25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe når det kommer til bayern kampene så tror jeg sgu heller ikke at en oddsgevinst kunne gøre mig i bedre humør. Det var forfærdeligt! Men lidt penge på kontoen efter PSG kampen gjorde sgu underværker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

neymarJR

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

pyhh tør ikke tro hverken det ene eller det andet,men håber bare.Bale er vist ude,så må vi håbe liverpool smadre madrid i aften. :smile:

Drake
Indlæg: 4334
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2600 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg er virkelig nervøs for denne kamp. RM score mål på samlebånd, og Ronaldo score altid i mod os, i hvert flad mindst et mål.

Tror den bliver 3-2 desværre.

Håber på i hvert fald X!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

gygfo

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

Drake skrev:Jeg er virkelig nervøs for denne kamp. RM score mål på samlebånd, og Ronaldo score altid i mod os, i hvert flad mindst et mål.

Tror den bliver 3-2 desværre.

Håber på i hvert fald X!!
Du er altid så optimistisk. Det er rart at se.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Hvis alle Drake's forudsigelser gik i opfyldelse, så lå vi og rodede rundt i bunden af segunda B nu.
93' Iniesta

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Madrid ser skarpe ud for tiden, er ved at køre Liverpool over - kunne sagtens skrue tempoet i vejret og gøre det til 4/5/6-0 hvis de ville. Bliver en vanvittig clasicó på lørdag. En lille fordel, kunne være Madrid's korte restitution med 3 dage mellem kampen i aften og lørdag. Det er de små ting som kan afgøre kampen, føler jeg.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Sergenten »

Vil personligt hellere have Sandro på banen fra start end Pedro. Pedro gjorde det udemærket mod Ajax, men det er også en helt anden modstander en Real. Sandro er upoleret og uerfaren, men skarp, fræk og optimistisk.

I forsvaret håber jeg på Alves - Pique - Mascherano - Mathieu. Albas offensive kvaliteter ofrer jeg gerne for Mathieus meget stærkere fysik og defensive evner. Pique har ser vakkelvoren ud, men jeg tror ikke Bartra vil præstere bedre og han er vel eneste alternativ.

På det seneste har jeg tænkt, at jeg godt kunne tænke mig at se Barca starte med Adriano fremfor Alves. Alves er ikke den samme længere, mens jeg ofte synes Adriano gør det rigtig godt når han får chancen. Plus han slår færre indlæg.

emo
Indlæg: 17800
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ancelotti: “I took Cristiano off without asking him

Carlo ikke for god til at holde sig ude af medie opfindelsen!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sjovt at jeg tidligere troede at carlo var en sympatisk mand for i sin tid hos real har han vist sig som en sand cunt. Nej hvor siger han nogle irriterende ting.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Journalisten »

Piquénbauer skrev:Det er sjovt at jeg tidligere troede at carlo var en sympatisk mand for i sin tid hos real har han vist sig som en sand cunt. Nej hvor siger han nogle irriterende ting.
Hvad er grunden til, at du tænker det? Synes nu faktisk, at han har opført sig gennemgribende eksemplarisk og sympatisk i sin tid som Real Madrid træner.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg tror fandme på en sejr. En flaske Ini-juice eller to, så nerverne kan dulmes.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad er grunden til, at du tænker det?
Du kan starte med at se på hans udtalelser omhandlende di maria efter dennes skifte... Og så er der sagen med tata hvor han blev personlig efter at han havde udtalt at bale var for dyr. Og denne (http://www.fourfourtwo.com/news/ronaldo ... BJzSCvM.99) hvor han ikke tog afstand fra at ronaldo og ramos direkte påstod at dommeren var købt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ronaldo (Real Madrid): "Not looking for excuses beforehand, but the clasico should be played on Sunday, so we could rest 24 hours more."
Tuder allerede...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Xavi scorer hattrick, vent og se.
Genopbygning status: færdig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 25/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

De skal klaskes!
Arbeloa: “Tribute? (Messi) The only tribute at the Bernabéu will be for Ronaldo, the best player in the world.” [radio marca]
Please, Messi. Lav så et par kasser og afgør kampen :lol: :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster