22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Marabou og Cola? Damn. Overvejer at hente noget is.
Tak for den. Jeg havde glemt min Ben&Jerrys i fryseren!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:Det bedste køb jeg har gjort mig i over et år, har været "mit" (købte det i virkeligheden som gave til damen) tæppe.. snuggie, et tæppe med ærmer!! Tilbagelænet i sofaen med marabou og cola og tæppe som dækker 90% af min krop..

Billede
Hahaha. Ja, det er fucking fedt. :grin:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvor fanden har du skaffet sådan et henne? GIV MIG!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Brombi skrev:Men det havde de jo "stort set" også efter FR. Et par udskiftninger, ny form for træning og en alvorlig vinder mentalitet var blandt andet opskriften. Ikke Tatas pseudo fis..
Jeg vil nu mene, der var lidt flere end et "par" udskiftninger. Peps første træk som barca træner var jo netop at få de spillere væk, som han så var mætte. Hvis man kigger på startopstillingen i CL finalen i 2006, så var det kun Valdes, Puyol og Eto'o, der var i startopstillingen igen i 2009 under Pep. Iniesta blev skiftet ind, mens Sylvinho og Xavi blev på bænken. Messi var skadet. Så 3 gengangere i startopstillingen ville jeg betegne som en større udskiftning af holdet, men ellers kun 7 af de samme spillere i truppen, hvor Valdes, Messi og Ini stadig var unge. Jeg synes derfor ikke man kan sammenligne den situation med nu, hvor Messi, Xavi, Iniesta, Bussi, Pique, Puyol, Alves og Valdes stadig er stamspillere pånær Puyol. Jeg vil langtfra sælge alle disse spillere, men jeg synes det er nødvendigt, at der kommer udskiftning, hvis vi skal få sulten tilbage og ikke kun i de store kampe. Indtil det sker vil manglende gejst blive et tilbagevendende problem i nogle kampe, ligemeget hvem, der er træner.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Kubala skrev:Blev Tata sendt fra bænken af dommeren?
Tata fik rødt i halvegen
Próxima Estación.... Parallel!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

FCBarcelonaChr skrev:Hvor fanden har du skaffet sådan et henne? GIV MIG!
Coolstuff.dk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

abx skrev:
Kubala skrev:Blev Tata sendt fra bænken af dommeren?
Tata fik rødt i halvegen

Så er han alligevel lidt af en gangster.


Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nå vi må håbe på et real nederlag i næste uges madrid derby... Lorte kamp men vi må videre og håbe at der er blevet lært af fejlene (song er ELENDIG).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Tata mistede min opbakning i dag. Der er blevet fremsat samtlige fejldisponeringer som har lavede i dag, så jeg vil blot tilføje at der ikke blev skiftet ud i tide. Absurd man ikke reagerer ved 1-2 og 1-3 !!!

Tata er en amatør. Han har gemt sig bag fantastiske spillere, og ved hjælp af disse har han skabt nogle flotte kampe. Men han viser i dag, at han ikke evner at holde spillernes fokus, og ej heller evner at sætte den rette taktik hver gang. Dette er selvfølgelig det svære når han fjerner holdets automatismer - så blir trænerens rolle alt afgørende! Og her laver Tata tydeligvis flere fatale brølere.

Ind med Luis Enrique til sommer. Det her koncept holder ikke med sådan en retarderet abe ved roret.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Daluigi skrev:Tata mistede min opbakning i dag. Der er blevet fremsat samtlige fejldisponeringer som har lavede i dag, så jeg vil blot tilføje at der ikke blev skiftet ud i tide. Absurd man ikke reagerer ved 1-2 og 1-3 !!!

Tata er en amatør. Han har gemt sig bag fantastiske spillere, og ved hjælp af disse har han skabt nogle flotte kampe. Men han viser i dag, at han ikke evner at holde spillernes fokus, og ej heller evner at sætte den rette taktik hver gang. Dette er selvfølgelig det svære når han fjerner holdets automatismer - så blir trænerens rolle alt afgørende! Og her laver Tata tydeligvis flere fatale brølere.

Ind med Luis Enrique til sommer. Det her koncept holder ikke med sådan en retarderet abe ved roret.
Jeg hungrede også efter en klubmand som Enrique i sommers, men sådan blev det ikke. Det første stykke tid, gjorde Tata og holdet det jo fint, men den seneste tids svingende resultater, får mig til at tvivle.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:
Brombi skrev:Men det havde de jo "stort set" også efter FR. Et par udskiftninger, ny form for træning og en alvorlig vinder mentalitet var blandt andet opskriften. Ikke Tatas pseudo fis..
Jeg vil nu mene, der var lidt flere end et "par" udskiftninger. Peps første træk som barca træner var jo netop at få de spillere væk, som han så var mætte. Hvis man kigger på startopstillingen i CL finalen i 2006, så var det kun Valdes, Puyol og Eto'o, der var i startopstillingen igen i 2009 under Pep. Iniesta blev skiftet ind, mens Sylvinho og Xavi blev på bænken. Messi var skadet. Så 3 gengangere i startopstillingen ville jeg betegne som en større udskiftning af holdet, men ellers kun 7 af de samme spillere i truppen, hvor Valdes, Messi og Ini stadig var unge. Jeg synes derfor ikke man kan sammenligne den situation med nu, hvor Messi, Xavi, Iniesta, Bussi, Pique, Puyol, Alves og Valdes stadig er stamspillere pånær Puyol. Jeg vil langtfra sælge alle disse spillere, men jeg synes det er nødvendigt, at der kommer udskiftning, hvis vi skal få sulten tilbage og ikke kun i de store kampe. Indtil det sker vil manglende gejst blive et tilbagevendende problem i nogle kampe, ligemeget hvem, der er træner.


Kom gerne med nogle bud? Hvem synes du skal udskiftes? Hvor mange spillere tror du der skal til? Hvor mange spillere fra startopstilling synes du virker trætte af at vinde?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Come on... Vi taber på en bane hvor vi ikke har vundet siden 2010. Altså også med tito og pep ved roret. Der blev begået fejl i dag hvilket tata også selv har indrømmet. Men vi slog altså city i tirsdags. Så helt elendig er tata ikke. Manden skal have lov til at skifte ud i truppen til sommer. Så kan han bedømmes. Men det arbejdede han har gjort indtil videre har sgu været ok. Vi skal "bare" af med de her kæmpe fuckups!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Er der ironi på forummet eller? Hvorfor er denne kamp så udslagsgivende for Tata end tidligere kampe, og så det faktum at spillet generelt har været skidt; hvilket man fuldstændigt fejede under bordet, fordi resultaterne kom i hus? Er det fordi, man er nervøse for, at Tata ikke kan levere længere resultatmæssigt? Det var hurtigt at luften røg af ballonen.


Jeg har dog aldrig brudt mig om spillet.
Senest rettet af Kubala søn feb 23, 2014 12:10 am, rettet i alt 3 gange.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

klogfyr skrev:
Brombi skrev:Men det havde de jo "stort set" også efter FR. Et par udskiftninger, ny form for træning og en alvorlig vinder mentalitet var blandt andet opskriften. Ikke Tatas pseudo fis..
Jeg vil nu mene, der var lidt flere end et "par" udskiftninger. Peps første træk som barca træner var jo netop at få de spillere væk, som han så var mætte. Hvis man kigger på startopstillingen i CL finalen i 2006, så var det kun Valdes, Puyol og Eto'o, der var i startopstillingen igen i 2009 under Pep. Iniesta blev skiftet ind, mens Sylvinho og Xavi blev på bænken. Messi var skadet. Så 3 gengangere i startopstillingen ville jeg betegne som en større udskiftning af holdet, men ellers kun 7 af de samme spillere i truppen, hvor Valdes, Messi og Ini stadig var unge. Jeg synes derfor ikke man kan sammenligne den situation med nu, hvor Messi, Xavi, Iniesta, Bussi, Pique, Puyol, Alves og Valdes stadig er stamspillere pånær Puyol. Jeg vil langtfra sælge alle disse spillere, men jeg synes det er nødvendigt, at der kommer udskiftning, hvis vi skal få sulten tilbage og ikke kun i de store kampe. Indtil det sker vil manglende gejst blive et tilbagevendende problem i nogle kampe, ligemeget hvem, der er træner.
Hvilke store udskiftninger lavede Pep da han skiftede til, er det ikke en mere relevant måde at se det på? Det er lidt ulogisk at sammenligne CL finalen i 2006 med 2009 for at konkludere om Pep havde lavet store udskiftninger. Faktum er at Pep ikke lavede de helt store udskifntinger, end at skifte spillere som 1) ikke var gode nok og 2) ikke var professionelle nok til at acceptere de nye metoder, eller som var for mætte (deco og ronaldinho eksempelvis)

I startopstillingen er der ca 2-3 forandringer: Alves, Pique og Busquets. Ofte spillede Pep med startopstillinger som mindede meget om FR's tid, hvilket vidner om en træner som kunne motivere selv de mest mætte spillere (og se Bayern). Men det er nu også en ligegyldig diskussion. Tata failer i Barcelona, og han har formået at forvandle et verdensklasse mandskab, til et middelmådigt spansk klubhold, som formår at toppe en gang i mellem - men det er ikke det som giver metal i sidste ende!

@Visca
Pep gik ind og fjernede de to (næsten) mest dominerende, Deco og Ronaldinho + en inkompetent højreback..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Drenge, sæt jer nu lige ned. Mange af jer, der sviner holdet og ikke mindst Tata til nu, er også dem, som roste dem til skyerne mod Machester City. Det er Hlebuary. Vi skal nok stadig vinde ligaen og pokalen, ellers giver jeg sgu en kasse DP!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster