12/4 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mozadreve

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af mozadreve »

Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
emo skrev:Hvor i lå Tatas fejl i dag? Det er sq for nemt efterhånden at skubbe alt over på hans tallerken. Spillerne kunne ikke score i dag, længere er den ikke, vi skaber chancerne.
Spillerne scorede ikke fordi moralen var 0. Det er hans ansvar at motivere holdet efter ydmygelsen Champions legue. Han fejlede. For slet ikke at nævne Granada's tidlige mål der kunne være undgået hvis Barca havde et fornuftigt forsvar. Tata afviste gentagende gange forstærkning af forsvaret.
jeg vil meget gerne kende din kilde i klubben... Det virker til at du ved noget som vi andre ikke gør.
Nej jeg følger da bare med i fodbold-medierne. Det er ingen hemmelighed at Tata Martino indledte sæsonen med et ønske om først at lære truppen at kende først før han ville købe nyt forsvar. Pengene var der og ledelsen har altid bakket Tata 100% op ift. ønsker om indkøb. Men Tata pressede aldrig på og valgte i stedet at arbejde med det forsvar man havde, fordi han troede han kunne forbedre det. Zubizarreta sagde blandt andet sidste sommer ift. indkøb af forsvarsspiller

"The coach is not putting us under pressure." -

http://espnfc.com/news/story/_/id/15141 ... er?cc=5739
Ok så du tror simpelthen at tata bare har fået carte blanche? Manden er endnu en caretaker. Han bestemmer intet og gør hvad der bliver sagt. Tata er for fanden træner og han kan da om nogen se at vores forsvar er skidt. Og da hans job går ud på at vinde så nægter jeg at tro at han bare har tænkt "vi tager det som det er". Problemet er nu og har alle dage været ledelsen og deres liderlighed overfor denne trup. De har på intet tidspunkt haft boller til at ansætte en træner som kunne gøre hvad han ville.
Hold nu op med at være så konfliktsøgende hele tiden. Jeg tror ikke noget men forholder mig blot til kilden. Træneren bestemmer indkøb og sådan er det også i Barcelona. Du snakker om kilder.. Hvilken kilde siger at Martino ikke Bestemmer noget? Cruyf? Selvfølgelig bestemmer Martino indkøb, det er trænerens opgave inden for de økonomiske rammer som ledelsen danner. Barcelona er ingen undtagelse. Uanset om du forholder dig til fakta eller konspirationsteorier, så udtrykte Tata selv at han ville "lære truppen at kende først". Han er en træner ja, og han burde have gjort noget ved forsvaret, men han VALGTE at beholde forsvaret som det var fordi han mente at han kunne arbejde med det. Der er kilder der bekræfter dette. Mener endda at have læst det herinde, kig evt. i nyhedsarkivet. Tata har et kæmpe ansvar for sæsonens fiasko fordi han afviste forstærkninger til forsvaret over 2 transfervinduer.

Jeg er enig med dig i at ledelsen også er et kæmpe problem. Det er trods alt dem der hyrede Tata.
Senest rettet af mozadreve lør apr 12, 2014 10:36 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

klogfyr skrev:Sådan som vi spiller nu så behøver vi ikke tale om at tabe med vilje.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Sørgeligt, men sandt.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

FCBarcelonaChr skrev:
OliverDK skrev:Det ville være så sindssygt pinligt at tabe "med vilje" mod Atleticó for ikke at give Real mesterskabet.
Det kan man ikke byde sig selv og klubbens fans, det nægter jeg at tro på.

Ej, men det ville simpelthen...... Ville fandeme miste en masse respekt for alle spillerne, hvis det nogensinde skulle ske. Det sker selvfølgelig heller ikke! Det er de FORHÅBENTLIG professionelle og modne nok til selv at kunne se.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg siger det stadig: "Det ville være pinligt, hvis man ikke slår Atleti på Campen i denne sæson". Jeg tror, at det ville sidde i hovederne på spillerne, at man ikke kunne slå dem, uanset, hvad historien har været tidligere; det kan man ikke bruge til noget.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg bliver faktisk gladere og gladere for Neymar for hver gang han spiller, var igen vores bedste spiller i dag, selvom det ikke kan bruges til specielt meget. Når han bliver konsistent foran målet, bliver han rigtig vigtig.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Der er noget illuminati over alt det pis det foregår i øjeblikket.
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Han var god, men brændte altså også nogle kæmpe chancer; tre for at være mere præcis.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

mozadreve skrev:
Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
Piquénbauer skrev:
mozadreve skrev:
emo skrev:Hvor i lå Tatas fejl i dag? Det er sq for nemt efterhånden at skubbe alt over på hans tallerken. Spillerne kunne ikke score i dag, længere er den ikke, vi skaber chancerne.
Spillerne scorede ikke fordi moralen var 0. Det er hans ansvar at motivere holdet efter ydmygelsen Champions legue. Han fejlede. For slet ikke at nævne Granada's tidlige mål der kunne være undgået hvis Barca havde et fornuftigt forsvar. Tata afviste gentagende gange forstærkning af forsvaret.
jeg vil meget gerne kende din kilde i klubben... Det virker til at du ved noget som vi andre ikke gør.
Nej jeg følger da bare med i fodbold-medierne. Det er ingen hemmelighed at Tata Martino indledte sæsonen med et ønske om først at lære truppen at kende først før han ville købe nyt forsvar. Pengene var der og ledelsen har altid bakket Tata 100% op ift. ønsker om indkøb. Men Tata pressede aldrig på og valgte i stedet at arbejde med det forsvar man havde, fordi han troede han kunne forbedre det. Zubizarreta sagde blandt andet sidste sommer ift. indkøb af forsvarsspiller

"The coach is not putting us under pressure." -

http://espnfc.com/news/story/_/id/15141 ... er?cc=5739
Ok så du tror simpelthen at tata bare har fået carte blanche? Manden er endnu en caretaker. Han bestemmer intet og gør hvad der bliver sagt. Tata er for fanden træner og han kan da om nogen se at vores forsvar er skidt. Og da hans job går ud på at vinde så nægter jeg at tro at han bare har tænkt "vi tager det som det er". Problemet er nu og har alle dage været ledelsen og deres liderlighed overfor denne trup. De har på intet tidspunkt haft boller til at ansætte en træner som kunne gøre hvad han ville.
Hold nu op med at være så konfliktsøgende hele tiden. Jeg tror ikke noget men forholder mig blot til kilden. Træneren bestemmer indkøb og sådan er det også i Barcelona. Du snakker om kilder.. Hvilken kilde siger at Martino ikke Bestemmer noget? Cruyf? Selvfølgelig bestemmer Martino indkøb, det er trænerens opgave inden for de økonomiske rammer som ledelsen danner. Barcelona er ingen undtagelse. Uanset om du forholder dig til fakta eller konspirationsteorier, så udtrykte Tata selv at han ville "lære truppen at kende først". Han er en træner ja, og han burde have gjort noget ved forsvaret, men han VALGTE at beholde forsvaret som det var fordi han mente at han kunne arbejde med det. Der er kilder der bekræfter dette. Mener endda at have læst det herinde, kig evt. i nyhedsarkivet. Tata har et kæmpe ansvar for sæsonens fiasko fordi han afviste forstærkninger til forsvaret over 2 transfervinduer.

Jeg er enig med dig i at ledelsen også er et kæmpe problem. Det er trods alt dem der hyrede Tata.
Er jeg konfliktsøgende? Men nej træneren bestemmer ikke indkøb eller salg i klubben. De har noget at skulle have sagt ligesom zubi og ledelsen men de bestemmer intet selv. Det er der ikke en træner der har gjort siden pep under laporta. Ellers ville chyg feks ikke være blevet solgt?

Ledelsen har imo ansat 2 trænere som de har kunne køre rundt med som de ville. Trænere som "bare" skulle viderføre spillet med ca den samme trup. Det er tydeligt at der er brug for en træner som kan få lov til at arbejde og som ikke bare er ledelsens forlængede arm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

A$AP skrev:Jeg bliver faktisk gladere og gladere for Neymar for hver gang han spiller, var igen vores bedste spiller i dag, selvom det ikke kan bruges til specielt meget. Når han bliver konsistent foran målet, bliver han rigtig vigtig.

Er faktisk enig. Det ligner lige, at han faktisk gider det bare en smule mere end de andre..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
A$AP skrev:Jeg bliver faktisk gladere og gladere for Neymar for hver gang han spiller, var igen vores bedste spiller i dag, selvom det ikke kan bruges til specielt meget. Når han bliver konsistent foran målet, bliver han rigtig vigtig.

Er faktisk enig. Det ligner lige, at han faktisk gider det bare en smule mere end de andre..
Han er sulten. Det er forskellen på en mæt og en sulten spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

OliverDK skrev:
A$AP skrev:Jeg bliver faktisk gladere og gladere for Neymar for hver gang han spiller, var igen vores bedste spiller i dag, selvom det ikke kan bruges til specielt meget. Når han bliver konsistent foran målet, bliver han rigtig vigtig.

Er faktisk enig. Det ligner lige, at han faktisk gider det bare en smule mere end de andre..
På trods af de brændte chancer, mener jeg stadig at han er vores farligste mand og som du påpeger, den spiller der vil det mest.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg bliver overrasket hver gang herinde. Hvis man skal kritisere, så skal det være hele vejen rundt. Ikke enkelte spillere, men hele vejen rundt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Har vi ikke tabt alle finaler mod puta i sidste 10 år??
MDCCCXCIX

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Spillerne har brug for nogle idéer der binder dem og spillet sammen. Det nytter ikke noget at give så meget frihed til spillerne, og så håbe på at de selv finder løsninger. Jeg savner de automatismer idéer og koncepter som hjalp os til at splitte modstandernes forsvar fra hinanden. At fighte for at skabe tilfældige chancer, er ikke nok.

Klik: http://goo.gl/bmf9Bh

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/4 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »


:lol:(Skal måske lige skrive, at du skriver et meget kort og præcist indlæg, men jeg flækkede af grin over linket, da jeg troede, at det var en video med en analyse). Bare så folk ikke misforstår det.
Senest rettet af Kubala lør apr 12, 2014 11:36 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster