1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Enig.
Alexis er en større trussel end Tapaspoten er lige nu. Men det er jo Tata som sætter holdet og jeg vil vædde 10 farvede poloer på at Sæsk starter inde i returen!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Jeg har meget svært ved at se os gå videre. Faktisk tør jeg godt afskrive det allerede nu. Vi kommer ikke til at gøre det bedre på Vicente Calderón. Det bliver en heksekeddel uden lige og Atlético vil spille med endnu mere intensitet. Game over.
Argh... Vi skal lave et mål og så er det helt åbent igen. Vi behøver ikke engang være særlig nervøse for at de scorer da det ikke vil dræbe os. Og med Costa ude kommer de til at mangle en til at skabe uro/lave mål. Mener stadig at vi har gode chancer.

Vi skal gå over til en normal 433 med alexis Messi og neymar fremme og så skal vi holde samme intensitet som i går. Så kan vi sagtens lave minimum 1 kasse! Det bliver svært men imo er den stadig 50/50.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Bager »

Udmærket kamp. Jeg synes vi fortjente mere. Vi havde 19 skudforsøg, men fik kan lavet et enkelt mål. Det er et dårligt udgangspunkt, men det er ikke katastrofalt. Nu skal vi score på Vicente Calderon, men eftersom vi altid går ud for at score, er der ikke noget der ændrer sig. Neymar, Bartra og Iniesta havde en rigtig god kamp. Messi, Alves og Cesc havde derimod en sløj kamp. Som Xavi siger, så er kampen fuldstændig åben. I returkampen håber jeg på at se Nemesis i front, Xaviniesabus på midten og Albarmaves i forsvaret. Jeg håber og tror dog på 2-2 i returen. AM har Villareal, mens vi har upåagtede Betis i weekenden, jeg håber det kan give os en fordel.
Senest rettet af Bager ons apr 02, 2014 10:26 am, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg har meget svært ved at se os gå videre. Faktisk tør jeg godt afskrive det allerede nu. Vi kommer ikke til at gøre det bedre på Vicente Calderón. Det bliver en heksekeddel uden lige og Atlético vil spille med endnu mere intensitet. Game over.
Argh... Vi skal lave et mål og så er det helt åbent igen. Vi behøver ikke engang være særlig nervøse for at de scorer da det ikke vil dræbe os. Og med Costa ude kommer de til at mangle en til at skabe uro/lave mål. Mener stadig at vi har gode chancer.

Vi skal gå over til en normal 433 med alexis Messi og neymar fremme og så skal vi holde samme intensitet som i går. Så kan vi sagtens lave minimum 1 kasse! Det bliver svært men imo er den stadig 50/50.
Jeg er bare så pessimistisk. Det er på fucking Vicente Calderón! Der larmer mere end hvis du bor i en jetmotor! Folk kaster med ting! Hvis de kunne, ville de sikkert kaste med sig selv.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Arh, hold nu lige fast. Man kan altså ikke starte med de samme 11 hver gang, fra slutningen af Champions League gruppespillet og så sæsonen ud.
Det kan man sagtens. Det har Pep gjort i sin tid
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg har meget svært ved at se os gå videre. Faktisk tør jeg godt afskrive det allerede nu. Vi kommer ikke til at gøre det bedre på Vicente Calderón. Det bliver en heksekeddel uden lige og Atlético vil spille med endnu mere intensitet. Game over.
Argh... Vi skal lave et mål og så er det helt åbent igen. Vi behøver ikke engang være særlig nervøse for at de scorer da det ikke vil dræbe os. Og med Costa ude kommer de til at mangle en til at skabe uro/lave mål. Mener stadig at vi har gode chancer.

Vi skal gå over til en normal 433 med alexis Messi og neymar fremme og så skal vi holde samme intensitet som i går. Så kan vi sagtens lave minimum 1 kasse! Det bliver svært men imo er den stadig 50/50.
Jeg er bare så pessimistisk. Det er på fucking Vicente Calderón! Der larmer mere end hvis du bor i en jetmotor! Folk kaster med ting! Hvis de kunne, ville de sikkert kaste med sig selv.
Hehe ja det er det. Men disse spillere har prøvet lignende før. Det skal nok gå... Vi laver en hurtig kasse og så lukker vi den i anden halvleg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... ys-simeone

Manden er ligeså dum som han er grim. Kæft for en kegle. Glæder mig til at slå jer ud og nappe mesterskabet fra jer!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal vinde med minimum 2 mål for at går videre og så er der anden mulighed hvor vi kan spille 1:1 og forhåbentlig overleve på straffespark. Det bliver svært uanset hvad men vi har prøvet det før og presset ligger ikke på os.
Men som blau siger bliver deres fans afgørende faktor for kampen.
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:Vi skal vinde med minimum 2 mål for at går videre og så er der anden mulighed hvor vi kan spille 1:1 og forhåbentlig overleve på straffespark. Det bliver svært uanset hvad men vi har prøvet det før og presset ligger ikke på os.
Men som blau siger bliver deres fans afgørende faktor for kampen.
Jeg er nu fint tilfreds selvom vi kun vinder med ét mål ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

:?: Det skal vi da ikke. Vi skal "bare" vinde. Og så kan vi forresten leve med uafgjort hvis vi laver 2 mål eller over. Det er altså ikke så slemt selvom det bliver svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/fodbold/kamp/barcelo ... id/1076239

Her kan folk forresten se hvordan det er gået os i de sidste 10 kampe mod atl madrid. De har ikke vundet over os og vi har fået fine resultater på deres bane. Ved godt at det er noget andet med simeone men det skal nok gå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

amirjanzel skrev:
Q er fint.
Det forklarer en hel del
Forumlegende

amirjanzel

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af amirjanzel »

Daluigi skrev:
amirjanzel skrev:
Q er fint.
Det forklarer en hel del
Hehe, og det var dig, der beskyldte mig for at blive personlig.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

@Piquenbauer

Simeone har været træner for Atleti siden december 2011, så Barca har spillet 7 ud af de 10 kampe mod Atleti, hvor han har stået i spidsen for dem som træner. Disse kampe:

01/04-2014 Barcelona Atletico Madrid Champions League Slutspil 1-1
11/01-2014 Atletico Madrid Barcelona Primera Division 0-0
28/08-2013 Barcelona Atletico Madrid Supercup 0-0
21/08-2013 Atletico Madrid Barcelona Supercup 1-1
12/05-2013 Atletico Madrid Barcelona Primera Division 1-2
16/12-2012 Barcelona Atletico Madrid Primera Division 4-1
26/02-2012 Atletico Madrid Barcelona Primera Division 1-2

Ud af de 7 kampe, har man vundet 3, men det er især i denne sæson, at det har været svært at vinde kampe over dem, hvilket de 4 uafgjorte kampe illustrerer meget godt.

Med hensyn til Simeones anklager mod Neymar, så burde diveren kigge indad. Først og fremmest var Simeone selv en diver, da han spillede, selvom folk gør ham til en hård hund; kig bare på Beckhams røde kort, hvor Simeone overspiller i situationen(han begår faktisk et frispark mod Beckham, men Kim Milton er ikke opmærksom omkring det eller ikke dømmer det, hvorefter Beckham i frustration handler dumt) og også i det seneste interview, hvor han sagde, at han overspillede i en situation mod Tata, da de begge spillede i Argentina. For det andet, så har han en spiller som Costa på holdet, som er den klammeste diver og samtidig også psykopat; noget jeg tror, at Simeone har instrueret ham i("at du skal provokere modstander-holdets spillere"). Og for det tredje, så divede hans spillere i går også; Villa, da Bartra laver en ren takling og Filipe, der laver svanens død.

Jeg tror, at Simeone kommer til at være ligeså belastende som Mourinho, hvis han kommer til en endnu større klub. Simeones fodboldfilosofi og Moruinhos er den samme; også hvad angår spillerne, som skal være svinske og tændte. Husk på at Mourinho var en meget stille og genert/indadvendt person, da han var træner i FC Porto, men han lavede en kovending, da han blev ansat i Chelsea(jeg har postet en artikel om dette, men kan ikke helt huske i hvilken tråde; men det er formentlig enten i Premier League tråden, i Real tråden eller i Mourinho tråden).
Senest rettet af Kubala ons apr 02, 2014 5:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 1/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Badabing »

phpBB [video]


Dyrk lige den her mandetackling af Mascherano. Dem fra serie 5 i Hjallese havde været imponerede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster