8/11 Almería - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er slet ikke sjovt at se barca mere... Og nej det siger jeg ikke kun fordi vi er bagud. Vi spiller overhovedet ikke som vi skal. Ja vi har bolden men det er for de mest cb'erne og busi som har den (og som slår den lagt). Når vores midt har den så er det i løb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Rakitic, et fejlkøb. Roste ellers indkøbet i starten, men han er bare ikke god nok i pasningsspillet, og al for langsom i sine vendinger med bolden. Han er for let at pille bolden fra, og mangler overblik i pasningsspillet.

neymarJR

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

mesterskabet kan vi godt droppe,det er røget med statsgaranti.men det giver måske en mulighed for at få spillet nogen af de unge,ind på holdet.Brug denne sæson på at opbygge

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Alias-A skrev:Jeg har kun været Barca fan siden 2007, så min referenceramme er ikke så bred. Er der nogen der kan fortælle mig om vi nogensinde har spillet dårligere end det her?
Det sidste halve år under Rijkaard var en katastrofe.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Storken skrev:
Lasse N skrev:
Storken skrev:
Goldenbaum skrev:ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MED ET GODT STREAM????? Please det haster, jeg kan ikke få sopcast til at fungere. Gerne god kvalitet.
Tjek privatbesked
Har samme problem. er ved at gå ud af mit gode skind. har næsten ikke set 1 halveg. kan du hjælpe her også?
Se privatbesked

Hjælp ønskes her også!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Storken skrev:
Alias-A skrev:Jeg har kun været Barca fan siden 2007, så min referenceramme er ikke så bred. Er der nogen der kan fortælle mig om vi nogensinde har spillet dårligere end det her?
Det sidste halve år under Rijkaard var en katastrofe.
Det var dårligt, men stadig ikke i nærheden af så ideløst som det her..

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Altså til denne taktik så er alle vores spillere bortset fra målmanden fejl castet / placeret. Så Rakitic er måske god nok, havde vi spillet på vores originale måde. Men lige nu spiller vi noget tonser fodbold som ikke passer til en eneste profil af de spillere vi har.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Vi er i November måned og der er stadig ingen fast start 11'er, uge for uge, spiller vi rodet, dårligt og langsomt fodbold. Hvis vi har det hårdt nu, så bare vent til efter landsholdspausen, der laver vi igen lige en masse udskiftninger i start 11'eren, og så skal vi slå Sevilla og Valencia.

Hjerneblødning af de helt store at stille med sådan et hold, som om at vi stadig ligger på 1. Pladsen og at det her ville blive en walkover for os, useriøst og dumt. Det var sådan noget som Tata gjorde i sidste sæson. Jeg ved ikke hvad det er han tænker på.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Vores største problem = midtbanen løber efter bolden hele tiden. De er simpelthen ikke gode nok til at holde fast i den og diktere spillet. Og det bliver kun værre af, at de ikke er løbestærke defensivt arbejde spillertyper som eksempelvis Ramires.
Herudover mangler vi kreativitet og fart. Messi ødelægger holdets farlige spil ved at gå helt ned på midtbanen, for at være med i spillet.
I mine øjne har vi kun en chance, og det er ved at sætte Xavi på midtbanen og lade ham være en fast del af start 11'eren.. Og så ind med Suarez og Neymar hver kamp resten af året, med undtagelse af "nemme kampe" lige inden vigtige CHL kampe.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Forstår ikke hvorfor man altid giver træneren skylden? Han spiller jo ikke.

Vi skal straks op i gear i 2. halvleg ellers får vi travlt.
Og husk at bolden er rundt og det kan ende med at vi vinder 4:1.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Midtbanespillerne er uden skyld. Hvis man ikke kan spille direkte, eller har midtbanefolk til det, så burde træneren tænke sig om. Barca har ikke spillere til det, så hvorfor insistere på det?
Senest rettet af Kubala lør nov 08, 2014 6:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hovsa hva Lucho... Hellere spille reserverne for at smide dem på bænken i halvlegen. Så fik de da lige et skulderklap da de fandt ud af at de ikke var gode nok.
Senest rettet af Piquénbauer lør nov 08, 2014 6:00 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Mkj 77 skrev:
Storken skrev:
Lasse N skrev:
Storken skrev:
Goldenbaum skrev:ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MED ET GODT STREAM????? Please det haster, jeg kan ikke få sopcast til at fungere. Gerne god kvalitet.
Tjek privatbesked
Har samme problem. er ved at gå ud af mit gode skind. har næsten ikke set 1 halveg. kan du hjælpe her også?
Se privatbesked

Hjælp ønskes her også!!
Tjek privat besked.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg vil se løb, vilje, gejst, kreativitet og farlige chancer med det SAMME i 2. halvleg, og et mål SKAL scores indenfor det første kvarter.
Det er simpelthen for pinligt, hvis de starter med en lad indstilling.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Forskellen er at Tata hev point hjem, gør LE ikke.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster