5/4 FC Barcelona - Betis

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Drake »

Rimelig god førstehalvleg spillemæssigt, og vigtige 3 point!

Men hold da kæft vi er rystende ringe defensivt!!!!!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Martino: "Betis coach congratulating ref and agreeing with penalties? Bad for you (ESP press), eh... But I'm sure his words will be hidden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:
Martino: "Betis coach congratulating ref and agreeing with penalties? Bad for you (ESP press), eh... But I'm sure his words will be hidden.
Hehe, jeg kan faktisk godt lide at Tata ikke er bleg for at stikke til pressen.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Elbarca »

Så ikke kampen, men det lader til vi kun spiller godt i store kampe for tiden.

Jeg tror alt kan ske i CL returen. Vores trup er rutinerede og ved hvad der kræves i disse kampe. Omvendt ligner Atletico et hold, hvis selvtillid man ikke lige knækker. Og så endda på deres bane. Jeg håber i det mindste Costa ikke er fit til kampen.

Og så er det i mine øjne katastrofalt at Pinto skal være målmand i slutningen af sæsonen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Skydefinten »

Av mine øjne.

Tillykke med sejren...
Har det lidt som inden RM kampen på bærnabæo...de kan kun overraske mig igen på onsdag.

Meget skuffende spil fra stort set alle. Alves, Masch, Bussi, alle. Gud hvor mangler der en, som kan svine og kommandere de øvrige, specielt i forsvaret! ( Puyi, jeg savner dig!). Tag ansvar for helvede, drenge. Far er sur og skuffet...godnat.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Luis Enrique »

Elbarca skrev: Og så er det i mine øjne katastrofalt at Pinto skal være målmand i slutningen af sæsonen.
Katastrofalt er et ret stærkt ord. Er han nu så dårlig?

Jeg synes faktisk Pinto er en ganske fin målmand. De virkelig stærke verdensklassemålmænd hænger ikke på træerne - traditionelt er der vel næppe flere end 6-8-10 stykker aktive af gangen - og mange hold må klare sig med ikke helt så stærke målmænd, fordi markedet er så begrænset, og nogle af dem klarer sig dog alligevel glimrende.

Dortmund har f.eks. Weidenfeller mellem stængerne. Jeg vil vove den påstand, at Pinto ikke er mærkbart dårligere end ham, hvis han overhovedet er det. Pinto ville - måske - også være førstemålmand hos flere af holdene i den bedste halvdel af La Liga. Man bør ikke samle syndebukke på forskud, for det bliver næppe Pinto der får vores sæson til at kuldsejle.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Elbarca »

Det lyder som en helt anden Pinto du beskriver. Jeg får helt lyst til at signe ham.

Den Pinto jeg kender bør være målmand for en bundklub i ligaen, ikke for et af verdens bedste klubber. Det er latterligt at man skal være bange for en simpel tilbagelægning. Der går et sus gennem hele campen når det sker. Specielt nu hvor Pique også er ude, ville det være optimalt med en bedre målmand.
Senest rettet af Elbarca lør apr 05, 2014 11:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Storken »

Spørgsmålet er om Pinto er en bedre backup keeper end Casillas:
Casillas har vundet Zamora Trophy en gang. Det samme har Pinto :-)

De må være lige gode :razz:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Visca El Barca »

Hvordan spillede Bartra?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Piquénbauer »

Usikkert i starten men blev bedre. Han kom dog ikke op på samme niveau som mod atl madrid!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Visca El Barca »

Aha, kan fornemme at det generelt ikke var en god kamp fra vores side. Det kan ske.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Piquénbauer »

Ja man kunne godt mærke at den kom midt imellem 2 ekstremt vigtige kampe samt en masse ballade uden for banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af amirjanzel »

Piquénbauer skrev:Usikkert i starten men blev bedre. Han kom dog ikke op på samme niveau som mod atl madrid!
Synes egentlig, han startede fint. Det er bare herligt med en så motiveret og kontant spiller i midterforsvaret.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Bager »

Ting:
- Simpelthen så træt af Pedro. Han har jo INTET end-product. Hvordan kan man være så lidt konstruktiv med så stort et løbepensum og når man samtidig har den fart han har i skoene. Hans fodboldintelligens er stærkt overvurderet.
- Bartra spillede godtnok svingende. Der er en grund til at Tata har været så tilbageholdende med at spille ham, og igår så vi hvorfor. Han mister hovedet til tider. Lad os håbe han får en bedre kamp mod AM.
- Busquets - eller Bossquets - viste storspil det meste af kampen.
- Lidt sjovt som vores spillere skifter til at spille godt. Der er ikke rigtig en rød tråd i det. Hvorfor kan folk ikke bare være konsistente?
- Dejligt at se Neymar have en afgørende betydning for kampen på trods af at han kun fik 20 min.
- Messi havde godtnok også en ringe kamp. Han ligger også tit for langt væk fra mål. Han skal være bedre til at være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt når hans offensive medspillere mangler en at spille den frem til.

Før gårsdagens kamp var jeg ret fortrøstningsfuld før returkampen i CL på onsdag, men efter igår, er jeg godtnok meget usikker. Der skal andre boller på suppen da!
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Betis

Indlæg af Daluigi »

Lyder til at jeg valgte den helt rette kamp at gå glip af i år.... Det er dog ikke første gang at Betis giver os problem. Det ligger nærmest i deres DNA at peake mod os.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster