8/3 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

amirjanzel skrev:
Xavi: “The field was in an irregular condition and it didn't allow us to play our game.
Shut the fuck up.
Haha ja! Hader de undskyldninger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Enig, mit ønske er dog stadig at vi får Tito at se igen, i en nær fremtid. Ikke fordi Tata gør det ringe, men Tata er ikke lige den type som vil blive i Barca i en længere periode, ligner bare ikke sådan en type (pandehåret måske).

Nu ikke tage dette ilde op eller noget, men jer Tata kritikere, kan i komme med en kontra til hvad fanden han skulle have gjort i dag? En Alexis fra start havde NÆPPE vundet os denne kamp.

Og ja, stop nu Xavi, det med plænen er sandt og hvad så, derfor skal i stadig spille bedre og vinde, det har i jo gjort på endnu svære og værre baner. Argh!
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Han er i hvert fald en meget spændende ung træner. Hans spillestil passer i hvert fald mere til Barca end Tatas.

Generelt synes jeg egentlig, at tidligere resultater ikke burde være den afgørende faktor for hvem, der skal træne Barca, når den tid kommer. En mand som Luis Enrique virker spændende af mange grunde. Han er tidligere Barca spiller, en ledende spiller i sin tid, har en stor historie, indgående kendskab til klubben og hvad det kræves at være i Barca. Disse er ting, som oftest har mere betydning i en klub som Barca, end en træners tidligere resultater.

Luis Enrique virker som en mand, der vil indgyde respekt hos sine spillere, en mand der qua sin fortid i klubben, også vil kunne give ledelsen og fans lidt mere modspil. Lidt i stil med Pep. Han vil i hvert fald have noget nemmere ved at tage en kontroversiel beslutning, end en mand som Tata eller en anden der kommer udefra.

Det er også interessant at tænke på, det oftest er tidligere Barca legender, der har givet os de største oplevelser. Det der taler for Luis Enrique er, at han efter min mening virker til at holde stædigt fast i sit koncept. Lidt ala Pep. Det kunne være en rigtig god ting i Barca, især med tanke på hans Barca historie.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:
Storken skrev:
abx skrev:
Storken skrev:Emo kan du huske hvad du skrev tidligere ? ;-)

4.500kr lige ned i lommen...
Awesome situationsfornemmelse. I en kamptråd efter nederlag til bundprop og mulugvis smudt nederlaget væk - så skal du fryde over nederlaget fordi du vandt på din odds
Fryder mig over nederlaget?

Nej, jeg var bare realistisk inden kampen, under kampen og efter kampen.

Det er virkelig længe siden vi har spillet godt, men alligevel opfører størstedelen herinde som om, at vi skal vinde hver evig eneste weekend. Folk må snart indse, at vores storhedstid er slut, og trofæer er ikke længere en guddommelig ret.
Fornuftige ting at skrive, men er du enig i, at man som Barca fan skal forvente trofæer næsten hver sæson?
Målet skal være ligatitlen hver eneste sæson. Pokalen er en sidegevinst eller trøstepræmie. Champions League trofæet er noget helt specielt, der kræver det ekstraordinære.

Jeg kan huske tiden, hvor vi kæmpede for bare at komme med i Champions League. Det var en svær periode. Det vi gennemgår nu er bare det helt naturlige dyk, der kommer efter hver eneste storhedstid. Det er uanset om det er Milans storhedstid, Cruyffs Dream Team, Galacticos eller nu Peps Dream Team. Alle storhold oplever en nedgangsperiode efter 3 år på toppen. Vi skal bare være glade for alt det vi opnåede, da det er de færreste hold forundt.

Jeg spår, at Real Madrid tager over, når Bayern om et sæsoner bliver metaltrætte.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Storken skrev:Emo kan du huske hvad du skrev tidligere ? ;-)

4.500kr lige ned i lommen...
Ja for fanden... jeg prøvede ikke at være ond, jeg ønskede jo blot en Barca sejr, ikke mere :( .
Jeg ønskede også Barca sejr. En uafgjort havde også været fint, da vi stadig kunne afgøre det på Bernabeu.

amirjanzel

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Piquénbauer skrev:
amirjanzel skrev:
Xavi: “The field was in an irregular condition and it didn't allow us to play our game.
Shut the fuck up.
Haha ja! Hader de undskyldninger.
Me too.

Vores spillere bitcher jo efterhånden også over banen efter stort set hvert nederlag. En anfører burde være i stand til at tage hele lortet på egen kappe. Det er fandeme ikke banen, det skal komme an på.
Senest rettet af amirjanzel lør mar 08, 2014 7:32 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Det er forhelved ikke banens skyld, at spillerne slet ikke kæmper!!! Se Neymars attitude - han er fuldstændig ligeglad med han brænder og klunter rundt! Slet ingen vrede eller øget fight. Han tosser bare videre. Det samme kan siges om Alves!! Han er sådan en idiot
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Enig, mit ønske er dog stadig at vi får Tito at se igen, i en nær fremtid. Ikke fordi Tata gør det ringe, men Tata er ikke lige den type som vil blive i Barca i en længere periode, ligner bare ikke sådan en type (pandehåret måske).

Nu ikke tage dette ilde op eller noget, men jer Tata kritikere, kan i komme med en kontra til hvad fanden han skulle have gjort i dag? En Alexis fra start havde NÆPPE vundet os denne kamp.

Og ja, stop nu Xavi, det med plænen er sandt og hvad så, derfor skal i stadig spille bedre og vinde, det har i jo gjort på endnu svære og værre baner. Argh!
For at diskutere Tata, skal man ikke isolere præstationer, som man har haft en tendens til at gøre. Man skal derimod se på hele sæsonen, og så vil man nemt komme frem til, hvorfor vi så denne præstation.

Diskussionen om Tata har vi haft før, hvor i hvert fald jeg har forklaret, hvorfor jeg er så kritisk overfor ham. Den kan man finde rundt omkring. Orker ikke at remse det op igen. Ikke lige nu i hvert fald.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Alcantara »

Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Uh ja, ham har jeg haft i tankerne i et stykke tid. Lovende træner, der er i stand til at få det optimale ud af sit tilgængelige spillermateriale. Og så er han også catalonier.

Mortifera81

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Mortifera81 »

Storken lad os se et billede af din vinderkupon..?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Alcantara skrev:
Storken skrev:Den næste Barca træner bliver Everton manager Roberto Martinez. Hvis ikke til sommer, så kort tid efter.
Uh ja, ham har jeg haft i tankerne i et stykke tid. Lovende træner, der er i stand til at få det optimale ud af sit tilgængelige spillermateriale. Og så er han også catalonier.
Ja, men han var Zaragoza fan :-( Det er dog et stort plus at han er catalaner, snakker sproget osv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have lost 14 points in the last 9 games (27 points)

Det er simpelthen bare ikke godt nok... Det væreste er at jeg ikke kan se hvad der er sket. Det virker bare som om vi er gået i stå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

14 point, wtf? Det lyder sygt.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20632
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alves: "Liga lost? No, this is a very bad result, but as long as it's possible, we have to keep going. But it's not in our hands anymore."
Så vis da forhelvede at I vil det her, jøsses..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev: Målet skal være ligatitlen hver eneste sæson. Pokalen er en sidegevinst eller trøstepræmie. Champions League trofæet er noget helt specielt, der kræver det ekstraordinære.

Jeg kan huske tiden, hvor vi kæmpede for bare at komme med i Champions League. Det var en svær periode. Det vi gennemgår nu er bare det helt naturlige dyk, der kommer efter hver eneste storhedstid. Det er uanset om det er Milans storhedstid, Cruyffs Dream Team, Galacticos eller nu Peps Dream Team. Alle storhold oplever en nedgangsperiode efter 3 år på toppen. Vi skal bare være glade for alt det vi opnåede, da det er de færreste hold forundt.

Jeg spår, at Real Madrid tager over, når Bayern om et sæsoner bliver metaltrætte.
Jeg er ikke helt enig i dette. Selvfølgelig havde vi den periode, men vi skal netop derfor gøre alt for, at vi ikke havner i den periode. Det burde nemlig være sådan, at en periode på 5 sæsoner uden trofæer i en klub som Barca, burde være en undtagelse, end en normal tendens efter en periode med meget succes.

Ingen siger at man skal levere samme succesbedrifter som Pep, men mindre kan også gøre det. Der skal være vision og ambition, det ser jeg ikke, især under Tata. Man skal netop stræbe efter det, man ved klubben er i stand til at levere, men ikke forvente det som en absolut selvfølgelighed. Disse ideér skal en træner implementere.

Kan i huske dengang Cruyff takkede af? Man sagde de samme ting, ingen kommer til at overgå Cruyff, at man ikke skulle forvente noget af det samme fra en anden Barca træner. Denne holdning var man tilbøjelig til at acceptere til en grad, hvor man i sidste ende netop havnede i en situation, hvor blot C.L deltagelse frembragte lettelses suk. Dette ændrede sig med en visionær ledelse. Har man vision. ambition, autoritet og selvsikkerhed nok, kan man sagtens opnå ting, som vi går rundt og tror er umulige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster