18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Manchester City - FC Barcelona
Champions League
18. Februar - kl. 20.45
TV: TV3+
Wennerberg
Forum Admin

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Possible line-up (vs Man City): Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Cesc - Pedro Messi Iniesta #fcblive [as]
Ingen Hleb.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Smash 'em!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Cesc - Pedro Messi Iniesta #fcblive [as]


Det bliver en kamp om midten. Det hold, der vinder den kamp, vinder også kampen. Faktisk ville denne startopstilling være rimelig fornuftig. Overbemande banen med midtbanespillere. Tata talte også om vigtigheden af at have bolden mest. Han sagde, at begge hold vil have bolden mest, fordi sådan forsvarer begge hold sig bedst, derfor giver denne startopstilling endnu mere mening. Man er lidt forsigtige. Hvis altså denne startopstilling også bliver den endelige.
Senest rettet af Kubala man feb 17, 2014 3:37 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tja, jeg frygter faktisk nærmest City mest på omstillingerne. Sociedad havde bekymrende let ved at skabe massive overtalssituationer forleden. Hvis Yaya bliver retvendt i en omstilling bliver det livsfarligt (især for ham der vælger at stå i vejen for sådan en damptromle med Ferrari-motor).

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Præcis, derfor er det også vigtigt med fire midtbanespillere. Man skal vinde duellerne på midten. Jeg ser Cesc som bindingsleddet mellem angrebet og midten. Pedro som den arbejdsomme kant, som tager dybdeløbene og forsvarer, når der er brug for det; hjælper backen mod Citys back og kantspiller.


Taber man kampen, så skal man score nogle udebane mål, for City kommer til at score på Campen. 3-2 ville være et ok resultat. To udebane mål og så vinde hjemme med 2-1.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Ovre på Tv3Sport1 er der kl. 15 en halvtimes "optakt" til kampen i morgen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Omstilling og genpres er det eneste spillerne skal tænke på i morgen. Tril gerne bolden rundt i 93 minutter.
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

City har ikke spillet mod et hold som os før og hvis vi kan holde på bolden så kan vi også få et resultat. Vi skal passe på omstillinger og dødbolde (som altid). Og så skal vi spille med en stor ro. Chancerne skal nok komme (City er på ingen måder geniale defensivt) og de SKAL sparkes ind.

Hvis vi taber så må det ikke være med mere end 1 og vi skal selv score. 2-1, 3-2 er fine resultater. Tror dog vi spiller 1-1 selvom jeg er mere bange for denne kamp end nødvendigt. Håber spillerne viser hvad de kan!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Mander »

Nogen der har kendskab til en hjemmeside, hvor man kan købe sig til at se kampen? De uofficielle streams er lortekvalitet eller bliver lukket med det samme, og det er fuldstændig grotesk at betale 229 kr. om måneden for Viaplay, når man bare skal se et par Champions League-kampe. Kan man overhovedet købe det lille abonnement, og så betale sig til en kamp i ny og næ, uden at man skal sælge ud af arvesølvet for at få råd?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

I metro imorges læste jeg en udtalelse fra Tata om (kilde: AP), at det er det bedste moment at spille knock out kampe på, uagtet modstanderen, fordi holdet har ramt topform.

Med Tatas udtalelse, kvalitet i truppen og de sidste mange års dominans og store resultater i C.L, vil det være en kæmoe katastrofe, hvis vi ryger ud i 1/8 finalen. Jeg vil betegne det som en kæmpe fiasko hvis det sker (Gud forbyde det), medmindre dommeren fuldstændig røvrender os i begge kampe, og der sker ting som slet slet ikke er i vores kontrol.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg håber virkelig, at Masch sidder på bænken i morgen, men det sker nok ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm det ville være skidt... Men synes ikke at det ville være en katastrofe når man ser på hvem vi møder. En katastrofe ville for mig være at ryge ud til schalke eller lignende. Det er en svær kamp som ville passe bedre som en semifinale og den kan nemt blive afgjort af små detaljer. Jeg mener dog stadig at det er en fordel for os at city aldrig har spillet mod et hold som os. Vi spiller på en helt speciel måde og jeg tror vi kan drille dem i morgen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

2 point, en skade og resten bliver afgjort på Camp Nou :)
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Hmm det ville være skidt... Men synes ikke at det ville være en katastrofe når man ser på hvem vi møder. En katastrofe ville for mig være at ryge ud til schalke eller lignende. Det er en svær kamp som ville passe bedre som en semifinale og den kan nemt blive afgjort af små detaljer. Jeg mener dog stadig at det er en fordel for os at city aldrig har spillet mod et hold som os. Vi spiller på en helt speciel måde og jeg tror vi kan drille dem i morgen.
Det vil helt klart være en katastrofe, selvfølgelig vil det være det. Det er altså ikke første gang, vi møder et hold af City kaliber, vi har domineret dem, selv sidste sæson, hvor vi skulle igennem så meget, nåede vi semien. Alt andet end videre avancement er for mig uacceptabelt, medmindre der sker ting i begge kampe, som vi ingen kontrol har over.

I en klub som Barca, skal modstanderen helst ikke være en undskyldning. Det skal ses som endnu en udfordring. Med tanke på de to dårlige kampe mod Bayern sidste år, og det ærgerlig nederlag mod Chelsea forrige sæson, vil det være katastrofe at ryge ud allerede i første knock out runde (Gud forbyde det). Det er bare betingelserne i en klub som Barca. Vores spillere har ikke lagt skjul på, at man går benhårdt efter C.L, så skal man altså ikke ryge ud til C.L.
Senest rettet af Visca El Barca man feb 17, 2014 6:26 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster