1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Brombi »

Der er ikke så meget at sige, vi rammer stolpen 4 gange.. Derudover laver deres målmand 3-4 hjernedøde redninger. Den kunne sagtens have været blevet til en storsejr, men marginalerne var simpelthen ikke på vores side. Når det er sagt er jeg bare ærgerlig over, at vi ikke spiller den slags fodbold, som vi altid har spillet med. Forstår ikke hvorfor vi skal prøve at efterligne andre hold.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Der bliver altså vekslet oppe foran mellem Neymar, Messi og Suarez. Det er ikke sådan, at Suarez spillede hele kampen ude på højresiden. Det er heller ikke sådan, at man alene søgte Messi. Problemet er, at der ingen sammenhæng er mellem midtbanen og angrebet.
Senest rettet af Kubala lør nov 01, 2014 11:37 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Jeg er også forundret over, at man er så begejstret for Suarez' indsats. Han havde virkelig mange dårlige aktioner, men jeg forstår det fuldt ud, da han lige skal i gang, men hvis man vil kritisere, så skal kritikken være over hele linjen.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af abx »

Bare for at hælde salt på såret - Alexis tryllede for Arsenal idag. Pep vendte netop 0-1 til 2-1 for Bayern.

Glæder mig bare til COD Advanced Warfare kommer på mandag, så jeg kan afreagere
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Kubala skrev:Jeg er også forundret over, at man er så begejstret for Suarez' indsats. Han havde virkelig mange dårlige aktioner, men jeg forstår det fuldt ud, da han lige skal i gang, men hvis man vil kritisere, så skal kritikken være over hele linjen.
Lige netop i aften var han meget uskarp, så den store ros er uforstående, ja. Han kæmpede, men oftest havde han alt for mange dårlige træk, han virkede ikke til at have overskud til at komme forbi sin modstander, mislykkedes med sine driblinger og virkede generelt uskarp. Det er en naturlig konsekvens af, at han ikke er i kampform, så han skal ikke kritiseres.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Drake »

ELENDIGT!!!!! :mad:

Ingen Koncentration!, ingen skarphed! og så er vi lorte uheldige!!!!!!! :mad:

Velkommen til tredjepladsen folkens :sørgelig: Det er nok også det mest realistiske mål denne her sæson!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Elbarca »

Endnu en kamp jeg gik glip af. Håber vi har spillet ok og blot ikke har været effektive. Skræmmescenariet er hvis vi virkelig har spillet elendigt. Specielt ovenpå El Classico, hvor vi også tabte point. 2 nederlag i træk. Det er normalt lig med krise.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Raman93 »

Lucho skuffer mig godt nok. I mine øjne virker han ikke som en særlig taktisk klog træner. Men lad os nu se. En ting er ihvertfald sikkert: Han skal hverken have mere tid eller tålmodighed end Tata. Jeg er ret sikker på, vi ikke vinder noget i år, og vores spil ikke bliver forbedret nævneværdigt. Med vores trup burde vi være seriøse kandidater til CL, hvilket vi tydeligvis ikke er.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
Kubala skrev:Jeg er også forundret over, at man er så begejstret for Suarez' indsats. Han havde virkelig mange dårlige aktioner, men jeg forstår det fuldt ud, da han lige skal i gang, men hvis man vil kritisere, så skal kritikken være over hele linjen.
Lige netop i aften var han meget uskarp, så den store ros er uforstående, ja. Han kæmpede, men oftest havde han alt for mange dårlige træk, han virkede ikke til at have overskud til at komme forbi sin modstander, mislykkedes med sine driblinger og virkede generelt uskarp. Det er en naturlig konsekvens af, at han ikke er i kampform, så han skal ikke kritiseres.
Alt det er jeg godt klar over, men nogle mennesker går i selvsving over Suarez og nærmest skamroser ham. Hvis du læser hele tråden igennem, så vil du se, hvordan Messi bliver gjort til skurken, fordi han ikke lige ramte dagen, men Suarez, ham var der intet galt med. Ja, man skal ikke være efter ham, men ret skal også være ret. Han var ikke god i dag, hvilket er i orden, som sagt, da han skal i kampform.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique: "I preferred to have more control, but against this Celta you could expect a game like this."
Hvis du vil have kontrol så skal du ikke bruge vores centrale midtbane som støtte til vores alt for offensive backs. De spiller jo nærmest wings og efterlader hele midtbanen til Busi. Du skal tilbage til tegnebrættet og det kan kun gå for langsomt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Nu forventer jeg mig mere af Messi og Neymar end jeg gør af Lui. Lui løb alt op, havde gode berøringer, ja hans træk var ikke de bedste men følte at han altid var en uro oppe foran. Så af hvad jeg pt forventer mig af spillerne synes jeg allerede at Lui viser tegn på klasse.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Der er ikke så meget at sige, vi rammer stolpen 4 gange.. Derudover laver deres målmand 3-4 hjernedøde redninger. Den kunne sagtens have været blevet til en storsejr, men marginalerne var simpelthen ikke på vores side. Når det er sagt er jeg bare ærgerlig over, at vi ikke spiller den slags fodbold, som vi altid har spillet med. Forstår ikke hvorfor vi skal prøve at efterligne andre hold.
Det virker som om, Lucho har ladet sig inspirere alt for meget af sin tidligere træner, Luis Van Gaal. Han har alt for travlt med det hurtige spil, og er ikke så meget for at midtbanen skal være den styrende akse i vores system. Oftest flyver spillet over hovedet på vores midtbane. Det er hurtigt op til angreb og så skal de fire forreste samt en af de to backs, skabe spillet og chancer.

Dette gør, at der bliver skabt ubalance og alt for stort rum mellem de forskellige kæder. Dette har især været tydelig i de sidste to kampe. Det betyder så også, at spillerne skal bruge mange flere kræfter, når der skal genpresses. Igen, tydeligt at se især i de to sidste kampe.

Vi har så mange gode spillere, at vi stadig vil være dominerende mod hold som Celta. Vi vil stadigvæk skabe chancer og modstanderens målmand skal stadig spille rigtig godt, hvis hans hold skal have point mod os. Vi skal dog, ligesom du påpeger, finde tilbage til det spil vi kender, hvis vi har ambitioner om at være det dominerende hold, vi engang var.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Kubala skrev:
Visca El Barca skrev:
Kubala skrev:Jeg er også forundret over, at man er så begejstret for Suarez' indsats. Han havde virkelig mange dårlige aktioner, men jeg forstår det fuldt ud, da han lige skal i gang, men hvis man vil kritisere, så skal kritikken være over hele linjen.
Lige netop i aften var han meget uskarp, så den store ros er uforstående, ja. Han kæmpede, men oftest havde han alt for mange dårlige træk, han virkede ikke til at have overskud til at komme forbi sin modstander, mislykkedes med sine driblinger og virkede generelt uskarp. Det er en naturlig konsekvens af, at han ikke er i kampform, så han skal ikke kritiseres.
Alt det er jeg godt klar over, men nogle mennesker går i selvsving over Suarez og nærmest skamroser ham. Hvis du læser hele tråden igennem, så vil du se, hvordan Messi bliver gjort til skurken, fordi han ikke lige ramte dagen, men Suarez, ham var der intet galt med. Ja, man skal ikke være efter ham, men ret skal også være ret. Han var ikke god i dag, hvilket er i orden, som sagt, da han skal i kampform.
Enig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Nu forventer jeg mig mere af Messi og Neymar end jeg gør af Lui. Lui løb alt op, havde gode berøringer, ja hans træk var ikke de bedste men følte at han altid var en uro oppe foran. Så af hvad jeg pt forventer mig af spillerne synes jeg allerede at Lui viser tegn på klasse.
Ej, emo. Ok, han kæmpede og det skal han have kredit for, men jeg synes ikke, at han ligefrem viste klasse i dag, men det skal nok komme.
Senest rettet af Kubala søn nov 02, 2014 12:18 am, rettet i alt 2 gange.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Luis Enrique: "I preferred to have more control, but against this Celta you could expect a game like this."
Hvis du vil have kontrol så skal du ikke bruge vores centrale midtbane som støtte til vores alt for offensive backs. De spiller jo nærmest wings og efterlader hele midtbanen til Busi. Du skal tilbage til tegnebrættet og det kan kun gå for langsomt!
Kunne ikke være mere enig.

Busi har alt for stort område, han skal dække. Han er oftest alene mod 2 eller endda tre, og så er det klart at han ser rigtig dårlig ud. Hvis Lucho har tænkt sig at spille på den måde, så er et en anden type midt, der skal spille. En jagtende DM, altså Masch. Ligesom Rakitic er et bedre alternativ til det spil, vi ser under Lucho, end Xavi er.

Det er dog tydeligt, at alle hold vil føle, de har en rigtig god chance mod os, hvis vi spiller på denne måde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster