldkamp. Jeg har rejst jorden rundt fra New Zealand til Sydafrika, hvor der er 12 timers tidsforskel, og skulle bruge 2 dage på at vende tilbage til min døgnrytme, men jeg kunne sku da godt dyrke sport i de timer, hvor jeg var vågen.

Hvad har han gang i? Helt seriøst. Det gør mig så fucking sur, at han tager sådan en lorte beslutning. Sociedad bankede Real, vi har ikk vundet her i 5 kampe, Real har lige tabt point og vi kan overtage førstepladsen.. Hvad fanden sker der?
Det er et mirakel, hvis vi vinder idag. De to startopstillinger er helt jævnbyrdige!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Nå, Wiziwig.tv streaming er død og borte - er der nogen der ligger inde med et godt link?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

For fanden, LE... Så dumt at gamble sådan lige netop nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster