2/3 FC Barcelona - Almería

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Neymar var decideret elendig. Når man spiller så elendigt, spillet ikke kører, det står 2-1, er det uforståeligt at man tager en sprudlende Alexis ud, bare fordi Neymar skal igang?

De 10 ekstra minutters mere elendighed, gør nok ikke underværker. Det kan dog være med til, at folk som Alexis og Pedro måske overvejer deres fremtid i klubben. Det skal ikke forstås sådan, at aftenens udskiftning gør, at Alexis måske kommer i tvivl omkring Barca fremtid. Det er mere signalværdien i det. Hvis man spiller godt, konkurrenten spiller elendigt, og man stadig er efter ham i køen, kan det medføre usikkerhed.
Tjah sådan kan man se på det... Men mon ikke der er forståelse for at neymar skal i gear igen? Det vil immervæk være en fordel for holdet hvis han kommer tilbage på det niveau han spillede på inden sin skade. Og enig i at han var elendig men han skal dog have ros fra mig for at blive ved. Det er ikke alle der ville gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Drake »

Godt nok en lidt slatten om gang fodbold spillemæssigt, men vigtige 3 point!

Godt nok er jeg er ikke fan Tata, men jeg er meget i tvivl om jeg, overhovet vil give ham en sæson til. Jeg synes ikke vi forbedre os, tværtimod. Det kontra spillet som Tata kom med, som gik godt i starten, er gået lidt i glemme bogen igen.

Jeg har svært ved at se præcis hvad han vil med holdet, ud over at han egenligt gerne vil spiller kontra en gange i mellem, men kan ikke få spillerene til at gøre det optimalt, i hvert fald ikke så meget mere. Også at den er er bred på kanten skal klarer sig selv, om det så er Wings eller backerne.

Der skal i hvert fald en stor udskiftning til, hvis Tata skal have stor succes ud over resultaterne.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af ladislau »

Husk nu, at der var en første halveg. Udover reduceringsmålet, så var der masser af god fodbold der.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Kubala »

Mht. Neymar; hvis han ikke prøvede, hvad skulle han så? Skulle han bare give op? Det skal spillerne jo normalt gøre; altså prøve.

Mht. spillet, så kan man ikke bare sige, at Tata ikke benytter sig af kontraer, omstillinger og det direkte spil, for det er noget, Barca har gjort stort set hele sæsonen, så det er ukorrekt, når man snakker om, at det er noget man ikke gør længere eller i samme omfang. Desuden er det også forkert at sige, at kantspillerne og backs er isolerede og er efterladt til sig selv. De har et fint samarbejde.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14959
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

At give Tello kun 5 min på banen er respektløs og at bænke Pedro bare fordi vi købte Neymar for 50 millioner er nedgørende og uacceptabelt. Giv os en ny og ung træner som Enrique.
Krydser fingre for at han overtager træner posten efter sommer og at Eusebio også skrider.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Piquénbauer »

Det er da set mange gange før at en spiller "trækker" sig ud af kampen hvis det ikke fungerer. Altså spiller den nemme afleveringer tilbage i banen, søger væk fra spillet osv. Du kan feks tænke tilbage på alexis i sin anden sæson... Eller pedro da det ikke fungerede for ham sidste sæson. At en spiller bliver ved med at forsøge sig viser imo at denne ikke lader sig slå ud så nemt og har en tro på egne evner.
Senest rettet af Piquénbauer man mar 03, 2014 12:45 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Michman »

Hola drenge kæft det var det vildeste nogen sinde. Kan ikke beskrive den stemning der var på Camp Nou.. Især under Messi målet som jeg filmede.. Også Puyols mål.. Jeg er ked af jeg ikke fik Tata i den grønne polo men det var rigtig koldt hernede til aften så jakken var nødvendig. Jeg kan sige at folk var utilfreds med Neymar iaften og det synes jeg endelig er iorden. Han var utrolig uskarp foran mål. Men jeg kan med stor ro i sindet sige at det var den største aften i mit liv. Min far måtte hive mig ud af Camp Nou, jeg vil ikke ud.. Og jeg kommer til at savne det noget så frygteligt. Sammenholdet på Camp Nou er uden side stykke. Barcelonas utras som holdte stemningen højt selv da det var kritisk. Jeg er virkelig uden ord.. Men hold kæft hvor er det undervurderet en tur herned er most. Jeg er glad for jeg tager 3 point med hjem.. Billede Varmos


Sent from my iPhone using Tapatalk
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Kubala »

Arh... Det er sgu ikke rigtigt. Både Alexis og Pedro prøvede sidste sæson, men det lykkes ikke for dem, fordi de var i en bølgedal. Jeg er som sådan ikke efter Neymar, men vil heller ikke forsvare ham, når han ikke spiller godt. Han skal dog i gang igen. Det kommer til at tage tid. Det er menneskeligt.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:Hola drenge kæft det var det vildeste nogen sinde. Kan ikke beskrive den stemning der var på Camp Nou.. Især under Messi målet som jeg filmede.. Også Puyols mål.. Jeg er ked af jeg ikke fik Tata i den grønne polo men det var rigtig koldt hernede til aften så jakken var nødvendig. Jeg kan sige at folk var utilfreds med Neymar iaften og det synes jeg endelig er iorden. Han var utrolig uskarp foran mål. Men jeg kan med stor ro i sindet sige at det var den største aften i mit liv. Min far måtte hive mig ud af Camp Nou, jeg vil ikke ud.. Og jeg kommer til at savne det noget så frygteligt. Sammenholdet på Camp Nou er uden side stykke. Barcelonas utras som holdte stemningen højt selv da det var kritisk. Jeg er virkelig uden ord.. Men hold kæft hvor er det undervurderet en tur herned er most. Jeg er glad for jeg tager 3 point med hjem.. Billede Varmos


Sent from my iPhone using Tapatalk

Godt, at du havde det sjovt. :glad:

Tænkte faktisk på, om det var den rette kamp at overvære, da spillet ikke var så sprudlende, men så kom jeg i tanke om, at alene det at være på Camp Nou er en stor oplevelse i sig selv.
Senest rettet af Kubala man mar 03, 2014 12:53 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Bager »

Vi startede fint. Kom foran 2-0 og indkasserede så et mål, da det så ud som om vi skulle køre kampen hjem stille og roligt. Vi producerer faktisk en del chancer uden at vores spil er helt oppe at ringe. I anden halvleg luller vi nærmest os selv i søvn og taber fokus. Hvis de havde scoret på en dødboldsituation 10 min før slut havde vi for alvor været i problemer. I stedet skiftede vi Alexis og en træt Neymar ud og fik et par sene mål.

Jeg synes, vi producerede en del chancer som vi var uskarpe på. Det resulterede i, at vi ikke rigtig fik kampen under kontrol før vi kom på 3-1 nær slutningen.
Alves er en meget udisciplineret og ukoncentreret spiller, men til gengæld er han ekstrem teknisk og enorm arbejdsradius. Han havde nogle sløje defensive aktioner, men han er milevidt fra Montoya. Keld Bordingaard har trukket sin trænerlicens i en tivoliautomat, han har et meget ensporet forhold til fodbold. Utroligt at en mand der skulle forestille at have en profession inden for fodbold i ramme alvor kan mene, man bør udskifte Alves med Montoya.
Neymar var ikke så skidt som folk gjorde ham til. Han havde nogle fremragende driblinger af og til, men de blev ikke fulgt helt til dørs. Han kom også frem til mange chancer uden at være skarp. Han spillede i mine øjne udemærket. Han skal bare ind i rytmen. Det her er vejen han skal følge.
Messi virkede til at have lidt mere plads end normalt. Desværre var han også ret uskarp - når det galdt åbent spil ihvertfald.
Senest rettet af Bager man mar 03, 2014 12:53 am, rettet i alt 2 gange.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Piquénbauer »

Så du så ikke pedro slå den nemme aflevering tilbage i banen 50 gange pr kamp? Jeg kan huske at folk var ved at gå amok herinde over det. Jeg har efterhånden set en del offensive spillere miste modet og tage den nemme beslutning fremfor at forsøge noget selv. Men fuck it... Du er ikke enig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Kubala »

Nej, det er jeg ikke. Jeg vil ikke forsvare manden, når han spiller dårligt. Jeg synes, at det er lidt af en kliché; det der med: han prøvede.
Senest rettet af Kubala man mar 03, 2014 1:04 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:At give Tello kun 5 min på banen er respektløs og at bænke Pedro bare fordi vi købte Neymar for 50 millioner er nedgørende og uacceptabelt. Giv os en ny og ung træner som Enrique.
Krydser fingre for at han overtager træner posten efter sommer og at Eusebio også skrider.
Æhm? Er du fuld, Lopezzz? Tello har ikke gjort sig fortjent til mere end 5 minutter og Pedro spiller altså en masse (og god) fodbold i denne sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forsvarer ham ikke. Jeg siger at han var elendig. Jeg har dog respekt for at han prøvede selvom du mener det er en kliche.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Kubala »

Ja, jeg synes, at det er lidt af en kliché. Jeg synes også, at det er fair nok, at han ikke rigtigt er kommet i gang efter sin skade. Det er menneskeligt. I dag(i går, i skrivende stund) var han dårlig, og forhåbentlig vil han komme efter det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster