12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

emo skrev:Havde vi vundet i går, med 0-2 eller 1-2/1-3 ville der satme flyde ros herinde, for glem ikke, spillet var faktisk ret godt, det er bare skide fucking ærgerligt at det så ikke kan omsættes til mål. ;-)


Er jeg den eneste der synes at vores helt store problem er at vi ikke kan holde nullet i mere end 20 min? Hvis vi kigger på de to kampe mod Atl. madrid og Granada kampen.

Første kamp mod Atl. Madrid: De første havleg svinger spillet lidt frem og tilbage, ingen af holdene kommmer til nogle store chancer. Barca kommer ud til anden havleg og spiller rent faktisk rigtig godt. Lægger Atletico under pres og holder dem væk fra vores egen banehalvdel, så scorer Diego et FREAKmål og atletico kan bare stille sig ned og overlade intiativet til barca. Barca presser hårdt og Ini spiller gudebold hvilket resulterer i et mål. Det er bare langtfra nok da det giver Atletico det bedste udgangspunkt til næste kamp, og vi havde chancer til flere mål.....

I næste kamp går Atletico ud og kører Barca fuldstændig over de første 20 minutter, scorer et mål og derfra kan de bare parkere bussen og leve på kontraer resten af kampen. Mere har jeg sådan ikke lyst til at sige om den kamp.....

Granada kampen: Ja, same old story.... De scorer efter 15 minutter, og parkerer bussen. Vi har bolden og jeg ved ikke hvor mange skud på mål, men vi er ekstremt ineffektive og formår ikke at omsætte noget til mål!

Så for at summe op:
Vi skal lære at holde nullet i mere end to minutter, så de ikke bare kan parkere bussen.
Når de så parkerer bussen skal vi finde løsninger på lortet og omsætte vores chancer til mål.
Og nu orker jeg ikke at skrive mere.....
Den lille ananas

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

http://tmblr.co/ZTgupq1CvGqp2

Hvor er det faktisk ondt over for ham bagved.

Billede

Neymar med vildskab, måske for meget.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Han fik jo en skulder i brystbenet, det gør jo ondt. Og altid gerne overfor klamme Iturra!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke det mest sympatiske men han viste lidt vildskab. Noget flere spillere kun lære af.

Mit raseri fra i går er nærmest bare blevet til ligegyldighed. Jeg er ligeglad med resten af sæsonen. Vil bare have den overstået så vi forhåbentligt kan få nogle nye spillere ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Her er Ray-highlights fra kampen. God "fornøjelse" http://goo.gl/BCkX31
Wennerberg
Forum Admin

amirjanzel

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Fritte skrev:Jeg ved ikke om I "liket" FC Barcelona Centralen DK på Facebook, men de har lige smidt en video op, som blev optaget i går efter kampen. En gruppe fans råber grimme skældsord efter spillerne, da de er på vej hjem. Da de kører ud i deres Audier, stopper Mascherano sin bil og konfronterer fansene.

Det er virkelig hektiske scener. :eek:
Så var det heller ikke vildere. Masch stopper sin bil på vej fra stadion, og taler stille og roligt med en af tilhængerne, der endda afslutter samtalen med et høfligt farvel.

amirjanzel

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Wennerberg skrev:Her er Ray-highlights fra kampen. God "fornøjelse" http://goo.gl/BCkX31
Ouch, han lægger ud med "Should be a wonderful game."

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique skrev:
Kubala skrev:Jeg bliver overrasket hver gang herinde. Hvis man skal kritisere, så skal det være hele vejen rundt. Ikke enkelte spillere, men hele vejen rundt.
Der er vel ingen her på stedet, der har mulighed for at lave en sådan udfoldet totalanalyse? Uanset hvad vil det jo altid ende med, at det ikke kan være helheden der har fejlen, men derimod vil man til sidst pille dele ud af helheden, når det der svigter skal udpeges. Man kan også udarbejde nogle overordnede betragtninger vedr. konceptet, men uanset hvad vil det ende med at udpege enkelte som de ansvarlige, med mindre man tror det er gjort med en konceptændring næste år, dvs. man ændrer konceptet, men fortsætter med Martino, Song, Fàbregas, Pedro, Dani Alves, Mascherano og hele molevitten.

Jeg gider ikke skrive så meget om kampen, men det eneste glædelige ved den er, at der næppe længere er nogen undskyldning for at drage nogle konsekvenser. Jeg tror ikke det bliver meget bedre - der bliver ikke noget mesterskab i år, en eventuel sejr i CdR kan næppe bruges til at redde Martino. Det er ham, der er noget galt med, og jeg peger på passiviteten på sidelinjen, den manglende motivation af spillerne og en manglende erfaring med afgørende kampe på europæisk topniveau som det afgørende. Hvem han tager med sig, når han pakker sine ting, må tiden vise. Det kunne være Pedro, Alex Song, Dani Alves og Xavi.

Så må man prøve at finde de spillere, der også var skyld i vi tabte i går. Det var nemlig dem vi ikke havde.

Det er fint, det du skriver, men det der undrede mig i går, var, at man kritiserede den ene spiller, den anden spiller, men så stort på en spiller, der brændte kæmpe chancer. Det synes jeg ærlig talt er for meget. Man kan selvfølgelig ikke bare lave en "totalanalyse", men man kan stadig komme rundt om det hele, uden at det bliver "en totalanalyse".

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg fatter det simpelthen ikke. Min reaktion:

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg læste resultatet på italiensk tekst tv ... og jeg var ikke engang specielt overrasket. Siger lidt om hvordan vi har gjort det den seneste måneds tid.

Nå, men solen skinner hernede, der er pizza, der er pasta og der er bjerge, så fuck Granada, fuck La Liga og fuck alle de andre turneringer. Vi vinder bare lortet næste år så.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster