2/3 FC Barcelona - Almería

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Jurij »

Manden er det tætteste noget menneske kommer på at være Gud:

http://www.fourfourtwo.com/statszone/23 ... per-anchor
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:At give Tello kun 5 min på banen er respektløs og at bænke Pedro bare fordi vi købte Neymar for 50 millioner er nedgørende og uacceptabelt. Giv os en ny og ung træner som Enrique.
Krydser fingre for at han overtager træner posten efter sommer og at Eusebio også skrider.
Æhm? Er du fuld, Lopezzz? Tello har ikke gjort sig fortjent til mere end 5 minutter og Pedro spiller altså en masse (og god) fodbold i denne sæson.
Hvordan kan han gøre sig fortjent eller udvikle sig når han får kun 5 min på banen i hver anden kamp ??
Og hvad vil du så sige om Neymar? Han burde engang være på bænken ;)
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af kklaus »

After playing together for almost 20 years, Xavi and Puyol have yesterday both scored in the same game for the first time ever [via mrchip]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:At give Tello kun 5 min på banen er respektløs og at bænke Pedro bare fordi vi købte Neymar for 50 millioner er nedgørende og uacceptabelt. Giv os en ny og ung træner som Enrique.
Krydser fingre for at han overtager træner posten efter sommer og at Eusebio også skrider.
Æhm? Er du fuld, Lopezzz? Tello har ikke gjort sig fortjent til mere end 5 minutter og Pedro spiller altså en masse (og god) fodbold i denne sæson.
Hvordan kan han gøre sig fortjent eller udvikle sig når han får kun 5 min på banen i hver anden kamp ??
Og hvad vil du så sige om Neymar? Han burde engang være på bænken ;)
Tello har jo fået en del chancer og han har bare ikke vist noget som helst. Jo, i én Copa del Rey. Han har egenhændigt spillet sig til mindre og mindre spilletid, ved at gøre det præcis modsatte af at gribe chancen. Da han fik sit lille gennembrud i forrige sæson var han super skarp og gjorde altid et indtryk når han kom på banen - også selvom det bare var i 7 minutter. Nu gemmer han sig og er uskarp, ikke bare i sine afslutninger, men sådan set i de fleste boldberøringer han har. Bolden springer fra ham, hans træk mod baglinjen er for lange og ukontrollerede og bolden ender enten hos modstanderne, eller hos en af vores midtbanespillere længere tilbage i banen. Han virker uopfindsom og som en der bare overhovedet ikke tror på egne evner. Jeg vil ikke afskrive Tello endnu, men han virker bare så modløs. Omvendt var Pedro og Alexis, da de var 'nede' (selvom jeg aldrig mener at Alexis rigtigt har været nede), meget mere værd for holdet, qua deres arbejdsindsats og utrættelige forsøg på at overkomme de offensive problemer. Pedro og Alexis gav jo ikke op og gemte sig, bare fordi det ikke lige fungerede ligeså godt som de fleste mente at det burde.

I øvrigt er det jo noget vrøvl med Neymar. Læs selv her hvorfor jeg mener det.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Tello er meget ung og han er langt under Neymars niveau men for helvede giv ham et kvarter på banen og ikke de sølle 5 minutter som han kan ikke bruge til en skid.
Og hvad så hvis han ikke udnytter chancen, der er mange andre på holdet som gøre det værre.
F.eks. Neymar som får ca. 80 min. i næsten hver kamp og stadigvæk ikke viser noget.
Pedro gøre det meget bedre end de to, i hvert fald i denne sæson så at bænke ham og bruge Neymar er helt forkert.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold nu op, med det der Neymar snak? Manden har kombineret stået for 21 mål og vi mangler mange kampe endnu. Det er simpelthen vrøvl af værste skuffe, at sige at Neymar gør det dårligere end Tello. Tello lagde op til 2 mål i en ligakamp i oktober og scorede mange mål i en eller anden Copa del Rey kamp. Udover de to kampe har han været totalt usynlig. Og drop også det med Pedro. Manden har spillet flere La Liga i denne sæson end nogen anden angriber i truppen. Flere end Messi, flere end Alexis, flere end Neymar. Han får rigeligt med spilletid, og det var nok også derfor at han ikke startede inde i søndags; for at få en lille pause

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Neymar viser ikke ret meget i de mange minutter han får på banen.
Hans driblinger går tit i vasken og hans skud på mål og afleveringer er tit upræcise. Han ofte fucker angrebet hvor han efterlader spillekammeraterne skuffende og irriterede. Det har nu gentaget sig i flere kampe i træk og derfor skal han skiftes ud meget tidligere hvor så Tello kan overtage og bruge mere tid på banen end normalt. Det vil sikkert løfte hans selvtillid og gøre ham til endnu bedre spiller.
Men lige nu hvor vi er i afgørende fase af sæsonen mener jeg at vi har brug for 3 faste angribere i startopstillingen og det er med sikkerhed Messi-Alexis-Pedro. Neymar skal acceptere at være udskifter fordi denne sæson er han under oplæring ;)
Efter sommerferien burde han være helt på toppen hvor jeg forventer at han starter i hver eneste kamp.

Ok blau?
Bær over med mig eller cykle dig selv ind i et bål :D
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2/3 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Blaugrana92 »

Så må jeg vel hellere få fundet mig et bål.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster