16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Culé »

Fritte skrev:Kan det passe at det er 16 år siden at vi har tabt 3 kampe i træk? :roll:
Jeg ved ik hvor du har det fra, men barcastuff var ude med et tweet der vidst sagde noget lignende, men efterfølgende har de i hvert fald på barcastuff postet følgende tweet som nok afkræfter det:
Barcelona have lost 3 consecutive matches for the first time since January 2003 #fcblive [via @whoscored]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af zqa »

Sygt nok at smide hele lortet på tre nederlag i streg. Well done, guys, well done.

Fint tilfreds med jeg ikke så den.
#jesuisSheep

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goldenbaum »

Bales mål mindede mig om Henrys mål mod Danmark og Søren Kolding der blev udstillet.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Verdensklasse ved Bales mål er at han ikke smider sig og kræver frispark, men løber videre, hrmpf Cristiano.
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Luis Enrique »

Culé skrev:
Barcelona have lost 3 consecutive matches for the first time since January 2003 #fcblive [via @whoscored]
4-2 til Valencia, 2-0 til Celta og 3-0 til Atletico Madrid. Festlige tider for os der kan huske dem. Dengang stod rekorderne ikke så længe, for vi tabte 2-1 til Real Sociedad, 1-0 til Rayo og 3-0 til Sevilla i december 2002.

Vi er ikke helt så langt ude mod afgrunden endnu, men det nærmer sig. Men jeg har det som Piquénbauer:
Piquénbauer skrev: Istedet for at være negativ så burde vi fokusere på at vi går en ekstremt spændende tid i møde. Jeg glæder mig helt vildt til sommeren.
Jeg håber klubben kan skille sig af med dødvægten - Pedro, Dani Alves, Xavi og Martino står forrest i køen - og få revitaliseret foretagendet. Det bliver spændende at følge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bt.dk/superligaen/tre-gode-g ... ge#slide-1

WTF?! Et dansk medie som er positivt indstillet omkring barca. Det var da utroligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Nói NPO »

Piquénbauer skrev:http://www.bt.dk/superligaen/tre-gode-g ... ge#slide-1

WTF?! Et dansk medie som er positivt indstillet omkring barca. Det var da utroligt!
Jeg er også ret positivt indstillet over for klubbens fremtid. med den rette ledelse og træner er jeg ikke i tvivl om at vi igen bliver verdens bedste hold. synes dog ikke rigtig jeg kan bruge artiklen til. Nogle dårlige grunde som alle ikke ser mere ud i fremtiden end 5-6 uger, hvilket meget godt kendetegner mediernes ageren. to dårlige kampe og vi er på afgrundens rand. Ti gode og vi er verdens bedste ;-)
Den lille ananas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der kan finde et NORMAL Puta mål de scorede mod os ??? Alle de mål jeg husker er sket på kontraangreb eller på straffe :roll:
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Et af de mål fra seneste liga Clasico ;-).

Men det er deres stil, de spiller på omstillinger fordi de finder chancerne der. De scorer sjældent fra lange etablerede angreb.
Allez...

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

Lopezzz skrev:Nogen der kan finde et NORMAL Puta mål de scorede mod os ??? Alle de mål jeg husker er sket på kontraangreb eller på straffe :roll:
"Normal" er et relativt udtryk, og når det handler om Real Madrid (og især mod Barca) bliver det ikke meget mere "normalt" end kontra. Især Bales mål var typisk Madrid og endnu mere typisk Bale - han vinder en løbekonkurrence og prikker den i mål.

Det er det, Bale kan - men det er han til gengæld også god til. Når Bartra så er urutineret nok til at møde ham ved midterlinjen, kan man kun forvente, at det går galt.

mozadreve

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af mozadreve »

Lopezzz skrev:Nogen der kan finde et NORMAL Puta mål de scorede mod os ??? Alle de mål jeg husker er sket på kontraangreb eller på straffe :roll:
Kontramål kan nu også være smukke at se på. Måske tilmed smukkere end gennem normal spil fordi omstændighederne ofte er kaotiske. Det giver plads til små mirakler som Bale igår.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Alba and Neymar out for 4 weeks, Bartra doubtful for Sunday.
..Og det fortsætter.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

90% af deres mål er på kontra. Sådan har det været siden Cristina kom til klubben.
Spørgsmål er hvorfor har vi ikke våben mod deres kontraangreb?
Skulle vi så ikke have et forsvar bestående af Usain Bolt - Jesse Owens - Tyson Gay - Justin Gatlin :glad:
Seriøs vi skal købe et par rigtig hurtige forsvarspillere. Lige nu har vi kun Alba.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

mozadreve skrev:
Lopezzz skrev:Nogen der kan finde et NORMAL Puta mål de scorede mod os ??? Alle de mål jeg husker er sket på kontraangreb eller på straffe :roll:
Kontramål kan nu også være smukke at se på. Måske tilmed smukkere end gennem normal spil fordi omstændighederne ofte er kaotiske. Det giver plads til små mirakler som Bale igår.
Små mirakler? Rolig nu. Det var et fint kontramål, men der var intet mirakuløst over det. Han holder balancen flot, men nu er han jo heller ikke nogen spinkel eller svagelig spiller. Hurtighed har altid været Bales helt store styrke, så der er som sådan heller ikke noget overraskende i, at han løber fra Bartra i en sprint fra midterlinjen.

amirjanzel

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af amirjanzel »

Alba er til gengæld muligvis klodens hurtigste forsvarsspiller.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster