23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så er han måske ikke så sympatisk alligevel. Sikke da en kegle. Og grunden til at de ikke "sender" episoden med bussi er at de har en mand med nr 3 rendende som lavede samme trick bare bevidst uden at få straf. Så de ved hvordan det vil gå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ved ikke, om han er sympatisk eller ej, men det er en svær situation for Ancelotti, når to af dine stjernespillere går ud og giver nogle meget kontroversielle udtalelser. Han bliver nødt til at forsvare dem. Noget han så også gør nu. Måske man har været utilfredse(de to spillere) med hans tidligere udtalelser omkring kampen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Altså imo får han også selv lige sendt en stikpille til dommeren:

"I think he played a decisive role. We were unlucky with the Sergio Ramos decision because it was an unfair red card and that's why we've appealed. We've been unlucky with Undiano in both Clásicos".

At man kan sige noget så fjollet efter man har set det i slow er latterligt. At han så derefter nævner bussi for at sige at man ikke klager i real (appellerer det røde kort = klage) er bare dumt. Real har taget dette nederlag som vi vidste de ville - de har tudet og peget fingre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ja, det gør han. Jeg tror, at presset har været for stor på Ancelotti, og derfor kommer så disse udtalelser nu.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Mon ikke de udtalelser skal ses i kontekst af, at vi har en pokalfinale mod dem. Et forsøg på, at påvirke domme(ren) i den kamp?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:Mon ikke de udtalelser skal ses i kontekst af, at vi har en pokalfinale mod dem. Et forsøg på, at påvirke domme(ren) i den kamp?

Jo, som jeg påpegede tidligere i tråden:
Ramos' og Cristianos udtalelser kommer i forlængelse af, at der er en Copa del rey finale i vente, samtidig kunne man forestille sig, at hvis både Real og Barca går videre til semifinalen i CL, så ville disse udtalelser lægge et kæmpe pres på dommeren. Mon ikke, at mange afgørelser ville gå imod Barca i Copa del rey? Eller for den sags skyld i en eventuel semifinale i CL?
Det var dog efter de to spilleres udtalelser, men nu melder Ancelotti sig også i dette. Jeg tror, at der er to ting i det. Det ene er, at Ancelotti lægger pres på dommeren, fordi han har tabt to El Clasicos til Tata, og det andet er, at der sikkert har været et internt pres på ham, for at han skulle udtale sig mere kritisk omkring dommeren.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Det tror jeg, du har meget ret i Kubala.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Lidt synd, at spillerne kan have en så stor indflydelse på træneren, at han skal ændre sin mening, men der er desværre ikke så meget at gøre, da han bliver nødt til at stå bag sine stjernespillere.


Ancelottis seneste udtalelser:
"I think he played a decisive role. We were unlucky with the Sergio Ramos decision because it was an unfair red card and that's why we've appealed. We've been unlucky with Undiano in both Clásicos".
On Cristiano and Sergio Ramos' complaints, he said: "They did not show disrespect to anyone. I'd rather not think that it was anything untoward, though. Referees make mistakes in every match, that's all there is to it".
As for the weekend's controversy, he mused: "I wonder what would have happened if the incident between Pepe and Busquets had been the other way around. Real Madrid isn't going to file a complaint because that's not the way the club goes about things".

"There's no point blaming anyone for the defeat. It came after a long unbeaten run and we have to move on", the ex-Chelsea and Milan coach stressed.
http://www.marca.com/2014/03/25/en/foot ... 53757.html
Det er klubben som trækker i Lotti strengene. Stygt af RM at de gang på gang prøver at influere RFEF samt dommerne. Der bør slåes ned på det af forbundet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Den her tråd må gerne fortsætte :))

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Pynter lige lidt på tråden

Billede

ps: fuck it, hun skal på min skrivebordbaggrund og kæresten må gerne brokke sig så meget hun har lyst til :razz:
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

@rummenigge

Ja, sådan ser jeg det også. Hvorfor nævnte han ikke dommeren under pressemødet efter kampen? De to spillere kom med nogle meget kontroversielle udtalelser(for øvrigt har Piqué også kommet med nogle kritiske udtalelser om dommeren, efter han blev udvist sidste sæson, hvis jeg ikke tager fejl; det er ikke noget nyt i spansk fodbold, desværre), men der var Ancelotti tavs omkring dommeren.

Det kunne være pga. at journalisterne ikke stillede ham spørgsmål vedr. disse to spilleres udtalelser; med andre ord var han ikke bekendt med disse udtalelser på daværende tidspunkt. Måske pga. at udtalelserne kom lige efter kampen og journalisterne ikke var obs på disse udtalelser på daværende tidspunkt; under pressemødet med Ancelotti.

Ancelotti er så blevet bekendt med udtalelserne, og de to spillere og muligvis ledelsen har lagt pres på Ancelotti, for at han skulle være mere kritisk over for dommeren. Derudover kunne det også tænkes, at grundet Ancelotti har tabt to El Clasicos til Tata, vælger han at lægge pres på dommeren i den næste El Clasico, fordi han har kunnet se, at det er "marginalerne", der er udslagsgivende for en sejr, ligesom det har været tilfældet i de to seneste El Clasicos. Han vil ikke tabe ansigt med endnu et nederlag. Bare mine refleksioner omkring det, men man kan aldrig vide det, selvfølgelig.
Senest rettet af Kubala ons mar 26, 2014 7:16 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

phpBB [video]


phpBB [video]


:razz:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster