3/12 Huesca - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Hvis jeg kender Lucho ret bliver det noget ala:

------Bravo--------
Alves--Masch--Mathieu--Adriano
----------Busquets----------
-------Xavi---Roberto------
-Munir----------------Pedro-
-----------Messi--------------

Verdens mest idiotiske opstilling fra ende til anden. Lucho-ræsonnement: Bravo har brug for ekstra kamp-træning. Alves har brug for ekstra kamp-træning. Masch er næsten ikke blevet brugt og har brug for ekstra kamp-træning. Mathieu er gammel og skal spares for at spille mange kampe om ugen - han skal derfor have ekstra kamp-træning. Samme gælder med Xavi. Roberto gør altid en forskel når han spiller. Munir er i fremragende kamp-form og skal spille. Pedro skal ind og fortsætte sin mål-stime!

/hovedrystende /bitter /uforstående
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fint med en mange af de unge spillere, men havde nu håbet på at Suárez kunne få en hel kamp som 9'er og få tanket lidt selvtillid.
Possible line-up (vs Huesca): Masip - Douglas Bartra Ie Adriano - SergiRoberto Samper Rafinha - Sandro Munir Pedro #fcblive [md]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Adama ikke udtaget... Kæft jeg er skuffet Lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Adama ikke udtaget... Kæft jeg er skuffet Lucho.
Samme her.. Halilovic burde også have været med..

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

Den postede mulige opstilling, tror jeg, rammer rimelig plet, og den ville jeg også for en gangs skyld kunne li'.

Jeg håber, at Lucho har en klar ide om, hvor han er på vej hen, men uagtet hvor meget, jeg håber, Lucho får succes, så har jeg efterhånden været uenig med ham et par gange for meget (og jeg har naturligvis ret). På trods af jeg oprigtigt sympatiserer med ham, og det i min bog er et stort plus at være tidligere Barca-spiller.
Alene i weekendens kamp, forstod jeg absolut ikke, at vi startede med både Bussi og Masch på midten. Jeg tror, det var en af hovedgrundene til, at sammenspillet mellem de forreste tre og de tre på midten ikke fungerede optimalt. Skiftende individuelle fuck-ups, som det meste af holdet deltog i, gjorde, at vi heller ikke så stærke ud defensivt.

Derudover begyndte udskiftningerne alt for sent i mit hoved. Og så forstod jeg samtidig ikke udskiftningen af Suarez med Pedro. Alternativerne oppe i front er måske ikke just lettere at udskifte, men Suarez havde bl.a. scoret kampens eneste mål på det tidspunkt.
Jeg syne slet ikke, at Pedro skulle ha' været inde på bekostning af nogen af de tre forreste. Ikke i denne kamp. Sandsynligheden for at Pedro pludselig skulle levere det, vi manglede, var minimal. Ikke at hans præstation var ringe, men indskiftningen i en så presset kamp gav ingen mening.

Jeg tror, jeg er mere negativt stemt omkring Valencia-kampen end de fleste andre herinde (måske havde jeg bare en dårlig søndag), og det her blev vidst heller ikke i særlig høj grad et indlæg om Huesca-kampen, så for lige at rette lidt op på det anfald af sure opstød: Jeg glæder mig til at se en masse unge Barca-spillere i aften, og så håber jeg Suarez banker et par kasser ind! Visca el Barca!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Truppen: Ter Stegen, Masip, Adriano, Montoya, Douglas, Ié, Mathieu, Bartra, Sergi Roberto, Samper, Iniesta, Rakitic, Rafinha, Pedro, Munir og Sandro.

Jeg håber på denne her start 11'er ud fra den Trup:

----------------Ter Stegen--------------
Douglas--Edgar Lé--Bartra--Adriano
------------------Samper----------------
------------Rafinha---Roberto---------
--Munir-------------------------Pedro--
------------------Sandro----------------

Havde ellers håbet på at Halilovic, Adama og Román var med.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Drake skrev:Truppen: Ter Stegen, Masip, Adriano, Montoya, Douglas, Ié, Mathieu, Bartra, Sergi Roberto, Samper, Iniesta, Rakitic, Rafinha, Pedro, Munir og Sandro.

Jeg håber på denne her start 11'er ud fra den Trup:

----------------Ter Stegen--------------
Douglas--Edgar Lé--Bartra--Adriano
------------------Samper----------------
------------Rafinha---Roberto---------
--Munir-------------------------Pedro--
------------------Sandro----------------

Havde ellers håbet på at Halilovic, Adama og Román var med.
Vil nu helst have Montoya på backpladsen, men hvis man vælger Douglas så er det ihverfald hans sidste forsøg for at vise hvad han kan. Bliver spændende.
Håber til gengæld at Pedro får gang i målscoringen, gerne et par stykker, det kan være rigtig vigtigt for os fremadrettet i denne sæson.
Kom nu drenge, en sikker storsejr ville lune, så returen også kan spilles af reserver.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

men hvis man vælger Douglas så er det ihverfald hans sidste forsøg for at vise hvad han kan.
Han har spillet en kamp? Ikke at jeg tror han bliver til noget men han skal sgu have en chance.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Piquénbauer skrev:
men hvis man vælger Douglas så er det ihverfald hans sidste forsøg for at vise hvad han kan.
Han har spillet en kamp? Ikke at jeg tror han bliver til noget men han skal sgu have en chance.
Ja I know, men om man spiller en eller 3 kampe, så kan man hurtigt se, hvilke slags kvaliteter en spiller besidder. Og jeg synes han langt fra havde potentiale til at blive Barca spiller. Det er selvfølgelig min holdning, men synes han var rigtig dårlig.
Han får højst sandsynligt chancen idag, og så får vi lidt mere at vurdere på, men tror ikke det er tilfældigt, at han slet ikk får nogle minutter overhovedet. Lucho må kunne se middelmådigheden til træning, og han har (så vidt jeg husker) kun haft en lille skade en enkelt gang og ellers været fit.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg bliver nød til at se på et stream idag på grund af at Yousee har været nogle idioter.. Og fjernet mine 3 vigtigste kanaler.. Kanal 6, Canal 9, og TV3 +

Fuck dem..-.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
men hvis man vælger Douglas så er det i hver fald hans sidste forsøg for at vise hvad han kan.
Han har spillet en kamp? Ikke at jeg tror han bliver til noget men han skal sgu have en chance.
Lige nøjagtigt. Han har kun spillet en kamp, og der var han meget nervøs og benovet, over at spille for os. Så han spillede med 100% sikkerhed for ikke at lave fejl. Han virker som en af de spillere, der skal have en lange tilvænnings periode, så der skal nok gå i hvert fald en sæson.

Hvis han spiller i dag, tror jeg stadig han vil være det, men forhåbentligt i en mindre grad.

Skal lige siges at jeg ikke tror på ham overhoved, men han skal have en fair chance, og noget må LE havde set i ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Michman skrev:Jeg bliver nød til at se på et stream idag på grund af at Yousee har været nogle idioter.. Og fjernet mine 3 vigtigste kanaler.. Kanal 6, Canal 9, og TV3 +

Fuck dem..-.-
Har du da ikke den store pakke?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:Jeg bliver nød til at se på et stream idag på grund af at Yousee har været nogle idioter.. Og fjernet mine 3 vigtigste kanaler.. Kanal 6, Canal 9, og TV3 +

Fuck dem..-.-
Det skete også for mig igår, et eller andet med at alle kanaler skal leveres digitalt. Så søgte jeg bare efter mine kanaler - og wupti, så var de tilbage + lidt ekstra.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Drake skrev:
Michman skrev:Jeg bliver nød til at se på et stream idag på grund af at Yousee har været nogle idioter.. Og fjernet mine 3 vigtigste kanaler.. Kanal 6, Canal 9, og TV3 +

Fuck dem..-.-
Har du da ikke den store pakke?
Nej har jeg ikke..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 3/12 Huesca - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:
Michman skrev:Jeg bliver nød til at se på et stream idag på grund af at Yousee har været nogle idioter.. Og fjernet mine 3 vigtigste kanaler.. Kanal 6, Canal 9, og TV3 +

Fuck dem..-.-
Det skete også for mig igår, et eller andet med at alle kanaler skal leveres digitalt. Så søgte jeg bare efter mine kanaler - og wupti, så var de tilbage + lidt ekstra.
Det har jeg prøvet.. Jeg er ved at dø lige så stille inden i. Jeg er så træt af Yousee..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster