17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Jurij »

Forresten, tror i kan genkende det her. Det er værre en selve nederlaget og kan ramme utrolig hårdt, men sker hver gang vi taber en stor kamp. Her er hvad en "ven" skrev til mig på facebook, og han er ikke Atletico eller Real fan:


Ham: "Viva Athletico

Mig: Hvorfor behøver du at skrive det til mig privat? Hvad får du ud af det?

Ham: Så blev jurij pigesur"

Jeg siger så, at han skulle holde op med at skrive sådan nogle ting:

Ham: "Få dig noget humor jurij. Det hjælper"
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Champione »

Klaphatten kunne starte med at stave Atletico rigtigt!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

http://www.beinsports.tv/video Ray Hudsons reaktion på Alexis' scoring :)

BarçaDK

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Champione skrev:Klaphatten kunne starte med at stave Atletico rigtigt!
Atlético
Billede

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Guardiola »

Man glemmer åbenbart hurtigt, hvad Messi har ydet for os.

Han er 26. Han burde først gå ind i sin guldalder nu. Lur mig om ikke alle lovpriser ham til skyerne om et halvt år igen.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Madbassen »

Hold kæft, hvor kan man også blive sur på den dommertrio dagen derpå, når man ser sådan en video her...

phpBB [video]
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Typisk dommertræk, skaden er mindre ved ikke at dømme mål end ved at dømme en mål, og det evt. viste sig at være et forkert dømt mål. Sådan er de bare. Ærgerligt for os.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det er vel ogsaa Leos egen skyld, at han har sat en saa hoej standard. Vi er alle enige om, at han har spillet under niveau, han har virket doven og ugidelig paa det sidste. Han staar alligevel noteret for 28 maal og vel ogsaa to-cifret assisst i ligaen, han har enten scoret eller lagt op til maal i de sidste ti Barca kampe. Hvis en anden angriber i vores trup havde samme stats, eller enhver anden angriber andre steder, ville han blive rost til skyerne.

Min pointe er, selvfoelgelig skal han kritiseres, selvfoelgelig har han ikke vaeret god, men han er stadig en spiller med et hoejt nieau. Han skal nok komme tilbage, ligesom Neymar nok skal blive en gevinst for holdet paa den lange bane. Det er userioest at snakke om, han maaske har toppet.

Det er en kombi af mange ting, der spiller ind her. Et Traener-skifte vil vaere godt for ham, isaer fordi Lucho virker som en mand der kan motivere og saelge sine ideér, ligesom Pep kunne. Han har en haardhed og en staerk karakter, som truppen har brug for. Lad os se. Som Guardiola skriver, mon ikke i roser ham til skyerne om 6 maaneders tid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Thierry Henry (ex-Barcelona): "I feel bad about the result of @FCBarcelona, we'll be back next season." [@thierryhenry]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Guardiola »

Helt enig Visca. Og jeg finder det også berettiget at være kritisk over for Messi på det seneste. Men netop, han har jo nærmest ikke haft udfald de seneste 5 år, hvilket er uhørt og måske rammer ham lidt, når det endelig kommer. Det er menneskeligt at kunne have en off-periode, og der er mange ting, som kan spille ind. Messis tal for den netop afsluttede sæson, alle turneringer: 46 kampe, 41 mål, 14 assist. Ja han haft meget bedre sæsoner, men stadig imponerende. Ved godt han har virket lad og ugidelig, men come on. Han kommer stærkt, og sulten, tilbage. En indpisker på banen og som træner, ville dog gøre godt - også for Messi

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Fuldstaendig enig Guardiola. Kunne ikkke have sagt det bedre selv.

Hvad angaar dommeren. Hans praestation var under al kritik. De samme mennesker som roser hans indsats (rystende) havde svinet ham og alle andre til, snakket om korruption og bestikkelse, hvis det var gaaet Barcas veje. Igaar blev vi fraroevet et maal, som faktisk koster os mesterskabet. Ingen snakkker om det, ingen medier, ikke en eneste ekspert, det er ikke et tema i aviserne dagen derpaa.

Havde det sket for Atleti og det havde kostet dem mesterskabet, saa havde aviserne og eksperter staaet i koe for at skrive om det. Hvorfor? Fordi Atleti traener, spillere, praesident havde foerst bragt det paa banen. Vores spillere, traener, praesident og resten af ledelsen goer det ikke. Det er jeg stolt over.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Madbassen skrev:Hold kæft, hvor kan man også blive sur på den dommertrio dagen derpå, når man ser sådan en video her...

phpBB [video]
Kan godt huske en lignende og afgørende kamp mod Inter hvor Bojan scorede til 2:0 men det blev annulleret fordi Yaya eller var det Keita der rørte bolden med hånden (maven) inden den røg ud til Bojan.

Men fuck alle dommernes fejlkendelser.
Wennerberg giv os nu en ny kamptråd!! :)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det var Yaya.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Bager »

Advarsel! Bitterhed følger:

Der er simpelthen så meget galt i den her klub efterhånden. Lige fra vores præsident, der nægter klubben et nyt præsidentvalg til en træner der ikke kan håndtere truppen samt spilkonceptet og spillerne der spiller usikkert selvom de er verdens dyreste og for få sæsoner siden vandt alt man kunne vinde. Efter at have set sæsonens sidste optræden, lad os starte fra en ende af:

Pinto: Det største lys i mørket lige nu er at vi aldrig nogensinde skal se Pinto i vores mål igen. Han er simpelthen en parodi. Hans reflekser er udemærkede, men han giver ingen sikkerhed tilbage til forsvaret. Den eneste grund han er blevet hængende så længe skyldes hans venskab med Messi.

Alves: Det er rystende at man kan smide bolden væk så mange gange som han gjorde igår. Jeg har selv forsvaret Alves, men nu er det nok. Han spiller simpelthen så gennemgående elendigt. Hans ellers gode teknik og boldomgang er ikke eksisterende. Han er uden tvivl også et stort offer for at spilkonceptet ikke fungerer. Hans evindelige, elendige høje indlæg vidner om at manden simpelthen er uintelligent. Han har været god i mange år, men meget (inkl. hans skådesløse opførsel uden for banen på det seneste med funkfinger osv) tyder på han er en færdig mand i barca. Problemet er at der ikke rigtig er et alternativ på markedet som jeg ser det.

Masch: Han gjorde det fint igår, men han er ikke en naturlig forsvarsspiller. Jeg kan godt li' hans opførsel på banen, så selvom han ikke passer ind, så kunne jeg godt se ham have en backup-rolle på holdet. Hvis ikke han er interesseret i det, så fred være med det.

Pedro: Han er så elendig det skriger til himlen. Han har INTET endproduct whatsoever. Han har ikke udviklet sit spil i lang tid, han er faktisk blevet endnu dårligere. Selvom han har sine meritter i klubben, så ser jeg gerne ham solgt. Hans teknik og intelligens lader simpelthen for meget tilbage at ønske. Skal han blive i klubben, skal det være som reservespiller.

Alexis: Jeg har altid forsvaret og været fan af Alexis. Igår scorer han det første mål. Hans pasningsspil og spilintelligens er ikke fra øverste hylde, men han har stadig meget at give i klubben. Jeg vælger ham frem for Pedro syv dage i ugen.

Messi: Han spiller simpelthen under niveau. Han går rundt det meste af kampen. Det er frustrerende at kigge på. Han virker ugidelig. Det er som om hans tanker er et andet sted. VM? Bliver spændende at se hvilken spiller Argentina præsenterer og hvilken vi får tilbage. Vi skylder ham meget, men hold kæft hvor har han været dårlig i LANG tid nu. Størstedelen af hans mål kommer fra straffe.

Tata: Han fik nøglerne til en ferrari uden dæk på. Han har ikke formået at udvikle Barca på nogen måde. Det eneste aspekt der er bedre er Alexis. Alt hvad der er godt ved vores spil er pillet væk. Vi holder dårligere på bolden, vi spiller konsekvent for langsomt, vi spiller ikke bolden op nedefra, vi presser ikke boldholderen, vi kan ikke finde hinanden i pasningsspillet, vi satser på forcerede lange afleveringer, vi har utrolig svært ved at skabe chancer, vores defensive omstillingsspil er så elendigt som altid og vores luftspil har været vores downfall. I stedet for at gøre hinanden bedre har vi gjort hinanden dårligere, hvilket betyder at vores spillere kommer til at se væsentlig dårligere ud end de egentlig er. Når dette er sagt, så har han på ingen måder haft de rigtige forudsætninger for at få succes; han har ikke haft noget at sige ang transfers, han er under pres fra en meget etableret spillertrup der insisterer på at spille på deres måde, han har aldrig trænet i Europa, han kendte kun overfladisk til barcelonas spilkoncept, han er ikke en træner der kan råbe op, men han skal holde styr på en masse egoer.

Ledelsen: bør nu, hvis ikke afholde valg, så give de bedste præmisser for den nye træner - formentlig Lucho - at få succes; lade ham få det sidste ord mht transfers. Denne klub har brug for ændringer og den bedste til at bestemme hvordan de skal være er den nye træner. Man bør derfor være klar på at gøre præcis som han siger. Selv hvis det kommer til at sælge en spiller som Xavi, Cesc, Piqué, Alba eller Alexis. Hvis man bygge noget nyt op, er man nødt til at pille det slappe fundament væk. Hvis der stadig er potentiale gemt i det, så kør det igennem en smeltemaskine, for at genbruge det.

Til sidste vil jeg gerne synge en sang:
"Er du sur og trist, så klap i hænderne *klap klap*
Er du sur og trist, så klap i hænderne *klap klap*
Er du sur og trist min ven, skal du nok bli' glad igen
Er du sur og trist, så klap i hænderne *klap klap*"
Visca el Barca

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/5 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Er især enig omkring det du nævner til slut i dit indlæg, Bager. Nemlig at man er nødt til at rydde alt det gamle væk, når man skal bygge nyt.
Jeg håber at tilgangen af ny træner og nye spillere vil være med til at vække de som bliver, fra deres dvale. Tata kunne ikke få tilført gejst og holdet har spillet som en pose nødder.

Det glæder mig også at Pinto ikke skal være sidste skanse mere. Jeg tog mig selv i at holde vejret hver gang bolden blev spillet tilbage til ham. Han er ikke god nok. Til gengæld tilfører han truppen gejst og glæde (?) - Jeg kan godt lide Pintos personlighed og det ville glæde mig, om han kunne få én eller anden funktion i klubben. Tarzan må også MEGET gerne være at finde omkring trænerstaben efter sommerferien.

Det bliver spændende at følge spillerkøb/salg i den nærmeste fremtid.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster