1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Den virkede også mod real... Men ja vi bliver ikke presset offensivt på samme måde af atl madrid så derfor kan vi godt "satse" mere og lade alexis spille fremfor cesc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Cesc skal ud og så skal Tata overveje Adriano på højrebacken. Han kan bruge sit venstreben ved at skære ind og hugge til den. Desuden er Alves ringe i øjeblikket.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bartra and Busquets didn't lose any ball in the game against Atletico tonight #fcblive #ucl [via catalunyaradio]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Cesc skal ud og så skal Tata overveje Adriano på højrebacken. Han kan bruge sit venstreben ved at skære ind og hugge til den. Desuden er Alves ringe i øjeblikket.
Men adriano er skidt på højreback. Desuden har alves spillet fint på det sidste... Han var dog skidt i dag. Men enig med cesc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:
PuyolErGud skrev:Havde Atletico overhovedet andet en det mål(fantastiske mål) i anden halvleg? Mindes det overhovedet ikke.
Ikke efter hvad jeg kan huske.
Nope. Barca ejede 2. halvleg. Ikke noget retfærdigt resultat, men Barca havde ikke lige heldet og måske lidt mere opportunistisk spil i offensiven fra Barcas side ville ha' pyntet. Cesc bidrog slet ikke til noget farligt og det er ikke godt nok når modstanderen parkerer bussen. En Pedro eller Alexis i stedet for Cesc havde pyntet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af OliverDK »

Du er så boss Bartra.... Du fortjener så meget mere spilletid, og jeg håber, at Tata kan se det nu. Samme med Alexis....

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Cesc skal ud og så skal Tata overveje Adriano på højrebacken. Han kan bruge sit venstreben ved at skære ind og hugge til den. Desuden er Alves ringe i øjeblikket.
Men adriano er skidt på højreback. Desuden har alves spillet fint på det sidste... Han var dog skidt i dag. Men enig med cesc.

Nej, det er han altså ikke. Du tænker på sidste sæson mod Real(han var ekstrem uheldig). Kan du huske hans mål mod Atleti, hvor de havde låst Barca? Indtil han huggede til den og scorede, så begyndte de at knække. I den kamp spillede han som højreback.
Senest rettet af Kubala tirs apr 01, 2014 11:12 pm, rettet i alt 1 gang.

amirjanzel

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af amirjanzel »

Brombi skrev:
amirjanzel skrev:Til grin at de pifter af Villa.

3 middelmådige sæsoner i Barca, et par flotte (vigtige mål), freder ham ikke. Havde han ikke opført sig som en bavian da han scorede imod os, ville folk klappe af ham. Det var meget hurtigt han blev en madriddreng, efter de år i Barcelona. Klubben solgte ham for peanuts (han var billigere en et flot patek ur!), bare så hans ønske gik i opfyldelse. Så nej. Det er ikke specielt til grin Amir.
Lol, hvis du virkelig affejer alle Villas sæsoner i klubben som middelmådige, er der ikke meget at komme efter. Og så sikrede han os endda Champions League-trofæet på Wembley. Men hey, had forblænder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Cesc skal ud og så skal Tata overveje Adriano på højrebacken. Han kan bruge sit venstreben ved at skære ind og hugge til den. Desuden er Alves ringe i øjeblikket.
Men adriano er skidt på højreback. Desuden har alves spillet fint på det sidste... Han var dog skidt i dag. Men enig med cesc.

Nej, det er han altså ikke. Du tænker på sidste sæson mod Real(han var ekstrem uheldig). Kan du huske hans mål mod Atleti, hvor de havde låst Barca? Indtil han huggede til den og scorede, så begyndte de at knække. I den kamp spillede han som højreback.
Nej jeg tænker ikke på real kampen. Men ja han spillede der mest i sidste sæson. Synes dog stadig at han er dårlig der og langt bedre på venstrebacken. Men ja fremragende mål mod atl madrid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Desuden giver det Simeone taktisk hovedpine med en højreback, der kan skære ind og hugge med venstre; som kan bruge begge ben.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er jeg enig i!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Alves har været ringe på det sidste og ikke god. Hvorfor skal enkelte aktioner i kampen ændre helhedsbilledet? Jeg mener helt seriøst at Alves kostede sejren i dag.
Senest rettet af Kubala tirs apr 01, 2014 11:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Det kan heller ikke udelukkes at Atlético scorer på onsdag, hvis ikke et mål som i dag så måske på en dødbold.

Kan ikke lade vær med at være pessimistisk, jeg synes den ligger bedst til Atlético.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af zqa »

Jeg er dødhamrende træt af Alves' indlæg. Hvordan kan en mand med en rimelig fin sparketeknik konsekvent lave lortede indlæg? Og hvorfor altid høje indlæg? Spark den hårdt og fladt ind mod det lille felt. Ffs..

Jeg så ikke store dele i første halvleg pga. arbejde, men nuj vi spillede lækker ball i sidste halvdel af anden halvleg. Iniesta har virkelig steppet hans game op på det seneste.

Jeg er stadig positiv ift videre avancement.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Jeg er dødhamrende træt af Alves' indlæg. Hvordan kan en mand med en rimelig fin sparketeknik konsekvent lave lortede indlæg? Og hvorfor altid høje indlæg? Spark den hårdt og fladt ind mod det lille felt. Ffs..

Jeg så ikke store dele i første halvleg pga. arbejde, men nuj vi spillede lækker ball i sidste halvdel af anden halvleg. Iniesta har virkelig steppet hans game op på det seneste.

Jeg er stadig positiv ift videre avancement.
Jeg FATTER ikke at han får lov til at lave de lorte indlæg..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster