9/2 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

One down, two to go.


Billede

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Michman skrev:
Heartbreaker skrev:Sådan her, har jeg det lige nu:
https://www.facebook.com/photo.php?v=29 ... =2&theater

Tak for den mate.. :/
Eyebleach.me to the rescue!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg stoler virkelig så meget på Bartra at jeg vil sætte ham før Mascherano til hver en tid..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mærkelig første halvleg, hvor vi var heldige ikke at komme yderligere bagud. Anden halvleg var vi i kontrol og spillede godt, omstændighederne taget i betragtning. Leo ser ud til at være tilbage og det på det bedst mulige tidspunkt. Positivt at vi kan vende kampen, efter at være kommet ret hurtigt bagud. Fin kamp!

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig... Og så må tata meget gerne indse at vores backer enten skal hedde alves og adriano eller montoya og alba. Det går ikke at spille med 2 super offensive backs samtidig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Fucking vigtigt med en sejer!!!! Og nice at Messi får scoret to mål (Han burde havde scoret et mere) Håber han kan nå at komme helt i topform til kampene mod City.

Men igen bliver vi sat i gang med et heldigt mål, irriterende! :mad:

Det holder ikke imod de bedste hold. Jeg gruer for City kampene.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Vi vinder 4-1 og alligevel står jeg tilbage med en følelse af, at vi aldrig var i kontrol i denne kamp.
Og alligevel ser du ikke indad....

Jeg gir dig gerne at vi spiller en lidt tam omgang bold, men i store dele af 2. Halvleg var vi i fuld kontrol.

Jeg har kigget indad, jeg synes stadig vi ikke havde kontrol over kampen. Vi spiller i momenter godt, men det var små glimt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Vi vinder 4-1 og alligevel står jeg tilbage med en følelse af, at vi aldrig var i kontrol i denne kamp.
Og alligevel ser du ikke indad....

Jeg gir dig gerne at vi spiller en lidt tam omgang bold, men i store dele af 2. Halvleg var vi i fuld kontrol.

Jeg har kigget indad, jeg synes stadig vi ikke havde kontrol over kampen. Vi spiller i momenter godt, men det var små glimt.
Helt enig med Visca.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Vi vinder 4-1 og alligevel står jeg tilbage med en følelse af, at vi aldrig var i kontrol i denne kamp.
Og alligevel ser du ikke indad....

Jeg gir dig gerne at vi spiller en lidt tam omgang bold, men i store dele af 2. Halvleg var vi i fuld kontrol.

Jeg har kigget indad, jeg synes stadig vi ikke havde kontrol over kampen. Vi spiller i momenter godt, men det var små glimt.
Det er umuligt at have kontrol over kampen på denne bane og i det forfærdelige vejr.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Vi vinder 4-1 og alligevel står jeg tilbage med en følelse af, at vi aldrig var i kontrol i denne kamp.
Og alligevel ser du ikke indad....

Jeg gir dig gerne at vi spiller en lidt tam omgang bold, men i store dele af 2. Halvleg var vi i fuld kontrol.

Jeg har kigget indad, jeg synes stadig vi ikke havde kontrol over kampen. Vi spiller i momenter godt, men det var små glimt.
Det er umuligt at have kontrol over kampen på denne bane og i det forfærdelige vejr.
Enig med Lopezzz
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det føles som om denne sejr tæller for mere end tre point. Stik os fire.

Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

A$AP skrev:
phpBB [video]


Håber det bliver en gentagelse af denne her kamp fra sidste sæson, det var fandme vanvittigt. Men vi har ikke Villa mere :?
Tilgengæld havde vi Messi ;)

GAL en vigtig og lidt heldig sejr og FUCK hvor vaklede vi i forsvaret til tider. Efter optrædenerne i år kan man være nervøs for at holdets udvikling under Martino er stoppet, men så igen ser vi ofte et formdyk her i februar. Forholdene var sindsygt svære og Messi var bare SINDSYGT klinisk igår, ren verdensklasse.

Jeg mener slet ikke at vi var svækkede pga Masch fravær. Bartras teknik er bedre og under forholdene igår ville Masch ha' været klart ringere tror jeg. Spil nu Bartra oftere Tata!!

Xavi mangler lidt pace på den midtbane efterhånden, det gør ondt at se, men igen vi har aldrig været de bedste når modstanderen har haft bolden.

Mht Song, så ser han ofte lidt klodset ud, men vi plejer at holde skansen godt (keld det held om I vil) når han er med, what's the secret?!?!?!

Pedro var god igår, hans teknik i regnvejret var breathtaking. Sevilla spillede som et tophold lige bortset fra at de ikke var skarpe nok, men så var der Barcaspillere som viste klassen.

Lige til sidst... det er jo foruroligende hvor meget jeg elsker Messi. Rejs den statue af ham nu og giv ham den evighedskontrakt!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
Lopezzz skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Vi vinder 4-1 og alligevel står jeg tilbage med en følelse af, at vi aldrig var i kontrol i denne kamp.
Og alligevel ser du ikke indad....

Jeg gir dig gerne at vi spiller en lidt tam omgang bold, men i store dele af 2. Halvleg var vi i fuld kontrol.

Jeg har kigget indad, jeg synes stadig vi ikke havde kontrol over kampen. Vi spiller i momenter godt, men det var små glimt.
Det er umuligt at have kontrol over kampen på denne bane og i det forfærdelige vejr.
Enig med Lopezzz
Same here, wise word Lopezzz!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Enig... Og så må tata meget gerne indse at vores backer enten skal hedde alves og adriano eller montoya og alba. Det går ikke at spille med 2 super offensive backs samtidig.
Der er noget om snakken faktisk. Pep plejede også at sætte beslag på Alves i RM kampende, det samme skal der måske gøres på Alba imod de giftige kontrahold.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ting:
- Igen en meget underlig kamp. Vi starter forfærdeligt hvor vi let kunne have været bagud med 2-3 mål. Så finder vi vores ben efter vi udligner og langsomt vender vi kampen. Det virker lidt klichéagtigt, men gårsdagens kamp virkede som en kamp, hvor vi voksede som hold som kampen skred frem.
- Jeg tvivl på at Montoya nogensinde bliver starter for os. Han laver virkelig mange fejl. Og så er han bare ikke nogen ekstraordinær spiller, hverken defensivt eller offensivt. Hans største force er hans hurtighed og løbepensum. Men han bliver ikke afløseren for Alves.
- Piqué havde en skidt kamp. Hvis man kan sætte Busquets og Alves på bænken for at spille under niveau, så går jeg stærkt ud fra at Piqué er at finde på bænken i næste kamp. Han spillede rædselsfuldt. Det er mig bare en gåde hvordan Bartra, en netop oprykket ungdomsspiller, kan yde så meget bedre end en spiller som har vundet EM, VM, CL osv. Piqué lignede en sæk lort igår. Vi skal have en ny CB til sommer - og det skal ikke være Puyol igen!
- Song fortsætter sit middelmådige spil som DM. Han kommer aldrig til at blive en ordentlig DM for os. Han er udemærket i boldomgang og nærkampe, men pladseringsevnen er dybt kritisabel.
- Man kan sige hvad man vil om Tata, men manden har nosser til at bevise hvem der bestemmer. Han sætter Alves og Busquets på bænken i en brandkamp. De to har godtnok også været ringe på det seneste. Han må være gedigent utilfreds med deres spil.

Sindsyg vigtig sejr. Jeg havde ikke forventet efter 20 min vi ville vinde. Og så under de omstændigheder. Som sagt, så kan man håbe at vi voksede som hold i denne runde.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster