18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Negredo (Man City): "The referee wanted to give me a yellow card, but Pique asked him not to book me. I'm grateful for that." [onda cero]
Good guy Piqué.
Billede
Pique er anførerbindet værdig, men det er der nogle stykker som er. Dejligt hold vi har!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Dejlig dag i dag. Hold kæft hvor spillede alle godt og disciplineret! Pique overmatchede fuldstændigt sin direkte modstander. Alves blev vildere og vildere.
Midtbanen vandt vi naturligvis, bla takket være Tatas taktik.

City slap nådigt. Vi kunne have lavet flere de sidste 30 minutter!

Det er virkeligt foruroligende at såkaldte "eksperter" i studiet hos 3+ kan gå sådan i selvsving i deres "analyser". De har virkelig langt op til udenlandske udsendelser. Utroligt, at de ikke ser mere objektivt på kampen! Nå, men hvad havde man regnet med af de to amatører.

Pellegrini kan kun kigge indad. 4-5-1 på hjemmebane. Sellout.

Legestue mod Prl finest! Hvor er det fedt.

Xavi elsker de trusser.
Billede
Er der ikke noget med at Barca vinder CHL når Xavi flasher trusser, eller skal det være Xavi OG Ini?
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

BarçaDK

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

rummenigge skrev:Er der ikke noget med at Barca vinder CHL når Xavi flasher trusser, eller skal det være Xavi OG Ini?
Det er vist bare det med Xavi. Og måske sådan en bagatel som en finalesejr, men det er vel ikke så vigtigt. Høhø. ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

De fortsætter gudhjælpemig med at diskutere straffesparket i studiet nu. Hvor er det pinligt!!!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

...og de har stadig ikke nævnt det fejlagtigt annullerede mål.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Og de godtager ikke andre dommers meninger. Preben er så føj! Hvordan fanden kunne han være noget engang. Trist menneske.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Sådan nu har tidligere engelske og danske topdommere sagt at der var straffe hvorefter de ignorerer de udtalelser for at sige at der ikke skulle have været dømt det.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Haha, det er komisk. Troede ikke de kunne overgå sig selv i dumhed, men det har de fanme gjort. Jeg skriver dette upartisk!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

De er så dumme. Gad vide hvad Luna tænker om at arbejde sammen med sådan nogle tumper. Det er jo Se & Hør-dækning af CL.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Daluigi skrev:
"Man har efterhånden vænnet sig til det i Barcelona. Når en tvivlsom situation går vores vej, så skal man gennemse det 17 gange. Hvis noget går modstanderens vej, så ser man det en gang og så er man videre. Det er ikke noget vi går op i, men det er efterhånden gået op for mig, at det er sådan tingene fungerer" udtalte Tata.
Mere præcist kan det ikke siges. Fedt med en karismatisk træner!
Kan vi iøvrigt ikke få nogle af hans kritikere på banen? Kampen i går må vel kaste store roser afsted? Både resultat og spillestil var da så Pepsk som det kan blive. Tata viste at han har flere måder at spille kampe på - FANTASTISK
Jeg må sige at jeg ikke er Tata største fan, så jeg kan godt komme med noget kritik.

Før må jeg sige at det er et fantastisk resultat!! :grin: Og rigtig god kamp af Pique, Alves, Iniesta, Valdes og Masch.

Men hold da op en skuffende og kedelig kamp fra begge mandskaber! Troede det ville blive en super kamp spillemæssigt.
Igen skal vi sættes i gang med et straffespark. Det holder altså ikke i længden.

Ja vi spiller kontrolleret og disciplineret, og det var så Pepsk som det kan blive, som du selv siger. Og vi spillede da også rigtig godt på egen banehalvdel. Men jeg havde forventet meget mere fra begge mandskaber!

Jeg synes stadig ikke helt at vores spil flyder optimalt, og heller ikke det direkte spil han har indført. De der lange høje bolde frem i banen fungere bare ikke rigtig. Enten bliver den for lang, ellers bliver den snuppet af en modstander.
Jeg troede det skulle fungere som slags plan B til at lukke de hold op det parkere bussen, og til at gøre os mere uforudselige, som jeg i øvrigt synes vi har manglet. Det er stadig for nemt at lukke os ned.

Men det bliver forhåbentligt bedre næste sæson.

Det kan selvfølgelig også være at de spillere vi har, ikke helt magter at spille direkte. Og at der skal lidt andre spilletyper ind.


OG inden folk går helt amok. Så ja, jeg har meget høje forventninger, og jeg synes ikke bare man skal vinde, men vinde med stil. Og det synes jeg også man kan have til et hold som Barca

Og med stil mener jeg offensiv flot spil.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Suk ...

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Spillerne, som eks. Fabregas kan sagtens spille direkte. Det så vi i lørdags
Taktikken var bare lagt an på noget andet.

Det var jo en kamp, som alle haters(interne såvel som eksterne) mente holdet og træneren ikke kunne holde niveau i. Det vil efterhånden være rart, med lidt respekt til holdet, for det arbejde de udfører.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

"Guldkorn" lige efter hinanden..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Fint resultat på en svær bane, som jeg aldrig havde regnet med, så på den måde er det rigtig godt - om end at det stadig er langt fra det gamle niveau vi kender. Men det er måske også et unfair sammenligningsparameter.

I første halvleg spiller vi ganske glimrende, spillerne virkede fokuserede og de fleste gjorde deres pligter (Noget som Tata i min optik, sjældent formår at få spillerne til!), og det skal de have ros for.

Dog mener jeg også at det var tydeligt, at City ikke kunne få deres spil til at køre, og mest af alt lignede det at de havde en off-day. Det bør også tages med i en betragtning om hvorvidt, Barca reelt var gode. For i anden halvleg gik spillet lidt i stå, og jeg havde i hvert fald forventet at Barca ville dominere en del mere efter det røde kort, hvorfor jeg ikke 100% tilfreds. Vi kunne have lukket den her kamp godt og grundigt (og ja jeg ved godt at ingen hold har formået at vende et 0-2 på hjemmebane!), men stadig sidder man og tror at City uden problemer ville kunne vende kampen - og hvis det ikke havde været for Valdes, var det ikke blevet til et clean sheet!

Jeg sidder tilbage med en følelse af, at det mere var dommeren som var med til at række os en stor hånd, end at det var vores egen fortjeneste. Man (jeg) sidder stadig med en idé om, at Barca måske slet ikke havde vundet, hvis det var frispark de fik tildelt frem for straffe.

På trods af dette er det stadig en af de bedste kampe vi har spillet under Tata, hvilket kun er fortrøstningsfuldt, da jeg ikke havde fantasi ti at tro dette hold ville kunne slå City på deres bane. Det giver lidt håb for fremtiden, og jeg tror godt at det kan blive endnu bedre! :)

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Drake skrev:
Daluigi skrev:
"Man har efterhånden vænnet sig til det i Barcelona. Når en tvivlsom situation går vores vej, så skal man gennemse det 17 gange. Hvis noget går modstanderens vej, så ser man det en gang og så er man videre. Det er ikke noget vi går op i, men det er efterhånden gået op for mig, at det er sådan tingene fungerer" udtalte Tata.
Mere præcist kan det ikke siges. Fedt med en karismatisk træner!
Kan vi iøvrigt ikke få nogle af hans kritikere på banen? Kampen i går må vel kaste store roser afsted? Både resultat og spillestil var da så Pepsk som det kan blive. Tata viste at han har flere måder at spille kampe på - FANTASTISK
Jeg må sige at jeg ikke er Tata største fan, så jeg kan godt komme med noget kritik.

Før må jeg sige at det er et fantastisk resultat!! :grin: Og rigtig god kamp af Pique, Alves, Iniesta, Valdes og Masch.

Men hold da op en skuffende og kedelig kamp fra begge mandskaber! Troede det ville blive en super kamp spillemæssigt.
Igen skal vi sættes i gang med et straffespark. Det holder altså ikke i længden.

Ja vi spiller kontrolleret og disciplineret, og det var så Pepsk som det kan blive, som du selv siger. Og vi spillede da også rigtig godt på egen banehalvdel. Men jeg havde forventet meget mere fra begge mandskaber!

Jeg synes stadig ikke helt at vores spil flyder optimalt, og heller ikke det direkte spil han har indført. De der lange høje bolde frem i banen fungere bare ikke rigtig. Enten bliver den for lang, ellers bliver den snuppet af en modstander.
Jeg troede det skulle fungere som slags plan B til at lukke de hold op det parkere bussen, og til at gøre os mere uforudselige, som jeg i øvrigt synes vi har manglet. Det er stadig for nemt at lukke os ned.

Men det bliver forhåbentligt bedre næste sæson.

Det kan selvfølgelig også være at de spillere vi har, ikke helt magter at spille direkte. Og at der skal lidt andre spilletyper ind.


OG inden folk går helt amok. Så ja, jeg har meget høje forventninger, og jeg synes ikke bare man skal vinde, men vinde med stil. Og det synes jeg også man kan have til et hold som Barca

Og med stil mener jeg offensiv flot spil.
http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/n ... e-pa-plads

Du har vist ikke set videoen.
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster