26/3 FC Barcelona - Celta

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 26/3 FC Barcelona - Celta

Indlæg af emo »

Måske henter vi ikke en målmand, men vi KAN godt, vi MÅ godt, det er der en regel som siger. Så det er klart at man skriver og diskuterer det. Desuden "internettet" siger hellere ikke at vi henter en, men at vi kan.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/3 FC Barcelona - Celta

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Storken skrev:
Fritte skrev:Men vi har et decideret problem hvis Pinto bliver skadet eller får karantæne.

Såvidt jeg husker er 3. målmanden Oier skadet.
Vi kan få dispensation til at hente en ny målmand, selvom transfervinduet er lukket.
Vi henter ikke en ny målmand! Hvorfor bliver i ved med at skrive det? Det er blot en Internet løgn, som folk er hoppet på. Der er Desuden nok talenter i barca.
Det kan vi jo ikke vide med sikkerhed. Hvis Pinto holder så henter vi ikke en målmand, nej. Men Storken skriver jo i tilfælde af at Pinto skulle blive skadet - og så ville det alt andet lige være en helt anden situation end lige nu.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 26/3 FC Barcelona - Celta

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis (Gud forbyde det) Pinto skulle blive skadet eller få karantæne, og Oier samtidig er skadet, så er det vel Jordi Masip der kommer op? Kæft det kunne være komisk, på den ikke så sjove måde.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 26/3 FC Barcelona - Celta

Indlæg af kklaus »

Fritte skrev:Men vi har et decideret problem hvis Pinto bliver skadet eller får karantæne.

Såvidt jeg husker er 3. målmanden Oier skadet.
Oier er så vidt jeg ved klar igen. Men derfor har vi nok stadig et problem, hvis Pinto skulle blive skadet.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster