8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Fritte skrev:Er der sivet noget ud fra mødet?


Var det ikke bare et rygte? Ingen ved vel, om ledelsen virkelig ville holde møde eller har mødt møde eller hvad?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Kan fornemme at det havde forkortet min levetid med et par år, hvis jeg havde haft mulighed for at se kampen. Det kommer til at blive en mager titelhøst denne sæson.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Visca El Barca skrev:Luis Enrique, hvad er det mærkelige i min argumentation?
Én ting er, ikke at tillægge resultaterne betydning, noget andet er at decimere dem, bagatellisere dem ud over hvad jeg ser som al rimelighed. Jeg synes sådan set din analyse er interessant og kvalificeret nok, men jeg synes ikke det - hvad skal man sige - medvirke til at styrke bærekraften i den, at du skriver at den hollandske liga er meget, meget svag samt at de Boers resultater i Europa er ret ordinære. Du tillægger ikke resultaterne nogen betydning, men i en bisætning så forresten....

Jeg synes det er ganske fortrinligt, at være på vej mod sit fjerde mesterskab ud af fire mulige i en liga, der ligger pænt til i koefficent-opgørelserne, og så synes jeg også Champions League-resultaterne har været ganske pæne. de Boer har fire pulje-tredjepladser af fire mulige, som regel har han også presset nummer to ganske fint.

I en sidebemærkning har Luis Enrique aldrig stået på sidelinjen i en CL-kamp.
Visca El Barca skrev: (...) ligesom du i sin tid var stor fortaler for at en udefra klubben burde være træner for Barca. Tata er et godt eksempel på, at det ikke altid er en god idé.
Jeg var mig bekendt ikke fortaler for, at Martino blev træner. Det har også vist sig at være en fejltagelse. Og jeg står gerne ved, at jeg var skeptisk over for Vilanova og imod ansættelsen af Guardiola. Jeg tog afgjort fejl i sidstnævnte tilfælde. Hvis det historiske skal med var jeg dog ganske positiv overfor ansættelsen af Rijkaard, Antic og gudhjælpemig også Rexach i sin tid.

Jeg forstår forresten ikke helt det med indefra og udefra. Hvorfor er Enrique så udpræget indefra? Han har mig bekendt ikke haft foden indenfor i næsten tre år. De sidste ti år har han haft foden indenfor i tre år. Hvad er kriterierne for at være indefra og udefra? Er Juande Ramos "indefra"? (Han trænede Barcelona B i 1996-97)
Visca El Barca skrev:Bare rolig, du er ikke den eneste i verden eller herinde, der kender til Barca historie fra før 71.
Tak for PS'et. Jeg skrev forresten - for at præcisere både mit kendskab og mangel på samme - at jeg ved noget om historien fra efter 1971. Ikke så meget om tiden før.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Jurij skrev:Hold kæft man. Både træneren og hele holdet sejler jo rundt. Hvad fanden sker der? Hvor er Messi hende? Han mister bolden på samme måde 10 gange i løbet af kampen. Dribler lidt, og så laver han en høj bold i sine dribling, ud af ingenting, og den bliver let snuppet. Håber fandme, at hele holdet skammer sig. Det var elendigt, der er intet godt at tage med fra denne her kamp. Op på hesten og videre. Ikke for at være pessimist, men det tegner sku' ikke godt for la liga, det er en 3 plads, som jeg ser det.
Din signatur :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja, man. Jeg havde lige brug for at være med på jeres alle sammens ynglingsbeskæftigelse. Og det var rart. Men jeg gider ikke brokke mig mere, nu er det ude af systemet. Og jeg støtter ham til at han ikke er i klubben mere. Gider ikke alt det der negativitet.
Genopbygning status: færdig.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Jeg har kun en ting som nu plager mig omkring Tata, og det har jeg skrevet om før.

Hans mentale tilgang (i medierne i hvert fald) er helt til hundene når det gælder crunch kampe.

Hvorfor bruge en retorik som "Vi MÅ ikke fejle" osv op til disse vigtige kampe. Hvorfor ikke sig lidt a la Pep: "Vi spiller for at vinde og vil give vores ypperste" osv. I golf verdenen er det en synd at fokusere på ting som kan gå galt, man skal fokusere på at vinde og ikke at fejle.

Jeg ved godt at verdenen ikke er sort og hvid, men Martino har brugt denne usle retorik inden Valladolid og Sociedad kampene. Hvorfor plante en frygt hos spillerne, plant dog selvtillid og mod i dem... FFS!

Jeg kan ellers godt lidt hvad han lavede med holdet i starten af sæsonen og hvordan han arbejdede med genpresset og ikke at give nemme bolde væk. Den udvikling er bare væk nu. Nu skal han træde i karakter ellers har jeg ikke meget fidus til ham, for han har ikke engang skader som han kan skyde skylden på, det er rent mentalt det der foregår ligenu... FFS!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dzeko tråd, tak. :glad:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster