16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

mozadreve skrev:
Du prøver at forklare at målet var forventet, men jeg er bare uenig. Selv en spillere som Bale, burde ikke kunne tage en sådan tur. Han burde kunne løbe forbi en forsvarsspiller. Men nu var det her hellere ikke bare et normalt løb han tog. Han bliver skubbet 2 meter UD af banen hvor de fleste giver op og løber alligevel udenom modstanderen. Det kan man ikke kun forklare med empiri, der skal noget ekstraordineret vilje og tro til fra Bale's side, for uden den vil han aldrig kunne have scoret det mål uanset hans talent.

Nu er mirakuløst også bare et sjovt ordvalg, der ikke nogen grund til blive fundamentalist og fokusere så meget på et enkelt ord. Kald det fantastisk og højst uventet hvis du bedre kan lide det ord. Og vi kender da alle Bale, men ingen havde set det mål komme for det er højst usandsynligt at en spiller når tilbage til bolden og scorer efter 50m spurt og efter at være skubbet 2 meter ud af banen. Selv ikke madridistas' havde set det komme omend de kender Bale mere end du og jeg.
Jeg er ikke fundamentalist, men lingvist. Det er mit arbejde at bruge de rette ord i en given kontekst. ;-)
Og efter at have set hans enmandsshow i kampen mod Inter i 2012 - https://www.youtube.com/watch?v=sxtjtaIgmRk - (det første af dem er iøvrigt bedre end målet i går) så jo; jeg frygter hans løb, hver gang han får bolden på kanten med plads til at komme op i fart, fordi jeg ved, at det kan ende med et mål.

mozadreve

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af mozadreve »

Tolquhon skrev:Jeg er ikke fundamentalist, men lingvist. Det er mit arbejde at bruge de rette ord i en given kontekst. ;-)
Og efter at have set hans enmandsshow i kampen mod Inter i 2012 - https://www.youtube.com/watch?v=sxtjtaIgmRk - (det første af dem er iøvrigt bedre end målet i går) så jo; jeg frygter hans løb, hver gang han får bolden på kanten med plads til at komme op i fart, fordi jeg ved, at det kan ende med et mål.
Arbejder du i din fritid? Kan være fuldstændig lige meget om man siger mirakel eller ej så spar mig nu for sproglektionerne. Pointen er stadig den samme. Det var et fantastisk mål. Ligeså fantastisk var det mål du linkede til. Hvad er din pointe? At fordi han har scoret fantastiske mål før så var det mål igår forventet? Måske du skulle erstatte Tata til sommer.. Det er stadig højst usandsynligt uanset om det skulle være første gang eller ej. Messi har også scoret fantastiske mål men derfor vil du da hellere ikke forvente et Getafe-mål mod Real.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7158
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Skydefinten skrev:Neymar også skadet 3-4 uger efter i går. Tja. I det mindste får Alexis spilletid.
Jeg tvivler faktisk efterhånden lidt på Tatas projekt med Alexis. Manden (Alexis) er jo nærmest 'On fire' og alligevel vælger Tata at satse på noget ganske andet. Det giver bare ikke mening. Kaptajn Tapas har ikke just set brilliant ud på det seneste, det til trods, er han i startelleveren hele tiden.

Håber der sker noget nu.

I øvrigt var Bales mål ganske fint. Men ÅRTUSINDETS DRØMMEMÅL. BEDSTE NOGENSINDE!!!

Nej.

Basta.


Basta blev der sagt.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

mozadreve skrev: Arbejder du i din fritid? Kan være fuldstændig lige meget om man siger mirakel eller ej så spar mig nu for sproglektionerne. Pointen er stadig den samme. Det var et fantastisk mål. Ligeså fantastisk var det mål du linkede til. Hvad er din pointe? At fordi han har scoret fantastiske mål før så var det mål igår forventet? Måske du skulle erstatte Tata til sommer.. Det er stadig højst usandsynligt uanset om det skulle være første gang eller ej. Messi har også scoret fantastiske mål men derfor vil du da hellere ikke forvente et Getafe-mål mod Real.
Kald det en arbejdsskade... Fritid er desuden en by i Rusland, når man er selvstændig. :smile: Og nej, det er ikke fuldstændig ligemeget - der er jo tilsyneladende også forskel på, om man siger "fint" eller "fantastisk", men lad det ligge. Jeg beklager og undskylder, hvis jeg har fornærmet dig - vi må vist bare stille os tilfredse med at være uenige om, hvor godt det mål var.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

phpBB [video]


Det her er godt at se.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:
phpBB [video]


Det her er godt at se.
Hader ham endnu mere. Puta cabron!!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7158
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hvis Ronaldo var lige så "Large" i nederlagets stund, da ville jeg nok få mere respekt for ham....Hvis jeg skal være helt ærlig.

Ikke desto mindre er det godt at se. Vi skal jo starte et sted. Måske takkede han bare Messi for at få lov til at låne den gyldne bold :razz:

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Luis Enrique »

Selv om Alves' form er på retur, fejler hans indstilling til sagerne ikke noget.

phpBB [video]

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Eller da han kastede bolden i fjæset på Modric. Han skal ud til sommer, skal han

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Raman93 skrev:Eller da han kastede bolden i fjæset på Modric. Han skal ud til sommer, skal han
I den situation du omtaler, var jeg meget overrasket over, at dommeren ikke gav Alves det direkte røde kort. Sådan noget hører ikke hjemme i fodbolden.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Det er korrekt, sådan noget hører ikke til i fodbolden, hellere ikke hvis Modric skulle fortjene det, efter sit noget "hårde" skub på Alves lige inden. Generelt synes jeg at Modric fortjener meget mere end han bliver budt af modspillerne...
Allez...

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

emo skrev:Det er korrekt, sådan noget hører ikke til i fodbolden, hellere ikke hvis Modric skulle fortjene det, efter sit noget "hårde" skub på Alves lige inden. Generelt synes jeg at Modric fortjener meget mere end han bliver budt af modspillerne...
Skal lige forstå det rigtigt. Synes du generelt, at Modric spiller en smule 'svinsk' og fortjener at blive gået lidt hårdere til?

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Journalisten skrev:
emo skrev:Det er korrekt, sådan noget hører ikke til i fodbolden, hellere ikke hvis Modric skulle fortjene det, efter sit noget "hårde" skub på Alves lige inden. Generelt synes jeg at Modric fortjener meget mere end han bliver budt af modspillerne...
Skal lige forstå det rigtigt. Synes du generelt, at Modric spiller en smule 'svinsk' og fortjener at blive gået lidt hårdere til?
Han er ikke decideret en svinsk spiller, som nogle andre. Men jeg synes at han ofte laver frispark som ikke er grove i sig selv, men er svinske, og han slipper sq en hel del gange for at blive booked. Der er flere kampe hvor han IMO burde været røget ud for at have samlet gule nok i en kamp, men er bare ikke sket.

Så, jo, nogle gange ville jeg ønske at man gik hårdere til ham.
Allez...

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

emo skrev:
Journalisten skrev:
emo skrev:Det er korrekt, sådan noget hører ikke til i fodbolden, hellere ikke hvis Modric skulle fortjene det, efter sit noget "hårde" skub på Alves lige inden. Generelt synes jeg at Modric fortjener meget mere end han bliver budt af modspillerne...
Skal lige forstå det rigtigt. Synes du generelt, at Modric spiller en smule 'svinsk' og fortjener at blive gået lidt hårdere til?
Han er ikke decideret en svinsk spiller, som nogle andre. Men jeg synes at han ofte laver frispark som ikke er grove i sig selv, men er svinske, og han slipper sq en hel del gange for at blive booked. Der er flere kampe hvor han IMO burde været røget ud for at have samlet gule nok i en kamp, men er bare ikke sket.

Så, jo, nogle gange ville jeg ønske at man gik hårdere til ham.
Ja okay. Jeg kan tildels følge dig. Jeg ved ikke hvor grelt det er, men jeg kan sagtens nikke genkendelse til, at han tit laver mange professionelle frispark i en kamp.

Han er i hvert fald lidt bedre til det end Xabi Alonso.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Madrid Fanzone inden kampen.
Håber at hele verden kan se det her og hvilke fans Puta Madrid har. Føøj hvor er det ulækker.

Billede
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster