5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Håber på en udskiftning i truppen til sommer. Nogle unge spillere fra Barca B og Døllø og Rafinha tilbage. Så gerne at Samper begyndte at få nogle kampe fra næste sæson. Det her hold gider ikke mere.
Rygterne går heldigvis på at der kommer en større udskiftning. Håber virkelig også på det. Der er brug for nyt blod.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

En ting vi forresten skal stoppe med er at slå de skide indlæg. Vi får INTET ud af det. SÅ hellere skyd på mål. Jeg fatter ikke hvorfor tata insisterer på indlæg? Stop det. NU!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Brombi »

Det fungerede meget bedre dengang hvor Messi i stedet gjorde sig langsommere, så bolden blev spillet skråt tilbage til ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Ja... Det er ufatteligt at man tror man kan score på høje indlæg. Det kommer ALDRIG til at ske. Det skal stoppe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af kklaus »

Iñigo Martínez ble utvist for å si "vete a tomar por el culo" til dommeren. Den spanske varianten av "fuck you / fuck off"..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Skydefinten »

Nå men ingen skader (vel?). Og clean sheet med masch. Vigtigt.
Hvor havde jeg gerne set Messis fremragende frispark gå ind.

Er godt belastende til tider at modstanderne så kompakte foran målet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af mathi »

Piquénbauer skrev:En ting vi forresten skal stoppe med er at slå de skide indlæg. Vi får INTET ud af det. SÅ hellere skyd på mål. Jeg fatter ikke hvorfor tata insisterer på indlæg? Stop det. NU!
Vores 1-0 mål kommer efter et indlæg fra et hjørne. Og Pique har leveret to mål på hovedstød på samme må de i de seneste uger.

Det slår mig hver gang jeg ser Barca hvor stor usikkerhed der er omkring Masch og alt hvad han foretager sig. Hans indgreb er mildest talt elendige. Han kunne have kostet flere mål igen i går. Klubben bøder for ikke at have hentet en CB i hverken sommerens eller vinterens transfervindue, for masch er bare ikke god nok til noget som helst på dette niveau.

Så er det i øvrigt fedt at se Messis reaktion da hanbrager frisparket på overlæggeren. Han slår ikke ud med armene eller kigger mod himlen eller noget. Ingen princessefakter, ingen nøkker.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af emo »

For hvert tredje indlæg, kunne Messi godt tage et skud fra kanten af feltet... bare for hvert tredje, så er der ca. 7 andre indlæg pr. 10 min de andre kan lege med.
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Drake »

Holdkæft vi var ineffektive i går!! Og når vi så endelig score så er det to heldige mål :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/2 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har lige set kampen og der er intet galt med vores spil. Vi spiller som vi plejer men vores modstander(e) er blevet stærkere i forsvaret eller de ved hvordan de skal holde os fra at score mål.
Jeg fik også set utrolig mange skud udenfor feltet som var kvalificerede. Det er noget vi skal holde fast i.
Vores forsvar vil sejle foreviget og det kan vi ikke gøre noget ved. Vi kan kun lukke øjnene og håber det bedste.

På søndag skal vi angribe fra første sekund og totalt stresse Sevilla og Messi skal være MOM.
Forza!
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster