21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Der er noget der siger mig at vi spiller 1-1. Men håber på mere!

Spilletid til kong MAtS, Bartra, rafinha og pedro - tak!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg skal ud og lede efter en sportsbar i Amsterdam.
Eller måske en Penya:)

Glæder mig til kampen. Tror på et godt resultat.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Man skal spille med den stærkeste opstilling. Rafinha skal ikke have spilletid, da han ikke er klar til sådan et opgør, og selvom Bartra lyder spændende, burde Pique og Masch starte, da Pique har gjort det godt på det seneste. Alves og Alba giver sig selv, men de skal måske være lidt tilbagetrukne, eller i hvert fald den ene side skal. Kommer an på, i hvilken side man ser muligheder. Ja, Pedro lyder ligeledes spændende(pga. taktikken) men måske man skulle fortsætte med Suarez, selvom han har haft svingende præstationer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Tja det kommer vel an på hvordan man ser på det. CdR betyder ikke det store for mig så imo er det en mulighed for at give nogle af "b-spillerne" en kamp hvor de kan vise hvad de kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, hos dig, men tror alligevel at det betyder en del hos Barca. Selvfølgelig skal man starte med den stærkeste opstilling, når man møder Elche efterfølgende i ligaen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hellere stærkeste mod elche. Men lad os nu se. Kan næsten ikke tro at Lucho vælger de samme spillere igen (pånær kong MAtS). Så har han i hvert fald ændret stil med hensyn til sine rotationer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Det her er Barca, hvor man går efter alle trofæer, så selvfølgelig skal man starte med den stærkeste opstilling mod Atleti i Copa del Rey kvartfinale, andet ville være tosset, især når det er Elche der venter i ligaen efterfølgende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

What? Troede det var west brom?

Der er ingen grund til at køre rundt i det. Jeg ser anderledes på det end dig. Videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

aaaay, fodbold i aftn, hva så brothrs?

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Ja, videre. Jeg forstår ikke dig og du forstår ikke mig, bare så længe Luis Eneique starter med den stærkeste opstilling, så er jeg tilfreds, hvis han gør det, du efterspørger, så dummer han sig gevaldigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Ja, videre. Jeg forstår ikke dig og du forstår ikke mig, bare så længe Luis Eneique starter med den stærkeste opstilling, så er jeg tilfreds, hvis han gør det, du efterspørger, så dummer han sig gevaldigt.
Ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Lol.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

OMG ROFL!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Det er næsten bold.dk niveau, drenge...

Jeg synes egentlig også, at det er oplagt at stille stærkere i aften og så stille lidt mere svagt ude mod Elche. Reserver som Montoya, Adriano, Rafinha, Xavi (eller Rakitic, hvis man vurderer at Xavi er stærkere til i aften), Pedro, Mathieu (der ikke er i truppen), Bartra og evt. en afløser for Neymar i form af Sandro, Munir eller Adama bør sagtens kunne løse opgaven ude mod Elche, så resten kan få et hvil i weekenden. Så er det kun Messi og Busquets (eller Masch eller måske endda Samper), der er nødt til at tage en dobbeltvagt denne uge, men det bør de også sagtens kunne klare. Så kan vi, når vi kender resultatet af aftenens kamp, vurderer, hvem der skal spille returopgøret i næste uge, hvorefter vi har en vigtig hjemmekamp mod Villareal, som alt andet lige er en sværere modstander end Elche ude. Tvivler meget på, at der var nogen, der brugte særligt mange kræfter i kampen mod Deportivo - især i anden halvleg var tempoet meget overskueligt - så jeg synes sagtens, at vi kan tillade os at prioritere at få et godt udgangspunkt i aften og så lade flere af de tunge drenge sidde over mod Elche.

Jeg så gerne, at man stillede således i de to kampe:

vs Atletico:

MaTS
Alves - Pique - Masch - Alba
Xavi/Rakitic - Bussi - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

vs Elche:

Bravo
Montoya - Bartra - Mathieu - Adriano
Xavi/Rakitic - Bussi/Masch/Samper - Rafinha
Adama - Messi - Pedro

Men jeg tror ikke, at man bruger Adama i en ligakamp, så man kan muligvis spille Messi på højrekanten mod Elche og så spille Sandro eller Munir oppe foran (eller Suarez, hvis han mener, at han har kræfter nok til at klare det hårde program - så kan man jo altid skifte ham, når vi har det resultat, vi skal have).

Begge de to mandskaber bør give os de resultater, vi har brug for i denne uge. Så må vi revurderer, hvordan situationen ser ud ift. returopgøret og kampen mod Villareal i næste uge, når vi kender resultatet af aftenens kamp.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Kkart den stærkeste opstilling, tak. Vi skal samle alle de trofæer vi kan. Pep spillede også med de bedste i de sværre CdR kampe, hvilket er normalt og især nu hvor vi har en nem udekamp.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster