22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Fritte skrev:Dagen derpå. Sikke en katastrofal kamp.

Skandaløst at Xavi skal sidde på bænken hele kampen. Brugte vi overhovedet den sidste udskiftning? :?
Der var også ofte gange hvor FR ikke brugte alle udskiftninger..... Forstår ikke hvorfor Tata er overrasket over at folk ikke er helt tilfredse. Han har 'ødelagt' den catalanske storhed som Pep fik bygget op, gjort Barca til et middelmådigt tophold, samtidig med at det SLET ikke er flot at se på.

Det er selvfølgelig unfair at sammenligne Tata med Guardiola, det er som at sammenligne en gymnasierapport i fysik med Einsteins specielle relativitetsteori. Tata skal have ro til at få det bedste ud af resten af sæsonen nu, 13 kampe der SKAL vindes. Hvis han ikke kan motivere spillerne nu, ved jeg ikke hvad man skal gøre. Se Coach Carter eller sådan noget...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Fritte skrev:Dagen derpå. Sikke en katastrofal kamp.

Skandaløst at Xavi skal sidde på bænken hele kampen. Brugte vi overhovedet den sidste udskiftning? :?
Der var også ofte gange hvor FR ikke brugte alle udskiftninger..... Forstår ikke hvorfor Tata er overrasket over at folk ikke er helt tilfredse. Han har 'ødelagt' den catalanske storhed som Pep fik bygget op, gjort Barca til et middelmådigt tophold, samtidig med at det SLET ikke er flot at se på.

Det er selvfølgelig unfair at sammenligne Tata med Guardiola, det er som at sammenligne en gymnasierapport i fysik med Einsteins specielle relativitetsteori. Tata skal have ro til at få det bedste ud af resten af sæsonen nu, 13 kampe der SKAL vindes. Hvis han ikke kan motivere spillerne nu, ved jeg ikke hvad man skal gøre. Se Coach Carter eller sådan noget...
Hahahahaha! :roll: :roll: :roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Fritte skrev:Dagen derpå. Sikke en katastrofal kamp.

Skandaløst at Xavi skal sidde på bænken hele kampen. Brugte vi overhovedet den sidste udskiftning? :?
Der var også ofte gange hvor FR ikke brugte alle udskiftninger..... Forstår ikke hvorfor Tata er overrasket over at folk ikke er helt tilfredse. Han har 'ødelagt' den catalanske storhed som Pep fik bygget op, gjort Barca til et middelmådigt tophold, samtidig med at det SLET ikke er flot at se på.

Det er selvfølgelig unfair at sammenligne Tata med Guardiola, det er som at sammenligne en gymnasierapport i fysik med Einsteins specielle relativitetsteori. Tata skal have ro til at få det bedste ud af resten af sæsonen nu, 13 kampe der SKAL vindes. Hvis han ikke kan motivere spillerne nu, ved jeg ikke hvad man skal gøre. Se Coach Carter eller sådan noget...
Hahahahaha! :roll: :roll: :roll:
Lad mig prøve at citere min far (som efterhånden har været barca fan længere end alle os til sammen :razz: ): "Det ligner ikke Barcelona længere.." og jeg er helt enig. Men som Kubala har jeg også erklæret mig imod spillestilen, og måden vi vinder på, det behøver vi ikke at rode i længere :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvordan gik det "den catanlanske stolthed" i Peps sidste sæson? Hvordan gik det i Titos? Var den måske ikke allerede ved at gå ned?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Nu er det nemt nok at være bagklog. Men mon ikke de fleste ville have skidt ligeså meget hvis Neymar ikke spillede i går og vi tabte. Tror jeg nu nok at de ville. Sådan er vi.

Forkælede. Man skulle tro at vi var enebørn og Barca var vores forældre. Vant til alt det gode, kun til os. :-P
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Men hvordan gik det "den catanlanske stolthed" i Peps sidste sæson? Hvordan gik det i Titos? Var den måske ikke allerede ved at gå ned?
Desværre Piquenbauer, rationelle overvejelser kommer for sent, dommen er afsat, Tata skal brændes på bålet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Men hvordan gik det "den catalanske stolthed" i Peps sidste sæson? Hvordan gik det i Titos? Var den måske ikke allerede ved at gå ned?
Desværre Piquenbauer, rationelle overvejelser kommer for sent, dommen er afsat, Tata skal brændes på bålet.
Jep amatøren har ødelagt den catalanske stolthed. Hvis en finaleplads i CdR og det at man stadig er mere end med i CL og la liga betyder at man har ødelagt holdet så er vi virkelig fucked! Snak om at skrue forventningerne op...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Nu er det nemt nok at være bagklog. Men mon ikke de fleste ville have skidt ligeså meget hvis Neymar ikke spillede i går og vi tabte. Tror jeg nu nok at de ville. Sådan er vi.

Forkælede. Man skulle tro at vi var enebørn og Barca var vores forældre. Vant til alt det gode, kun til os. :-P

Var svaret til mig? Forkælede? Jeg er faktisk rimelig rolig over nederlaget(det er trods alt bare fodbold). Jeg vil heller ikke have det dårligt, hvis man ikke vandt en skid. Jeg pointerede bare, hvad der kunne være årsagerne til nederlaget. Kald det bagklog eller hvad du vil kalde det, men derfra og til at kalde mig(os) for enebarn(børn) og forkælet(forkælede)... arh emo. :)


Jeg kan også passende sige, at du går alt alt for langt for at forsvare Tata; til det ekstreme, men jeg har prøvet at holde mig fra sådanne "barnlige argumenter". :)
Senest rettet af Kubala søn feb 23, 2014 2:19 pm, rettet i alt 2 gange.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Nej, ikke til dig. Generelt. Barnlige argumenter? Damn, siger du.

Desuden, du virker som en der ofte læser og fordrejer det man skriver forkert. På intet tidspunkt skrev jeg til DIG at du var forkælet eller enebarn. Men jo, jo. Man kan jo tolke forkert.
Senest rettet af emo søn feb 23, 2014 1:26 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Nej, ikke til dig. Generelt. Barnlige argumenter? Damn, siger du.

Ja, hvad ellers? Har jeg argumenteret barnligt i debatten?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Nej, ikke til dig. Generelt. Barnlige argumenter? Damn, siger du.

Desuden, du virker som en der ofte læser og fordrejer det man skriver forkert. På intet tidspunkt skrev jeg til DIG at du var forkælet eller enebarn. Men jo, jo. Man kan jo tolke forkert.

Ok, jeg fordrejer og læser det forkert; det man skriver forkert. Hvad skal det betyde? Når man skriver forkert, så kan jeg da umuligt fortolke det anderledes. Hvordan skal jeg kunne det.


Aha. Det er altså min skyld(altid de andres skyld). Godt så. :)
Senest rettet af Kubala søn feb 23, 2014 1:38 pm, rettet i alt 2 gange.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Brombi skrev:Lad mig prøve at citere min far (som efterhånden har været barca fan længere end alle os til sammen :razz: ): "Det ligner ikke Barcelona længere.." og jeg er helt enig. Men som Kubala har jeg også erklæret mig imod spillestilen, og måden vi vinder på, det behøver vi ikke at rode i længere :)
Hvad er det, ved dette Barca, der er så revolutionerende, at det ikke længere ligner barca længere? i Peps sidste sæson havde vi bolden 69,7 % af tiden, under Tito 69 % af tiden og under Tata 66,5 % af tiden. i Peps sidste sæson scorede vi i gennemsnit 3 mål pr. kamp, under Tito 3,02 mål og under Tata 2,8 mål i gennemsnit. Der er ikke nogen skelsættende forskel på de 3 sæsoner.



* tallene er taget fra http://www.whoscored.com/Regions/206/To ... asons/3470 og gælder la liga

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Men hvordan gik det "den catalanske stolthed" i Peps sidste sæson? Hvordan gik det i Titos? Var den måske ikke allerede ved at gå ned?
Desværre Piquenbauer, rationelle overvejelser kommer for sent, dommen er afsat, Tata skal brændes på bålet.
Jep amatøren har ødelagt den catalanske stolthed. Hvis en finaleplads i CdR og det at man stadig er mere end med i CL og la liga betyder at man har ødelagt holdet så er vi virkelig fucked! Snak om at skrue forventningerne op...
Noget sort/hvidt konklusion.

Nu er det heller ikke så meget resultaterne som selve spillet, og det indtryk præstationerne på banen giver, der bliver stillet spørgsmålstegn ved. At det er nogle bekymrende tendenser, vi er vidne til, kan næppe diskuteres.

Nuvel, vi er stadig med i mesterskabskampen og Champions League, men fortsætter vi med at spille som i går, er vi det ikke meget længere.

Dagen derpå, er jeg stadig i den grad fortaler for en betydelig udskiftning i spillertruppen til sommer. Efter fire-fem år med trofæ efter trofæ, er det ganske naturligt at grundstammen er noget mætte, og spiller med anden gejst end de andre tophold. At vi f.eks. stadig spiller lige op med et relativt ungt og i den grad sultent Real Madrid-hold, er i mine øjne en helt fantastisk bedrift. Siger så også lidt om hvor dygtige boldspillere, vi egentlig har i klubben.

Men der må ske noget nyt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

amirjanzel skrev:
Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Men hvordan gik det "den catalanske stolthed" i Peps sidste sæson? Hvordan gik det i Titos? Var den måske ikke allerede ved at gå ned?
Desværre Piquenbauer, rationelle overvejelser kommer for sent, dommen er afsat, Tata skal brændes på bålet.
Jep amatøren har ødelagt den catalanske stolthed. Hvis en finaleplads i CdR og det at man stadig er mere end med i CL og la liga betyder at man har ødelagt holdet så er vi virkelig fucked! Snak om at skrue forventningerne op...
Noget sort/hvidt konklusion.

Nu er det heller ikke så meget resultaterne som selve spillet, og det indtryk præstationerne på banen giver, der bliver stillet spørgsmålstegn ved. At det er nogle bekymrende tendenser, vi er vidne til, kan næppe diskuteres.

Nuvel, vi er stadig med i mesterskabskampen og Champions League, men fortsætter vi med at spille som i går, er vi det ikke meget længere.

Dagen derpå, er jeg stadig i den grad fortaler for en betydelig udskiftning i spillertruppen til sommer. Efter fire-fem år med trofæ efter trofæ, er det ganske naturligt at grundstammen er noget mætte, og spiller med anden gejst end de andre tophold. At vi f.eks. stadig spiller lige op med et relativt ungt og i den grad sultent Real Madrid-hold, er i mine øjne en helt fantastisk bedrift. Siger så også lidt om hvor dygtige boldspillere, vi egentlig har i klubben.

Men der må ske noget nyt.
Fuldstændig enig! Giv tata chancen for at sætte sit præg på holdet og bedøm ham på det. Pt har han et hold som faldt sammen under både pep og tito. Der skal nyt blod til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster