29/3 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bussi. :cool:

phpBB [video]

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Picture: Banana skin at Espanyol's pitch, presumably part of racial abuse of Alves and Neymar pic.twitter.com/wV77zUTdkh [via @spherachannel]
Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:Masch fortjener slet ikke en startplads. Hvornår går det op for Tata?

Vigtig sejr, ikke kønt men de kæmper for det. Det er indsats. som disse, der kan resultere i et mesterskab.
Antal fejl Masch lavede i kampen: 1
Og han bliver slagtet som om han spiller for puta. Come on!

Forresten jeg startede med at se kampen kl.16 og sluttede for 10 min. siden. Mine forældre, kæresten, storebror og min søn har afbrudt mig 10 gange hvor jeg var tvunget til at sætte kampen på pause.
Jeg var helt op og køre men da vi fik straffe og Messi scorede da tilgav jeg dem alle :))
Senest rettet af Lopezzz lør mar 29, 2014 9:45 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Lopezzz skrev:
Visca El Barca skrev:Masch fortjener slet ikke en startplads. Hvornår går det op for Tata?

Vigtig sejr, ikke kønt men de kæmper for det. Det er indsats. som disse, der kan resultere i et mesterskab.
Antal fejl Masch lavede i kampen: 1
Og han bliver slagtet som om han spiller for puta. Come on!
Jeg mener også at han spillede en meget god kamp, bortset fra fejlen til sidst selvfølgelig.

Jeg mener faktisk at Piqúe og Masch var de to bedste spillere fra vores side af, de var utrolig sikre og de havde godt styr på Garcia og co.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Arh Lopezzz. Masch lavede flere fejl, og det var kæmpe fejl. Han bliver kritiseret og med rette. Selvom man er Barca-spiller, så burde man blive kritiseret af egne fans, når der foreligger klare grunde til kritikken.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

En kombination af komik og ynk at læse dine fortvivlede indlæg herinde, Sylar. Hav dog i det mindste lidt nuance og stil, når du tydeligvis fedter rundt i "fjendeland".

Vigtig vigtig sejr! Dejligt. Klamt Espanyol spil som sædvanligt. Ikke kønt og jeg er ikke begejstret for de sene udskiftninger. Messi når sgu nok CR på listen, hvis han fortsætter resten af sæsonen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Er lige kommet hjem fra Hamburg og har lige set highlights. Kan vi for helvede da ikke godt give Alexis noget mere spilletid? Han får 10 minutter i dag og scorer næsten to mål! Fat nu at der er ild i manden i denne sæson.

I øvrigt ser det ud til at vi dominerede kampen og fuldstændigt, og godt kunne have scoret 5 mål, hvis marginalerne lige havde været på vores side?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det startede meget godt, men man mistede grebet om kampen. Barca kunne dog godt have scoret 4-5 mål, hvis spillerne havde været skarpere, men samtidig gav man også nogle store chancer væk. Blandet kamp.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Mine tanker om kampen, og generelle præstationer denne sæson:

- Resultatet er isoleret set fantastisk!
- Tata reagerer igen ufattelig langsomt med sine udskiftninger. Vi er igen langsomt ude af starthullerne i 2. halvleg, og Tata virker handlingslammet. Dertil er det mig helt ufatteligt, at han bænker brandvarme Alexis, til fordel for en uskarp og urutineret Neymar! Han venter til 80' minut med at udskifte ham. Det er simpelthen for ringe, og man fornemmer virkelig, at Tata lader sig styre af udefra kommende pres (pressen, ledelse og Neymars prisskilt)
- Dani Alves skal sælges til sommer. Han er defensivt en åbenlys katastrofe. Hvis man lyster, kan man gense kampen, og forsøge at tælle sig til hvor ofte han slipper sin markeringer. Det er decideret tåkrummende, så meget plads han efterlader. Han havde flere gode indlæg i går, men han koster så utrolig meget bag til, og vi skal virkelig forsøge at presse nogle millioner på ham til sommer.
- Messi er verdens bedste spiller.... altså nogensinde.
- Pintos fodarbejde kommer til at koste på et tidspunkt. Manden sparker jo ikke længere end til midtercirklen!!
- Busquets er meget svingende, og kan være kampafgørende begge veje.
- Mascherano bør simpelthen være under Bartra i hierarkiet. Manden ligner en hovedløs kylling på banen
- Pique var et bæst igår, og har på det seneste oppet sig en hel del. Kampens bedste spiller igår hands down.
- Cesc har stadig ikke brændt juleflæsket af, og er fuldstændig til grin i de her kampe. Han gør INGEN forskel
- Tata skal blive bedre til at sætte spillerne op her mod slutningen af sæsonen. Der er ikke råd til flere fesne indsatser. Vi er inde i en opløftende periode, men gårsdagens kamp blev afgjort af et klodset straffespark. Vi skabte slet ingenting i 2. halvleg! Og det bekymrer mig.
- Men når alt dette er sagt, så skal vi prise os lykkelig over den seneste uges resultater. Vores sæson lever igen, og fodbold med Barca er endnu engang blevet en af livets største gaver.

- Visca el Barca <3
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg fatter ikke, at man gider bruge tiden på at (over)analysere denne kamp. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set en flot Barca kamp på udebane mod Espanyol. Der kan være enkelte, men generelt har de kampe ikke været overbevisende, men Barca formår ofte at hente 3 point, og det var også som forventet. Jeg har intet dårligt at sige til denne kamp. Lad os vurdere Barca ud fra de andre kampe.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 29/3 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Goldenbaum skrev:Jeg fatter ikke, at man gider bruge tiden på at (over)analysere denne kamp. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set en flot Barca kamp på udebane mod Espanyol. Der kan være enkelte, men generelt har de kampe ikke været overbevisende, men Barca formår ofte at hente 3 point, og det var også som forventet. Jeg har intet dårligt at sige til denne kamp. Lad os vurdere Barca ud fra de andre kampe.
Jeg skriver sjovt nok også "generelle præstationer denne sæson"... ;-)
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster