10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af zqa »

FCBarcelonaChr skrev:
zqa skrev:Så vandt jeg lige 12 kroner på Oddset. Yeeeah!
Så er der lige til 3-4 Dansk Pilsner!
De skal fordobles, gange 1000000! Så er der til rigtig mange King Pilsner!
#jesuisSheep

gygfo

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af gygfo »

Messi og bartra shiner!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er sikker på, det var Piqués kostume, der gjorde det.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af abx »

zqa skrev:Så vandt jeg lige 12 kroner på Oddset. Yeeeah!
Giver du en snold så? Eller en hotdogs
Senest rettet af abx ons dec 10, 2014 11:38 pm, rettet i alt 2 gange.
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Ringe anden halvleg men dejligt at vi spiller en halv skidt kamp og alligevel slår et så godt hold som psg.

Mathieu var forfærdelig i dag. Men der var en der var dårligere - Iniesta! Hvad laver manden? Ellers spillede de 3 i front fint (især messi) og MAtS viste igen at han er klar til at stå fast!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Visca El Barca »

Puha.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Muddi12345 »

Håber godt nok på en overkommelig modstander. Basel, Shakhtar eller Leverkusen fx.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af abx »

Så , 45 minutters reklame, 10 minutters taktisk analyse og 5 minutters goalshow
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

Jeg synes ikke at der var nogen som decideret svigtede. Holdet spiller denne opstilling for første gang, og kun ekstremt gode spiller kan vinde over PSG med sådan en opstilling uden at ha' prøvet konstellationen før.

Det lover godt for 2. halvsæson hvis LE kan bygge videre på denne udvikling. Sidste sæson blev tabt pga en nedadgående kurve efter jul. Holdet har gang i noget godt, og nu skal de forskellige konstellationer ind under huden på alle spillere især de nye.

Tillykke med sejren folkens! Dejligt med et Barca der sætter et storhold godt på plads.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Overordnet set en OK kamp, men Bartra & Masch bosser, Piqué kommer OK igen, men Mathieu sejler rundt. Forsvaret ser ret shaky ud, og får vi ikke styr på det, kommer vi ikke ret langt i CL. Vigtigt at vinde, på trods af at vi ikke spiller specielt prangende fodbold. Fremragende kasse af Neymar og dejligt at Suárez fik scoret. Messi er for alvor på vej tilbage til sit 'gamle' niveau. Jeg er OK tilfreds, men meget arbejde til Lucho..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Ringe anden halvleg men dejligt at vi spiller en halv skidt kamp og alligevel slår et så godt hold som psg.

Mathieu var forfærdelig i dag. Men der var en der var dårligere - Iniesta! Hvad laver manden? Ellers spillede de 3 i front fint (især messi) og MAtS viste igen at han er klar til at stå fast!
I hvilken verden er han bedre end Bravo!? Nævn bare 1 klasse aktion han lavede i dag?... Jeg kan nævne at han lavede et bare sløje udspark og sætter sig på røven en enkelt gang.

Ikke at han var decideret dårlig i dag. Han var bare heller ikke noget særligt. Men god med fødderne, der imponerer han mig med sit potentiale
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Ringe anden halvleg men dejligt at vi spiller en halv skidt kamp og alligevel slår et så godt hold som psg.

Mathieu var forfærdelig i dag. Men der var en der var dårligere - Iniesta! Hvad laver manden? Ellers spillede de 3 i front fint (især messi) og MAtS viste igen at han er klar til at stå fast!
I hvilken verden er han bedre end Bravo!? Nævn bare 1 klasse aktion han lavede i dag?... Jeg kan nævne at han lavede et bare sløje udspark og sætter sig på røven en enkelt gang.

Ikke at han var decideret dårlig i dag. Han var bare heller ikke noget særligt. Men god med fødderne, der imponerer han mig med sit potentiale
Bravo kan slet ikke sammenlignes med ter Stegen, når det kommer til pasningspil, hvilket tydeligvis er vigtigt for os.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »

Super vigtig sejr, både i forhold til at tage førstepladsen i gruppen, men også rent mentalt. Det var virkelig vigtigt, at vinde en kamp over et af de helt store hold. Messi var fantastisk i første halvleg, men lidt usynlig i den første halvdel af anden halvleg. Da vi kom foran 3-1, og PSG var nødt til at give os mere plads på midten, kom han dog tilbage i kampen og kunne let have scoret eller lagt op til et mål eller to, i løbet af den sidste halve time.

I denne sidste halve time, så vi også at Piqué godt kan, hvis han virkelig tager sig sammen. Han var virkelig ringe i kampens første time, men i den sidste halve time var han virkelig stabil. Det samme kan siges om Busquets, der var her, der og alle vegne, i løbet af det meste af anden halvleg, mens han var noget usynlig i første halvleg. Skidt kamp af Mathieu.

Vigtigt at Suárez får scoret. Han var involveret i meget, men han ser stadig noget uskarp ud. Berøringer sidder ikke helt så tæt som de skal. Iniesta ser desværre ud til at have tabt sin glød. Jeg tror at han skal prøve at finde en anden rolle, end den han har spillet i de sidste mange år. En lidt mere tilbagetrukket rolle, for han har tydeligvis ikke længere det antrit, der kræves for at sætte sin modspiller.

I forhold til formationen, synes jeg det var tydeligt, at vi ikke var vant til at spille på den måde, når modstanderen har bolden. Paris havde meget let ved at spille sig igennem, især i Mathieus side, men når vi selv havde bolden, var vi gode til at holde den og tvinge PSG til at løbe, hvis vi altså lige ser bort fra det første kvarter af anden halvleg, hvor vi var helt på halen, og overhovedet ikke kunne spille os ud af deres høje pres.

Jeg ved ikke om det er fremtiden, med tremands forsvaret, men det er alligevel et forfriskende alternativ, hvis der skal satses lidt i kampe, som vi bare skal vinde, for det giver trods alt dét, at modstanderne ikke allerede har set os spille sådan flere tusinde gange. Der er lidt et overraskelseselement i det, men de defensive pligter og indbyrdes aftaler, skal der godt nok meget, meget, meget bedre styr på, hvis vi skal kunne spille denne formation med succes.

I øvrigt også en fin kamp af ter Stegen. Sikre indgreb når der var behov for det og så var han god til at fylde feltet og hente de høje bolde.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Reevenge »

Vi har fået meget bedre styr på midtbanen, tydeligt at se Enrique's taktik virkede. Hindsight is 20/20, men han har fået kontrol over midtbanen igen med en skjult dobbelt-pivot med Masch/Busquets og Messi var med i næsten alt offensivt som følge af hans tilbagetrukne rolle. Det ser rigtigt fornuftigt ud.

PSG's første nederlag i år er en realitet; Camp Nou skal til at blive det uigennemtrængelige fort det var for få år siden. Det varmer også at se samtlige angribere (foruden Pedro) komme på tavlen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Ringe anden halvleg men dejligt at vi spiller en halv skidt kamp og alligevel slår et så godt hold som psg.

Mathieu var forfærdelig i dag. Men der var en der var dårligere - Iniesta! Hvad laver manden? Ellers spillede de 3 i front fint (især messi) og MAtS viste igen at han er klar til at stå fast!
I hvilken verden er han bedre end Bravo!? Nævn bare 1 klasse aktion han lavede i dag?... Jeg kan nævne at han lavede et bare sløje udspark og sætter sig på røven en enkelt gang.

Ikke at han var decideret dårlig i dag. Han var bare heller ikke noget særligt. Men god med fødderne, der imponerer han mig med sit potentiale
I denne verden? Han er ikke bare god med fødderne. Han er fremragende! Og det ændre en dårlig aktion ikke på. Det er så vigtigt for os at have en målmand som er sikker med fødderne og han er minimum et niveau over bravo der. Ellers var han sikker i alle sine aktioner i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster