18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Daluigi skrev: Mere præcist kan det ikke siges. Fedt med en karismatisk træner!
Kan vi iøvrigt ikke få nogle af hans kritikere på banen? Kampen i går må vel kaste store roser afsted? Både resultat og spillestil var da så Pepsk som det kan blive. Tata viste at han har flere måder at spille kampe på - FANTASTISK
Jeg er ikke kritiker af Tata, men jeg vil sige, at jeg ikke kan huske, hvornår jeg sidst har set os være så boldsikre i de første 20 minutter af en stor kamp. Det var en fryd for øjet at se bolden glide rundt fra spiller til spiller.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Er det kun mig, eller kom City slet ikke så "vildt" frem og pressede os som jeg/flere havde forventet at de ville? Synes at vi fik tid med bolden på midten, uden at en eller flere City spillere var over vores boldholder.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Helt enig, emo! Vi har mødt spanske bundhold i år, som har stresset os mere i opspillet - og med mere held.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev:Er det kun mig, eller kom City slet ikke så "vildt" frem og pressede os som jeg/flere havde forventet at de ville? Synes at vi fik tid med bolden på midten, uden at en eller flere City spillere var over vores boldholder.
City er et underligt sammensurium af et hold. Som manager havde jeg til enhver tid foretrukket Nasri/evt. Jovetic og Dzeko fra start til den her kamp, i stedet for Negredo og Kolarov/Navas. Holdet virkede stift, tungt og angreb alt for meget i en kompakt blok. Sammenholdt med de midler holdet har til rådighed, falder jeg heller ikke i svime over Fernandinho, der i hvert fald i den kamp virkede mere optaget af at bryde spilrytmen frem for at opbygge den. Pellegrini bliver næppe manden, der får noget ud af det her City-hold.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Navas, Negredo og Fernandinho har ellers været strålende i denne sæson. Jeg tror snarere, at den skuffende præstation skyldes den taktiske indstilling og manglende europæisk rutine end den skyldes manglende kvalitet og forkerte spillere. Kolarov var eneste mærkelige valg, synes jeg. Ellers var overraskelsen den negative taktik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Negredo (Man City): "The referee wanted to give me a yellow card, but Pique asked him not to book me. I'm grateful for that." [onda cero]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Negredo (Man City): "The referee wanted to give me a yellow card, but Pique asked him not to book me. I'm grateful for that." [onda cero]
Good guy Piqué.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Jeg er generelt ikke den store fan af The Daily Telegraph, men det her er faktisk en ok analyse: http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... eport.html

Selv 2/3 af læserne er enige i, at Pellegrinis angreb på dommeren var grundløse. Og alle de engelske "eksperter" ("pundits"), jeg har læst citater fra, er enige i at fejlen ligger hos Pellegrini - ikke dommeren. Det er skægt at høre, at "eksperterne" i det danske studie skulle være langt mere partiske end de engelske, selv om der er tale om et engelsk hold...

Her er iøvrigt en lille video af Messi og Dani under opvarmningen - ok præcision i de afleveringer...
phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Det er en fast ting, at de to gør det inden hver kamp i CL. Måske noget overtro?
Mange fede klip på youtube med Messi og Dani warmup. Dejligt Touch de har :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Jeg kan ikke få hænderne ned. Men 2-0 er den farligste føring. Der er 90 min tilbage, og ManC har INTET at tabe. De kommer stormende på Camp Nou, og føringen kan blive en ordentlig sovepude for os. Vi har set City på deres bedste, og der er de i verdensklasse og kan smadre selv Bayern Munchen - de viste deres dårligste i går, deres beste ville have smadret Barcelona, som vi spillede i går. Så om 2 ugers tid, så er det f**king vigtigt, at alle får hænderne ned, og sørger for at tage returkampen 100% alvorligt. Ellers ryder vi ud, der er intet andet at sige til det.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Da det ikke er så vigtigt for os at score på hjemmebane så skal vi "bare" ud og trække tiden/trille bolden rundt. Vi skal selvf score hvis chancen opstår men det er ikke noget vi skal jagte. Grunden til at jeg siger det er at city ligemeget hvad skal score 3 for at gå videre. Og de vil stadig gå videre med 1-3 feks. Så for at vi skal dræbe dem helt så skal vi lave 2 kasser.

Derfor mener jeg ikke at der er grund til at jagte noget. Vi skal holde kontrollen og stå godt på banen. City vil angribe helt vildt men hvis kan holde dem fra mål i de første 20 min så har vi dem og de vil blive stressede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det her må være den længste kamptråd nogensinde. Og det er bare CL 1/8 finalen mod et elendigt hold.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Negredo (Man City): "The referee wanted to give me a yellow card, but Pique asked him not to book me. I'm grateful for that." [onda cero]
Good guy Piqué.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:Det her må være den længste kamptråd nogensinde. Og det er bare CL 1/8 finalen mod et elendigt hold.
Skulle man tro. Kamptråden d. 10 december 2011 er på 57 sider. Mod et dengang, også elendigt hold. I ved hvem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster