12/3 FC Barcelona - Manchester City

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Bager »

Jeg har sjældent glædet mig så lidt til en ottendedels-finale i CL som den her. Weekendens kamp var simpelthen så skuffende. De har godtnok skuffet mig de her spillere. Jeg tror på at vi går videre, men hvis indstillingen - og spillet - er det samme som i weekenden, så sender de sgu "De Unge Mødre" på kanal 4...
Visca el Barca

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Dhacarbe »

Btw guys, hvis folk fremover vil se kampe på nettet, så søg på tv glad duck på google :)
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af PuyolErGud »

Jep. Neymar skal ud for Alexis. Andet tror jeg heller ikke på. Kan slet ikke koncentrere mig på arbejde i dag. Tror jeg skal undgå mest muligt optakt vedr. kampen, så jeg ikke bliver for nervøs inden selve kampen går i gang.

gygfo

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af gygfo »

PuyolErGud: Jeg kan li' din nuttede avatar!

Der er ikke så meget at sige til denne kamp, synes jeg. Alle sidder vel og håber på en trodsreaktion, men det har vi jo håbet på i nogle uger efterhånden. Vi skal nok gå videre, men min tiltro til tilstanden af det nuværende hold er meget lavt. Det virker simpelthen som om de ikke gider, og jeg kan ikke holde ud at se på det. Hvis deres attitude er lort i aften, så slukker jeg for kampen, inden jeg kommer til at smadre mit TV.

Blæs nu bare City ud af Campen, bevis overfor jer selv og andre, at i stadig har det i jer. Så kan det jo være Real om nogle uger tager jer seriøst :?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Visca El Barca »

Den negative stemning herinde med hensyn til vores chancer i aften, er ligeså useriøs som goal.com latterlig artikel. Ja det kører ikke for os. Ja vi har haft svingende resultater. Tata er muligvis ikke den rette mand til trænerjobbet, men vi er altså længder foran city. Det fik vi vist sidste gang.

Jeg ved at folk herinde har travlt med at negligere vores præstation i Manchetten, nogle kalder resultatet endda heldigt, det er så usagligt som noget kan blive
Jeg har det som sådan fint med, hvis enkelte er en lille smule nervøse for, at sensationen kan indtræffe. At mirakler sker. Hvis city ekspederer os ud i aften (Gud forbyde det) vil det nemlig være en kæmpe sensation. Det vil være et mirakel. De er lige blevet slået ud af en pokalturnering af et hold fra næstbedste række, det endda på hjemmebane. City har ikke været gode på udebane denne sæson. De har en træner der aldrig nogensinde har vundet en kamp over Barca. Det er ikke sket i historien, at et hold har vendt 0-2 på udebane i C.L. Vi har et bedre hold. Jeg forstår simpelthen ikke den skepsis og pessimisme

Ja alt kan ske i fodbold, men alt peger i retning af, at vi går videre, ikke City!

City var decideret bange for os på hjemmebane, de har ikke erfaring med den slags kampe, hverken som klub eller deres spillere. Det er vel kun Yaya der har det.

Bare for at gentage mig selv. Jeg er også spændt på kampen i aften, men alt andet end et Barca avancement vil gå stik imod sund fornuft.



Hvis vi er svingende, hvad er City så? Hvis vi er ikke så overbevisende, så er City det endnu mindre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
tjomseh
Indlæg: 17
Tilmeldt: fre feb 21, 2014 9:00 pm
Geografisk sted: København
Blevet takket: 2 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af tjomseh »

Jeg tror på avancement - det er en stor kamp, og jeg er sikker på, at drengene er fuldt fokuseret på opgøret ligesom de var det i City. 3-1, Alexis med to og Messi med én. Ikke direkte sprudlende spil, men en kamp, som vi kontrollerer.

Tror i Iniesta starter inde? Og er han mentalt klar til det her brag?
"He’s an ordinary-looking guy, who not long ago in a Barcelona cafe was mistaken for a waiter by a woman who gave him her order. Iniesta went to the kitchen and got it for her."

¡Visca el Barca!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af A$AP »

På den ene side frygter jeg at vi kommer hurtigt under pres og at det eventuelt vil føre til et hurtigt City mål og at vi fortsætter det dårlige spil og at Aguero og co. har en meget god dag.

På den anden side tror jeg at vi vil revanchere de 2 sidste nederlag og dårlige spil og vise os fra vores bedste side og fuldstændigt feje City af banen. Jeg tror ikke på at vi bare køre den hjem som vi så Bayern gøre i går mod Arsenal.

Det er virkelig også ærgerligt at Demichelis (staves) blev udvist i sidste kamp og derfor ikke kan være med i dag, men Lescott vil stadig være deres svage led, han minder faktisk meget om Demichelis, vi skal bare udfordre ham og hans side af forsvaret.

Går der ikke også rygter om at Piqúe er tvivlsom til i aften? Hvis dette passer så er vi virkelig sårbare nede bag i når man ser tilbage på sidste gang hvor han jo havde Negredo i sin lomme, vi skal virkelig passe på med at give dødbolde væk og lave for mange dumme frispark. (Alves!)

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af abx »

Det værste er vel, at vi endnu engang skal få vres humør ødelagt af 3+ dybt uprofessionelle og usaglige dækning. Advarer dem lige på facebook inden kampen
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

abx skrev:Det værste er vel, at vi endnu engang skal få vres humør ødelagt af 3+ dybt uprofessionelle og usaglige dækning. Advarer dem lige på facebook inden kampen
Preben og brian var der i går... Så vi kan håbe at de har fri i dag.

Edit: Det er grønkjær og laurdup i dag. Så måske kan vi få et par positive bemærkninger hvis vi spiller en god kamp,
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Grønkjær er snart lige så dum at høre på som de andre tosser i studiet. Jeg knapper en Estrella Damm op og ser BB som optakt istedet for.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:Grønkjær er snart lige så dum at høre på som de andre tosser i studiet. Jeg knapper en Estrella Damm op og ser BB som optakt istedet for.
Jeg er på samme vogn... Bare uden bajer og BB. Haha så det er måske en helt anden vogn. Jeg skal dog se serier som optakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Haha! Bare det er en anden vogn end TV3+!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15073
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Lopezzz »

Jeg skal drikke, stjæle og smadre nogle biler i GTA inden kampen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7305
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Dytrax »

abx skrev:Det værste er vel, at vi endnu engang skal få vres humør ødelagt af 3+ dybt uprofessionelle og usaglige dækning. Advarer dem lige på facebook inden kampen
Ja, jeg er begyndt at få tics ved det ene øje hver gang jeg hører navnet "Elkjær" - Det er helt utroligt som det kan genere mine biorytmer når han toner frem på skærmen og rakker vores dejlige klub ned.

Med hensyn til kampen:

Jeg tænker at City vil komme blæsende ud af startblokken i forsøget på at ryste defensiven. Det vil give plads den anden vej og nu ville det være noget nær perfekt timing, hvis der kom en form for trodsreaktion på den seneste tids usammenhængende spil.

Et forsigtigt bud på udfaldet:

3-0 :cool:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7305
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: 12/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:Jeg skal drikke, stjæle og smadre nogle biler i GTA inden kampen.
Kør forbi Elkjærs fiktive bolig i spillet. Pift dækkene på cyklen, prut i postkassen og tegn sjofle ting på fordøren.

Tak

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster