23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Pepe er virkelig skarp. Det her sagde han efter sigende til Leo, da de snakkede med hinanden under kampen.
Den Barcelonabaserade tidningen Sport påstår sig nu veta vad spelarna sa till varandra.
Enligt tidningen ska Pepe kommit upp till Messi och sagt “Du skiter alltid på dig när du möter mig” för att psyka Barcelona spelaren. Men försöket gav motsatt effekt och Messi hade svar på tal “Varför säger du det. Jag gör alltid mål mot dig och du är med på alla bilderna”.
Godt forsoegt!
Hahaha, jeg håber virkelig at det der er sandt. Det er jo intet mindre end legendarisk svaret.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Pepe er virkelig skarp. Det her sagde han efter sigende til Leo, da de snakkede med hinanden under kampen.
Den Barcelonabaserade tidningen Sport påstår sig nu veta vad spelarna sa till varandra.
Enligt tidningen ska Pepe kommit upp till Messi och sagt “Du skiter alltid på dig när du möter mig” för att psyka Barcelona spelaren. Men försöket gav motsatt effekt och Messi hade svar på tal “Varför säger du det. Jag gör alltid mål mot dig och du är med på alla bilderna”.
Godt forsoegt!
Hahaha, jeg håber virkelig at det der er sandt. Det er jo intet mindre end legendarisk svaret.
Haha jeg håber virkelig også at Messi har sagt det, Pepe skal sku bare smides helt ned fra den trone han selv har bygget af døde fodboldspillere!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

BarçaDK

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Forstår ikke svensk. :roll: Hvad står der?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

BarçaDK skrev:Forstår ikke svensk. :roll: Hvad står der?
Du skider paa dig, hver gang du moeder mig. Leo svarer. Hvorfor siger du det, jeg scorer altid mod mig og du er altid med paa billedet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Puha, jeg er glad for, at det trods alt er nogle norske tekster på studiet, end svenske. Sådan som jeg har forstået det, så er det noget i retning af: Du skider i bukserne, hver gang du møder mig, siger Pepe. Messis svar: Hvorfor siger du det? Jeg scorer altid mål mod dig(jer) og du er altid med på billederne.
Det er umiddelbart sådan jeg har forstået det.


Edit: Visca kom mig i forkøbet.
Senest rettet af Kubala tirs mar 25, 2014 7:13 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Du skider på dig ?? Er der noget der hedder det, eller kan man sige det, eller beskriver det noget :D ?

Er det måske mere i retningen "du ryster i bukserne", eller "du skider i bukserne" eller noget i den dur... ?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Simeone (Atleti) on Ramos and Cristiano complaining about the referee: “They made me laugh a lot.”
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Du skider på dig ?? Er der noget der hedder det, eller kan man sige det, eller beskriver det noget :D ?

Er det måske mere i retningen "du ryster i bukserne", eller "du skider i bukserne" eller noget i den dur... ?
Det var en ordret oversaettelse. Det andet lyder mere rigtigt, ja.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

amirjanzel

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Visca El Barca skrev:Pepe er virkelig skarp. Det her sagde han efter sigende til Leo, da de snakkede med hinanden under kampen.
Den Barcelonabaserade tidningen Sport påstår sig nu veta vad spelarna sa till varandra.
Enligt tidningen ska Pepe kommit upp till Messi och sagt “Du skiter alltid på dig när du möter mig” för att psyka Barcelona spelaren. Men försöket gav motsatt effekt och Messi hade svar på tal “Varför säger du det. Jag gör alltid mål mot dig och du är med på alla bilderna”.
Godt forsoegt!
Lol, læste det først som "Pep" og fattede ingenting.

Men sådan noget får mig seriøst til at savne Zlatan.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Simeone (Atleti) on Ramos and Cristiano complaining about the referee: “They made me laugh a lot.”
Haha! Han er altså rimelig cool, ham Simeone.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Så lige den her, ved dog ikke om den er ægte:
Balotelli : Barcelona is the only team who have 2 stadiums , Camp nou for the matches and Santiago Bernabeu for the training
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Hahahaha! Balo, du er sej.
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Simeone (Atleti) on Ramos and Cristiano complaining about the referee: “They made me laugh a lot.”
Haha! Han er altså rimelig cool, ham Simeone.
Simeone har klasse. Hvis Barca ikke kan vinde mesterskabet skal Atletico tage det.

Jeg har altid haft sympati for klubben idet dens fans hader RM og Cerezo har klasse på måden han udtaler sig om Barca på.

Så har de sympatiske spillere som overfører sig godt og modsat flere RM spillere ikke arrogant i medierne og stjernespillere som ikke tog til RM selvom de måske kunne, Torres, Aguero og Falcao osv.

RM
Espanyol
Real Sociedad
Real Betis
Getafe

...ser jeg tilgengæld gerne rykke ned til enhver tid (i ovenstående rækkefølge)... dog bortset fra RM, de er så sjove at slå, især på Bernabeu...

(beklager lidt off topic, har stadig en masse energi efter den store sejr ;-) )
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dommer indrømmer: Holdt med Barcelona

Den spanske dommer Undiano Mallenco indrømmer nu at han dømte imod Real Madrid gennem hele El Classicó, men understreger, at det ikke var bevidst - det var bare umuligt ikke at blive påvirket af at Cristiano Ronaldo er så stor en spade.
Christiano Ronaldo har været fremme med beskyldninger om konspirationer mod Real Madrid efter nederlaget til FC Barcelona og nu indrømmer kampens dommer Undiano Mallenco, at han holdte med Barcelona gennem hele kampen, angiveligt fordi han synes at Barcelonas Messi virker meget mere sympatisk end Real Madrids Ronaldo.

“Jeg vil gerne undskylde at jeg svigter mit hverv som dommer på den måde, men seriøst, så du Ronaldos dumme fjæs? Når vi dømmer offside eller han ikke får et tyndt frispark, så opfører han sig som en 4-årig der ikke må få mere slik. Man kan ikke undgå at blive på virket af det!” lyder det fra den brødbetyngede dommer.

Undiano Mallenco forklarer at han selv bliver bevidst om sin forfordeling af Barcelona-spillerne undervejs i kampen og prøver at rette op på det ved at forære Ronaldo et straffespark, selvom det åbenlyst var udenfor feltet. “Jeg ved godt at det er forkert, men jeg tænker bare at jeg må rette op på det og så dømmer jeg straffesparket. Men så ser jeg hvor irriterende Ronaldo ser ud, da han fejrer sin scoring og så fortryder jeg det og smider Ramos ud og dømmer to straffe til Messi. Så kan han lære det, den selvfede spasser”.

Christiano Ronaldo køber dog ikke Undiano’s forklaring “Selvfølgelig siger han det. Han prøver jo at dække over en meget større konspiration. Alle ved at Verdensbanken og NATO er dybt involveret i det her. Og så er vi slet ikke kommet ind på Messi og Area 51” skrev Ronaldo tidligere i dag på sin twitter.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lidt synd, at spillerne kan have en så stor indflydelse på træneren, at han skal ændre sin mening, men der er desværre ikke så meget at gøre, da han bliver nødt til at stå bag sine stjernespillere.


Ancelottis seneste udtalelser:
"I think he played a decisive role. We were unlucky with the Sergio Ramos decision because it was an unfair red card and that's why we've appealed. We've been unlucky with Undiano in both Clásicos".
On Cristiano and Sergio Ramos' complaints, he said: "They did not show disrespect to anyone. I'd rather not think that it was anything untoward, though. Referees make mistakes in every match, that's all there is to it".
As for the weekend's controversy, he mused: "I wonder what would have happened if the incident between Pepe and Busquets had been the other way around. Real Madrid isn't going to file a complaint because that's not the way the club goes about things".

"There's no point blaming anyone for the defeat. It came after a long unbeaten run and we have to move on", the ex-Chelsea and Milan coach stressed.
http://www.marca.com/2014/03/25/en/foot ... 53757.html

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster