23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Drenge i holder mig jo oppe om natten.. Arbejde imorgen.. Søvn nu.. ! See ya..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Muddi12345 skrev:
Piquénbauer skrev: Alt i alt synes jeg at han gjorde det imponerende godt. Og respekt for at han turde dømme de straffespark. Hvis det havde været en anden dommer så tror jeg ikke vi havde fået noget.
Meget enig i det sidste. Er glad for han havde modet til at dømme dem, da de er der.
Jeg er faktisk også enig. Var dog rasende på Mallenco ved deres straffespark, men det var også den eneste fejl. Han dømte tilgengæld en masse små RM svinestreger som stadig sad på rygraden siden Mourinho tiden.

Selvfølgelig er der straffe til Neyo. Han skærer ind foran Ramos som en dygtig angriber skal gøre, Ramos sparker dernæst til hans fod. Klart straffe.

Ved Iniesta var der også straffe, Alonso går kluntet ind i ham og sandwicher ham ind i Carvajal. Mange gange får Barca ikke straffe på den, da modstanderne laver den ofte på Messi f.eks., men godt dømt af Mallenco her. Det kræver nosser at dømme to straffespark på Bernabeu.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
men er i tvivl om det er med fuldt overlæg.

Om det er med fuldt overlæg eller ej, hvis der er kontakt, så skal der dømmes straffe, og dømmer man straffe, må det også give rødt. Neymar overspiller, ja, men Ramos skal ikke give ham muligheden for det i første omgang. Ramos har dummet flere gange, og han burde have lært af det, men han begår alle de samme fejl. Mange kendelser småkendelser gik Barca... jo, jo, så siger vi det. ;-)
Hvis det er tilfældigt, at deres ben rammer hinanden, så skal der ikke dømmes straffe. Jeg siger ikke, at det var en fejlkendelse, men den er heller ikke indiskutabel.

Jeg forstår til gengæld ikke dem, der kritiserer vores andet straffe. Den er helt oplagt, hvis du spørger mig.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
men er i tvivl om det er med fuldt overlæg.

Om det er med fuldt overlæg eller ej, hvis der er kontakt, så skal der dømmes straffe, og dømmer man straffe, må det også give rødt. Neymar overspiller, ja, men Ramos skal ikke give ham muligheden for det i første omgang. Ramos har dummet flere gange, og han burde have lært af det, men han begår alle de samme fejl. Mange kendelser småkendelser gik Barca... jo, jo, så siger vi det. ;-)
Hvis det er tilfældigt, at deres ben rammer hinanden, så skal der ikke dømmes straffe. Jeg siger ikke, at det var en fejlkendelse, men den er heller ikke indiskutabel.

Jeg forstår til gengæld ikke dem, der kritiserer vores andet straffe. Den er helt oplagt, hvis du spørger mig.

Hvordan kan man vurdere, om det er tilfældigt eller ej i et split sekund? Er dog enig i, at den kan tages op til diskussion, men Ramos dummer sig og længere er den altså ikke. Giv aldrig dommeren muligheden for sådan noget. Overordnet burde Real ikke klage. Neymar burde have fået et straffespark tidligere i kampen.
Senest rettet af Kubala man mar 24, 2014 2:57 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er vel Ramos' ansvar ikke at ramme neymar? Om det er bevidst eller ej gør imo ingen forskel da det er hans valg at gå så tæt på ham at der er risiko for kontakt. Nummer 2 er klokkeklar! Kanal og Alonso som kommer flyvende ind i ini... Der er intet at komme efter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

I Inis, der dummer både Carvajal (han er dog ung og måske stadig lidt urutineret) og Alonso sig. Alonso burde have været mere varsom; han er rutineret, så han skulle have håndteret situationen anderledes.
Senest rettet af Kubala man mar 24, 2014 3:24 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Neymar gør det selvfølgelig svært for dommeren, ved at overspille situationen. Ligesom Cristiano gjorde ved nogle tilfælde; først ved, at han vælter rundt i feltet med Dani, hvor han appellerer for straffe, men ikke får det og i anden omgang, hvor han så får straffe, selvom der ikke var skyggen af straffe.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alcantara »

Fantastisk medrivende kamp! Virkelig dejligt at se spillerne levere sådan en mandfolkepræstation, der er et mesterhold værdigt, når vi allermest har brug for det. Jeg tror ikke, at vi får en spiller som Messi at se igen, i hvert fald i min levetid - der findes ingen superlativer, der kan beskrive Leos talent. Et sandt unikum. Iniesta var også bare genial. Så vidt jeg husker, har vi aldrig tabt en kamp, hvor vores magiske Andrés har scoret; betryggende at have i baghovedet, specielt under denne kamp.

Tata skal selvfølgelig også have ros for sine taktiske ændringer, der tippede kampen til vores fordel. Jeg håber, at han bliver og holder vores galehus ud i endnu en sæson, således han kan sætte sit præg på holdet. Det fortjener han. Det er også rart, at vi har genvundet vores tag på Real igen under hans styre.

Der er ikke råd til at begå fejl og smide flere point. Spillerne skal være topmotiverede resten af sæsonen, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om titler i denne sæson, og jeg beder til, at Tata er manden, som kan sørge for dette.

I øvrigt er det pinlige udtalelser fra C. Ronaldo og Ramos. Som andre nævner, bør de få karantæne, hvilket de naturligvis vil undgå. Til gengæld har jeg fået mere respekt for Ancelotti og Marcelo, der begge udviser god sportsånd. Førstnævnte er virkelig en gentleman. Real Madrid bør være glade for, at de har hyret en respektfuld træner efter al den galde, Mourinho har lukket ud de seneste par sæsoner.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt var det mål nummer 50 i officielle kampe med Barcelona-trøjen på for Andrés.

Derudover mangler Messi nu kun ét hattrick for at runde 20 af slagsen i La Liga. Det samme gælder i øvrigt for Ronaldo, så der kan de jo have en little indbyrdes konkurrence.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Wtf jeg har fri i dag :glad:
MDCCCXCIX

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af mathi »

Et par bemærkninger om kampen.

Neymar spillede skidt, og det mest imponerende han gjorde var at holde hovedet koldt og holde Alves tilbage under tumulten.

Messi spillede konge og fik vidst kritikerne at han stadig kan lave et mål eller tre.

Don Andres er kongegod.

Barcas spillere skal holde sig for gode til at det der pis der sker i de kampe. Hvad fanden ligner det, og hvad er det for noget med at de snakker til hinanden med hånden over munden??

Madridista.dk @Madridistadk
Han er sympatisk og han er dygtig, man glæder sig til han indstiller karrieren #iniesta #ElClasico #godspiller

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

:lol: :lol:

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=HP_BN_7

Så bliver der grædt igennem fra Penaldo. Smukt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »


emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Virker ikke bevidst, heldigvis, men sikkert andre som har et andet syn på det.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster