12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Journalisten »

Tror denne kamp betyder mere, end den man tænker den gør. Jeres exit har utvivlsomt skabt en større chance for at vinde ligaen med muligheden for at sætte fokus på denne.

Eneste hæmsko kan dog blive mentalitet og momentum, hvilket Granada kampen i dag kan blive hæmmet af. Det samme kan næste uges kamp mod Bilbao, såfremt i går hen og taber CdR.

Jeg tror i tager stikket i aften, men jeg kan have mine tvivl i forhold til både momentum, men også et efterhånden noget vaklende forsvar. Vinder i dog, så ser det godt nok godt ud!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Den lille ananas

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Fritte skrev:Hvis han stiller op med den opstilling og taber i aften, så er han fyret i morgen.
Håber squ ikke på n ogen af delene :sad:
Den lille ananas

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Meh..Nu er Bartra og Piqúe jo begge skadet og ude til dette opgør. Alternativerne er jo Adriano, Song og Busi. Af de 3 spillere kan jeg godt forstå, hvis man vælger at bruge Busi ved siden af Mascherano. Jeg er bare utryg ved at han måske spare Alves og Alba, vores forsvar er svækket nok i forvejen.

amirjanzel

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

A$AP skrev:Meh..Nu er Bartra og Piqúe jo begge skadet og ude til dette opgør. Alternativerne er jo Adriano, Song og Busi. Af de 3 spillere kan jeg godt forstå, hvis man vælger at bruge Busi ved siden af Mascherano. Jeg er bare utryg ved at han måske spare Alves og Alba, vores forsvar er svækket nok i forvejen.
Det er vel noget med minus minus giver plus.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Seneste to kampe mod Granada har været smalle sejre: 0-1 i 2011 og 1-2 i 2013(her kom man bagud i første halvleg og scorede så to gange i anden). Deres seneste seks kampe: 2 vundet, 1 uafgjort og tre nederlag(de tre nederlag er de allerseneste).

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Jeg tror bestemt at aftenens opgør bliver svær. Det er tit tætte kampe med dem, og de kan sagtens volde problemer. Endda på Camp Nou, hvor vi kun vandt 1-0 på et langskud af Xavi i de sidste minutter. Real har også haft problemer der.
Det er dog en kamp, som SKAL vindes.

Med hensyn til opstillingen, så bliver jeg virkelig tosset hvis både alves og Alba bliver sparet. Det er der simpelthen ikke råd til i et i forvejen meget ramt og vaklende forsvar. Jeg kan gå med til, at en af dem bliver sparet, for jeg synes at adriano er en næsten ligeså god spiller, så der vil vi ikke mærke det store efter min mening. Men Montoya er en klar svækkelse offensivt, og vi må gå ud fra at vi har bolden meget og får svært ved at score (hvis vi dømmer ud fra de sidste kampe mod dem) så der bliver brug for offensiv kvalitet.
Herudover synes jeg det er for langt ude at spare begge backs, blot fordi vi skal møde Real onsdag. Der er 4 dage til, og de kan sagtens nå at restituere på 4 dage.
Det er en vigtig kamp, og der er bare ikke råd til flere af tatas eksperimenter.
Der er 6 kampe tilbage i år, og det skal være med stærkeste opstilling HVER gang!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

amirjanzel

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Muddi12345 skrev:Jeg tror bestemt at aftenens opgør bliver svær. Det er tit tætte kampe med dem, og de kan sagtens volde problemer. Endda på Camp Nou, hvor vi kun vandt 1-0 på et langskud af Xavi i de sidste minutter. Real har også haft problemer der.
Det er dog en kamp, som SKAL vindes.

Med hensyn til opstillingen, så bliver jeg virkelig tosset hvis både alves og Alba bliver sparet. Det er der simpelthen ikke råd til i et i forvejen meget ramt og vaklende forsvar. Jeg kan gå med til, at en af dem bliver sparet, for jeg synes at adriano er en næsten ligeså god spiller, så der vil vi ikke mærke det store efter min mening. Men Montoya er en klar svækkelse offensivt, og vi må gå ud fra at vi har bolden meget og får svært ved at score (hvis vi dømmer ud fra de sidste kampe mod dem) så der bliver brug for offensiv kvalitet.
Herudover synes jeg det er for langt ude at spare begge backs, blot fordi vi skal møde Real onsdag. Der er 4 dage til, og de kan sagtens nå at restituere på 4 dage.
Det er en vigtig kamp, og der er bare ikke råd til flere af tatas eksperimenter.
Der er 6 kampe tilbage i år, og det skal være med stærkeste opstilling HVER gang!
Song spiller.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Officielt:
Montoya, masch, busquets, adriano
Cesc, Song, Iniesta
Pedro, Messi, Neymar

Jeg er bange for, at vi får lidt svært ved at få flow i spillet.
Jeg tror vi vinder, men det bliver tæt og enkeltmandspræstationer afgører det.
Tror Messi scorer - det skal han! Han skal op i gear og vise lidt gejst.

Forsvaret er helt nyt, og har aldrig spillet sammen. Det bliver spændende. Busi skal ligge ved siden af Montoya, så Montoya kan hjælpe busi med hurtigheden, og busi kan holde styr på Montoya og diktere spillet fra forsvaret derfra.

Visca Barca!!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Vi har gæster og 3/5 gæster er anti Barca. Jeg har skulle høre meget omkring Messis opkast, Rossells fusk, Neymars pris, CHL og en masse andet. Nu har jeg tvunget dem til at se kampen med mig. Pleaaaaaase Barca, luk munden på dem. Giv mig en 7-0 sejr. Giv mig Messi hattrick, Neymar hattrick og et saksesparksmål af Song fra 38 meter! I ain't asking for much yo!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Sv: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Tello skrev:Vi har gæster og 3/5 gæster er anti Barca. Jeg har skulle høre meget omkring Messis opkast, Rossells fusk, Neymars pris, CHL og en masse andet. Nu har jeg tvunget dem til at se kampen med mig. Pleaaaaaase Barca, luk munden på dem. Giv mig en 7-0 sejr. Giv mig Messi hattrick, Neymar hattrick og et saksesparksmål af Song fra 38 meter! I ain't asking for much yo!
Hvorfor omgåes du folk som hader Barca? :roll:
:mrgreen:
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ingen Pinto, ingen målmand? Fedt. Allez.
Allez...

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

emo skrev:Ingen Pinto, ingen målmand? Fedt. Allez.
Haha det var en selvfølge, derfor skrev jeg det ikk :-)
Men det er lige før opstillingen uden ham er mere sikker og stabil end hvis han var med :-)
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Muddi12345 skrev: Hvorfor omgåes du folk som hader Barca? :roll: :mrgreen:
Blev inviteret til familie tam tam og valgte at tage med. Der er selvfølgelig altid et par stykker der elsker Los Putos Blancos :( Men nu håber jeg at de lukker munden på dem!
Senest rettet af Tello lør apr 12, 2014 7:32 pm, rettet i alt 1 gang.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Skal sen over stream og vi får gæster. Super start. Kan slet ikke overskue andet end en sejr.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster