9/2 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Fantastisk Bartra! Du fortjener så meget en fast startplads hos os, især med tanke på at din direkte konkurrent er Masch.
Er så enig.... fatter ikke Tatas præference for Masch. Ved godt at manden har en stor stjerne på holdet og en masse erfaring, men forsvaret vakler ofte og er langtfra roligt når han er med - Bartra fortjener de vigtige kampe vil jeg mene.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Målene uden kommentatorer:

phpBB [video]


Messi only - musikken passer bedre som Messis præstation i kampen bliver bedre (dog vild cheesy modsat Messi):

phpBB [video]


Et assist og to mål fra Messi efter en dålig start. Fed Alves juble ved Messis første mål. En typisk Messi kamp. Barca titan!

Hvad sker der for Bartra. Ny Barca pretty boy?

Billede

Highlights på Engelsk skal også lige med:

phpBB [video]


+ en Tata kommentar:
Martino: “People who talk about Messi are playing with his pride. If you touch the pride of the best in the world, the rival pays for it.”
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

rummenigge skrev:
Hvad sker der for Bartra. Ny Barca pretty boy?

Billede
Shit jeg troede at han er lige så høj som Pikke :-o
MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Fantastisk underholdende kamp i går med virkelig meget smukt spil fra begge hold. Det er sjældent at jeg er så godt underholdt under en kamp. 4-1 på Ramón Sánchez Pizjuán er virkelig flot. Vi fik fem rigtig flotte mål at se selvom der ved de to første var lidt held med i spillet.

Iniesta er tæt på MoM for mig, men Messi, som han spillede den sidste time godt og vel, er svær at komme udenom.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Havde jeg kendt resultatet på forhånd, ville jeg nok også have den opfattelse, at kampen var skide underholdende. For mig var den drabelig, på randen af katastrofen, en pisse god gyser (hader dem når de er så gode), neglebidende, opgivende, alt alt alt i den dur. Føj hvor havde jeg det skidt under kampen, og kom hele vejen rundt i følelses registeret.
Allez...

BarçaDK

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Hehe :)
Af en eller anden grund er jeg begyndt at være lidt ligeglad med titler. Elsker bare flot spil, flotte mål og flotte sejre fra drengene.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man var sådan aldrig for alvor i kontrol. Selv i anden halvleg var man ikke for alvor i kontrol. Der var momentvis kontrol i anden halvleg modsat den første, hvor der var total kaos, men Sevilla skabte stadig problemer for Barca, også i anden halvleg. Når det er sagt, så synes jeg ikke, at man kunne stille meget op, da banen mindede om et svømmebassin, derfor var det en ukontrolleret affære.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Har lige set highlights. Hvad laver Montoya? Ingen returløb (der havde Alexis heldigvis hans ryg) og et ufatteligt dumt og farligt boldtab. Ser ud til at have været en stærk kamp fra de tre forreste og Ini? Især Leo og Alexis? Også nogle store redninger af VV.

BarçaDK

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Ser ud til at have været en stærk kamp fra de tre forreste og Ini? Især Leo og Alexis?
Næ. Ini var vild.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Valdés var middelmådig. Fik reddet sig selv ud af sine dumheder, et par gange, og det skal han have ros for.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ser ud til at have været en stærk kamp fra de tre forreste og Ini?


Korrekt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

BarçaDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Ser ud til at have været en stærk kamp fra de tre forreste og Ini? Især Leo og Alexis?
Næ. Ini var vild.
phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

BarçaDK

Re: 9/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

kklaus skrev:
BarçaDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Ser ud til at have været en stærk kamp fra de tre forreste og Ini? Især Leo og Alexis?
Næ. Ini var vild.
phpBB [video]
Lækkert! Han er næsten så god som aldrig før. Rart her i en tid, hvor man godt kan tvivle på, at vi har set det sidste til Xavi som den altdominerende midtbanegeneral! :sad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster