8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Barcelona didn't lose two consecutive liga away games since 2007/2008, the last season under Rijkaard #fcblive [via @davidibanez5]
Lad os håbe at tata får lov til at lave en pep eller at der kommer en anden træner der får denne mulighed. Vi har brug for en stærk træner som kan tage de svære beslutninger og sige farvel til dem der ikke vil arbejde ligeså hårdt for det mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Barcelona didn't lose two consecutive liga away games since 2007/2008, the last season under Rijkaard #fcblive [via @davidibanez5]
Lad os håbe at tata får lov til at lave en pep eller at der kommer en anden træner der får denne mulighed. Vi har brug for en stærk træner som kan tage de svære beslutninger og sige farvel til dem der ikke vil arbejde ligeså hårdt for det mere.
Hvis jeg ikke tager fejl er Tata kun afløser for Tito indtil han er raskmeldt?
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Barcelona didn't lose two consecutive liga away games since 2007/2008, the last season under Rijkaard #fcblive [via @davidibanez5]
Lad os håbe at tata får lov til at lave en pep eller at der kommer en anden træner der får denne mulighed. Vi har brug for en stærk træner som kan tage de svære beslutninger og sige farvel til dem der ikke vil arbejde ligeså hårdt for det mere.
Hvis jeg ikke tager fejl er Tata kun afløser for Tito indtil han er raskmeldt?
Du tager fejl...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg glemte at se kampen, gudskelov for det! Forstår stadig ikke folks trang til at efterligne andre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ok men hvis han bliver rask tror jeg at han vil få jobbet igen.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Tror vi taber 6-1.
I did warn you.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Jeg glemte at se kampen, gudskelov for det! Forstår stadig ikke folks trang til at efterligne andre.
Tata-Bielsa/Sabella?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Når man hele tiden bevæger sig væk fra træneren, er det lidt det samme som de Man Utd fans, som ihærdigt forsøger at forsvare Moyes som Man Utd træner.
United er smidt på røven ud af alle cupturneringer mod bundhold og er på vej mod det dårligste ligaresultat i 25 år. Så grelt står det trods alt ikke til i Barca.
Det var heller ikke en direkte sammenligning, men bare for at bruge et eksempel for at understrege, at man ikke behøver at beskytte træner uanset hvad.
Fair nok. :)

Er der for øvrigt nogen som har nævnt landskampspausen endnu? Det er jo en virus som Barca har kæmpet mod i årevis. Ikke for at fjerne ansvaret fra spillerne og trænerstaben. Men det er da typisk, at sådan noget her sker kort efter en landskampspause.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Når man hele tiden bevæger sig væk fra træneren, er det lidt det samme som de Man Utd fans, som ihærdigt forsøger at forsvare Moyes som Man Utd træner.
United er smidt på røven ud af alle cupturneringer mod bundhold og er på vej mod det dårligste ligaresultat i 25 år. Så grelt står det trods alt ikke til i Barca.
Det var heller ikke en direkte sammenligning, men bare for at bruge et eksempel for at understrege, at man ikke behøver at beskytte træner uanset hvad.
Fair nok. :)

Er der for øvrigt nogen som har nævnt landskampspausen endnu? Det er jo en virus som Barca har kæmpet mod i årevis. Ikke for at fjerne ansvaret fra spillerne og trænerstaben. Men det er da typisk, at sådan noget her sker kort efter en landskampspause.
Nej, og det er måske meget sigende for Barcas sæson. Før i tiden var præstationer som denne vi så i dag så usædvanlig, at man netop skulle lede efter udefrakommende faktorer for at forklare det. Grunden til at fokus ikke har været på det denne gang, skyldes måske at præstationer bare generelt har været dårlig og svingende i denne sæson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor bliver de officielle undskyldninger fra spillerne af? Jeg havde i hvert fald undskyldt overfor alle fans, hvis jeg havde været en del af det der Barcelona-hold.

I øvrigt bliver jeg rasende, hvis jeg ser nogle af spillerne bruge banens tilstand som undskyldning. De er professionelle fodboldspillere og får hundredetusindvis af kroner om måneden for at gøre deres arbejde; så klager man fandeme ikke over at der er en græsplæne der er lidt hullet.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:I øvrigt bliver jeg rasende, hvis jeg ser nogle af spillerne bruge banens tilstand som undskyldning. De er professionelle fodboldspillere og får hundredetusindvis af kroner om måneden for at gøre deres arbejde; så klager man fandeme ikke over at der er en græsplæne der er lidt hullet.
Det er skam allerede sket.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Busquets: "Defeat hurts, we didn't play well. We have to learn from this. Liga is complicated now, but Wednesday it's another competition."
Synes da lige, at spillerne virker opgivende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Gå venligst på pension, Xavi. Hvis han ikke engang kan tage ansvar for så elendig en præstation, så burde han nok bare lægge støvlerne på hylden og holde sig til at samle svampe. Han var anfører her til aften, for fanden da. Ikke i orden, Xavier Hernández i Creus. Jeg håber at han får et vredt opkald fra sin gode moder.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Gå venligst på pension, Xavi. Hvis han ikke engang kan tage ansvar for så elendig en præstation, så burde han nok bare lægge støvlerne på hylden og holde sig til at samle svampe. Han var anfører her til aften, for fanden da. Ikke i orden, Xavier Hernández i Creus. Jeg håber at han får et vredt opkald fra sin gode moder.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Vi taber ligaen idag fordi vores hold ikke er godt nok til at vinde ligaen. Så er den ikke længere.

Selvom jeg hader den lorteklub, så er det fair at RM løber med ligaen i år. Efter en lidt sløv start har de været utrolig stærke og kun blevet bedre som sæsonen er skredet frem. Selv da Ronaldo var ude med en tvivlsom karantæne, var de solide.

Kampene mod dem i ligaen og i pokalen kommer til at gøre ondt. Men det er åbenbart sådan noget der skal til for at ruske op i tingene i den her klub. Det er fanme sørgeligt.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster